Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan sama mikä on.. mut kaverin elämä näyttää niin helpolta

Vierailija
23.11.2019 |

Mitä minun pitäisi tehdä, että voisin keskittyä omaan elämääni ??

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrä, että raha ja kulissit eivät tee ketään onnelliseksi.

Voihan se kaveri olla onnellinen, vaikka sillä olisi rahaa ja kulissitkin olisi kunnossa. Ei kannata turvautua sellaiseen ajatukseen, että jokainen onnelliselta vaikuttava onkin salaa onneton. Se ei mitenkään lisää omaa onnellisuutta ja tyytyväisyyttä.

Vierailija
22/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myös,, että lapsien kaa on yhteistä aikaa.

Ymmärrän sen arvon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi rikas insinöörimies, kuten ystäväni teki. Pystyi lopettamaan työnteonkin ja on nyt ollut kotiäitinä jo 5 vuotta eikä aio koskaan enää siis palata töihin, kun mies tienaa puoli miljoonaa vuodessa. Lapset ovat päiväkodissa joten ystäväni elämä on naurettavan helppoa: harrastaa kuvataiteita, käy joogassa, ystävien kanssa kahvilla ja shoppailemassa...

Kadehdin kyllä, itse olen freelancer ja mieheni kolmatta vuotta työtön KTM... Joskus mietin valitsinko vääränlaisen miehen. Kotiäitiys on myös oma haaveeni mutta juna taisi mennä jo... Olemme kolmikymppisiä. 

Vierailija
24/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän etäisyyttä tuttuihin joilla menee tosi hyvin. Ei vaan jaksa. Palaan asiaan jos minullakin menee joskus tosi hyvin.

Vierailija
25/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina pakko verrata muihin? Ole tyytyväinen siitä mitä sinulla jo on.

Vierailija
26/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi rikas insinöörimies, kuten ystäväni teki. Pystyi lopettamaan työnteonkin ja on nyt ollut kotiäitinä jo 5 vuotta eikä aio koskaan enää siis palata töihin, kun mies tienaa puoli miljoonaa vuodessa. Lapset ovat päiväkodissa joten ystäväni elämä on naurettavan helppoa: harrastaa kuvataiteita, käy joogassa, ystävien kanssa kahvilla ja shoppailemassa...

Kadehdin kyllä, itse olen freelancer ja mieheni kolmatta vuotta työtön KTM... Joskus mietin valitsinko vääränlaisen miehen. Kotiäitiys on myös oma haaveeni mutta juna taisi mennä jo... Olemme kolmikymppisiä. 

Rikkailla äideillä on helppoa kun lasten kasvatuksen voi ulkoistaa muille.

Vierailija
27/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että totuus on että toisten elämä on vain helpompaa kuin toisten. Esim. jos on rahaa niin ei tarvitse koskaan keskittää energiaa siihen että mistä saisi rahaa tai miten saisi rahat riittämään. On turvaverkot jotka turvaavat ettei koskaan putoa tyhjän päälle, joku jeesii aina taloudellisesti tai jollakin muulla tavalla. Ne joilla ei ole turvaverkkoja voi elämä olla ainaista taistelua ja selviytymistä jne.

Itse olen esim. joutunut aina taistelemaan elämässä. Ei ole turvaverkkoja, ei ketään keltä apua pyytää vaikka hädän hetkellä jne. Sitten on niitä jotka on saaneet kaiken avun ja turvan ja saavat edelleen, eikä heillä ole mitään sen suurempia vaikeuksia ollut elämässä, eikä välttämättä koskaan tulekaan jolleivat sitten sairastu parantumattomaan tautiin. Kaikki on turvattu elämässä nyt ja ikuisesti esim. isojen perintöjen myötä jne. 

Vierailija
28/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo eroaa siitä että lapset ovat hoidossa kun äiti on töissä........?

Vierailija
29/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää erityisesti se ku kaverin ei tarvii edes lapsia kuskata hoitoon.

Ap

Miksi olet tehnyt lapsia jos et jaksa edes viedä niitä hoitoon? Lisääntyminen on jokaisen valinta mistä tulee ottaa vastuu. Hän ei ole lisääntynyt, niin hänen ei tarvitse pyörittää lapsiarkea - sinä olet joten deal with it.

Vierailija
30/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tämä kukaan ei saa kaikkea.

Älä vertaile ja kadehdi. Sillä, et satuta kuin itseäsi!!

Vapaudu elämään täysin omaa elämääsi. Iloitse myös toisen hyvästä tasapainoisesta elämästä.

Vierailija
31/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän se korostaa sitä rikkautta aikuisena jos lapsena on joutunut elämään köyhyydessä.

Älykäs hyvätuloinen ei tee minkäänlaista numeroa rikastumisestaan koska tietää enemmän kuin tyhmä ja ahne.

Vierailija
32/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää erityisesti se ku kaverin ei tarvii edes lapsia kuskata hoitoon.

Ap

Kuka sen lapset kuskaa hoitoon? Sen mieskö? Vai onko kaverisi kotiäitinä? 

Vierailija
33/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma elämäni voi näyttää ulkopuolelle helpolta ja kivalta. Sitähän se myös on oikeasti! Elämäni on mukavaa, helppoa ja ihanaa. Ei se ihan aina sitä ole ollut, mutta parempaan päin koko ajan menimme silloinkin ja nyt elämä on hyvin seesteistä.

Olemme aina suhtautuneet elämään ja varsinkin arkeen myönteisesti. Emme vaadi liikoja, mutta olemme valmiit tekemän töitä onnemme eteen. Emme valita ja ruikuta, vaan käärimme hihat ja alamme hommiin, jotta mahdolliset epäkohdat saadaan taas kuntoon. Pidämme ympäristön siistinä niin mielikin pysyy valoisana. Raha-asiamme ovat kunnossa ja välit läheisiin ovat hyvät. Otamme vastuun omasta hyvinvoinnistamme.

"me" ?  

Vierailija
34/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se ruoho näyttää aina vehreämmältä siellä aidan toisella puolella ja mitäpä siitä, vaikka se olisikin todellisuus? Se ei muuta millään tavalla sitä todellisuutta, jossa elät omaa elämääsi. On todella surullista ajatella, jos satut vieläpä olemaan perheellinen, miten arvostamattomasti käsittelet omaa elämääsi ja siirrät tiedostamattakin tuota ajatusmallia jälkikasvullesi. Et osaa elää hetkessä, vaan kaikki se hyvä elämässäsi lipuu ohitsesi etkä edes huomaa sitä! Lopeta vertailu ja ala keskittyä siihen, mikä elämässäsi on oikeasti tärkeää. Ei elämä ole mikään kilpailu, vaikka siltä se nykyaikana saadaan tuntumaankin.

Vierailija
35/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän se korostaa sitä rikkautta aikuisena jos lapsena on joutunut elämään köyhyydessä.

Älykäs hyvätuloinen ei tee minkäänlaista numeroa rikastumisestaan koska tietää enemmän kuin tyhmä ja ahne.

Sinä kirjoitit ”hyvätuloisena voi ulkoistaa lapsen kasvatuksen” kun edellinen kertoi että ystävänsä lapset ovat päiväkodissa. Niin miten tämä eroaa siitä kun joku käy töissä ja lapset ovat päiväkodissa? Luultavasti enemmän ne siellä ovat muiden kasvatettavina kun äiti käy töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi