5 vuotias haluaisi tatuoinnin suostuisitko
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä löydy tekijää! Et kai edes ajattele suostuvasi?
Näitähän voi tehdä itse. Tilaa vaan tatuointi setin. Nyt vaan postilakko saattaa hidastaa toimitusta.
No joo, sehän se nyt jotain olisi, mamma yritti kolibria ja tuli varis :D
Hauska miten tosissaan ihmiset ottavat nämä provot. Jatkakaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitähän voi tehdä itse. Tilaa vaan tatuointi setin. Nyt vaan postilakko saattaa hidastaa toimitusta.
Joku hullut vielä oikeasti toteuttaa tämän idean ja väsää tatuoinnin lapselleen.... Ellei ole jo toteuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa antaa sen 5-vuotiaan vielä tehdä se itse, peilin edessä voi laittaa sen vaikka naamaansa. On sitten aikuisena ylpeä aikaansaannoksestaan.
Jos nyt leikitään että oikeasti olisi moinen kasvatuspulma ratkottavana, niin voisin vesiliukoisella tussilla piirtää kuvan.
Kun lapset oli pienempiä, maalasin heitä vesiväreillä ennen saunaanmenoa.
Siinä villimpikin mukula rauhoittui kummasti, kun silittelin selkää siveltimellä. Itse sain rauhassa piirtää.
Saahan teidän viisivuotiaat lävistyksiäkin.. En ikimaailmassa antaisi kenenkään rei’ittää lastani, enkä tajua vanhempia jotka antavat. Ei ne korvalävistykset koskaan umpeudu niin ettei jäisi näkyviin (paitsi tietysti tällä palstalla.....)
T. Joku joka itse katuu lapsena saamiaan korvalävistyksiä