Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen eturauhasorgasmi

Vierailija
23.11.2019 |

Vuosia olen yrittänyt ilman tulosta, varmaan kymmenen vuotta. Vihdoin onnistui. Kuukausi sitten aloin säännöllisesti jumppaamaan lantiopohjan lihaksia noin 10 minuuttia päivässä. Varsinkin pidemmät lihassupistukset tuntuivat hyvältä. Lisäksi erektio on herkemmässä ja laukeaminen tuntuu nyt paremmalta. Vuosia molemmat ovat olleet melko laimeita.

Eilen sitten päätin kokeilla jumpata lihaksia Aneroksen avulla. 30s hidas jännitys, 30s pito ja 30s rentoutus. Syvää hengittelyä. Tuota tein rauhallisesti ehkä 40 minuuttia. Koko ajan treeni tuntui paremmalta. Alapään lihakset alkoi supistelemaan omia aikojaan, keho tärisi kuin leffoissa ja sitten räjähti. Tunne oli paljon vahvempi kuin normaalissa orgasmissa. Koko treenin ajan penis oli velttona, mutta touhutippaa tuli hurjasti ja siemensyöksy lopuksi.

Erona aiempiin lukuisiin yrityksiin oli hitaus, keskittyminen ja lantionpohjan lihasten parempi tuntemus.

Miehille sanoisin, varsinkin meille vähän iäkkäämmille, että kannattaa pitää nuo lihakset kunnossa ja panostaa treeniin :)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kulli myös löysä kun eturauhasta käsitellään.

Mutta kirkasta nestettä valuu koko ajan ,ja spermaa tulee jo ennen huippua.

Orgasmi mahtava,isot ryöpyt mälliä.

Suosittelen.

Vierailija
2/48 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisitteko antaa jotain vinkkiä voiko nainen auttaa miestä tuossa mitenkään? Vaikka itse ette (välttämättä) haluaisi mukaan. Mieheni ei ole vielä hirveän kiinnostunut asiasta, mutta tulevaisuuden varallehan olisi hyvä tietää. Siis jos erektioon tulee ongelmia (tai jos haluaisi pitää yhdynnän aikana). Millaisia/minkä kokoisia apuvälineitä käytätte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisitte itsellenne seksipartnerin ja lopettaisitte tuollaisen pelleilyn. Meidän nuoruudessa tuollaisia kutsuttiin homppelipojiksi.

Vierailija
4/48 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkisitte itsellenne seksipartnerin ja lopettaisitte tuollaisen pelleilyn. Meidän nuoruudessa tuollaisia kutsuttiin homppelipojiksi.

Omapahan on menetyksesi :-)

Milloin viimeksi näit että ahdasmielisyys kannattaa?

Vierailija
5/48 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alavatsan lihaksia siis treenasit?

Vierailija
6/48 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä alavatsan lihaksia siis treenasit?

Google: lantionpohjan lihakset + mies + treeni

Vierailija
7/48 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisitteko antaa jotain vinkkiä voiko nainen auttaa miestä tuossa mitenkään? Vaikka itse ette (välttämättä) haluaisi mukaan. Mieheni ei ole vielä hirveän kiinnostunut asiasta, mutta tulevaisuuden varallehan olisi hyvä tietää. Siis jos erektioon tulee ongelmia (tai jos haluaisi pitää yhdynnän aikana). Millaisia/minkä kokoisia apuvälineitä käytätte?

Ainakin itselläni tuo on niin keskittymistä vaativa homma ja vaatii todellista tarkkuustyötä, että en usko että toinen voisi mulle moista orgasmia antaa. Eturauhasen hyväily esim suihinoton kanssa on kuitenkin todella nautinnollista, vaikka ei sama juttu olekaan.

Vierailija
8/48 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti

Vierailija
9/48 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti

Niin, onhan se ihan kamalaa kun mieskin saa nauttia orgasmista orgasmin perään, joiden intensiteetti on jotain ihan muuta kuin mihin valtaosa miehistä on koskaan tottunut.

Hyi helvetti tosiaan. Ja tosiaan, sitähän muuttuu välittömästi irstaaksi bottomiksi, joka haluaa homofrendin jättiläisparrua, jos omaan peppuunsa menee kajoamaan.

Vierailija
10/48 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa opetella! Minua opetti mies antamaan itselleen eturauhasorgasmin. Upea kokemus! Toivottavasti saan antaa näitä toistekin. Miksi ihmeessä ette nauttisi, jos teillä kerran on tällainenkin elin, joka mahdollistaa erilaiset orgasmit? Seksivälinekaupassa löytyy apuvälineitä, jos ette halua sormella tehdä.

Vierailija
11/48 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Kyllä kannattaa opetella! Minua opetti mies antamaan itselleen eturauhasorgasmin. Upea kokemus! Toivottavasti saan antaa näitä toistekin. Miksi ihmeessä ette nauttisi, jos teillä kerran on tällainenkin elin, joka mahdollistaa erilaiset orgasmit? Seksivälinekaupassa löytyy apuvälineitä, jos ette halua sormella tehdä.

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi jos tahdot antaa uudemman kerran miehelle em. kokemuksen.

M50+

Vierailija
12/48 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisitteko antaa jotain vinkkiä voiko nainen auttaa miestä tuossa mitenkään?

Vaikutusta pääsee vähän kokeilemaan siistimmin hieromalla eturauhasta ulkokautta. Onnistuu lähetyssaarnaajassa ja monessa muussakin asennossa, suuseksissä ja pelkässä käsihoidossa. Painat vaan voimakkaasti sieltä pallien takaa missä penis "loppuu" ja hierot samalla. Saa painaa aika kovaakin. Ainakin mun miehellä tulee näin paljon nopeammin. Yleensä käytän juuri silloin kun rupean itse tulemaan.

Vierailija
13/48 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisitteko antaa jotain vinkkiä voiko nainen auttaa miestä tuossa mitenkään?

Vaikutusta pääsee vähän kokeilemaan siistimmin hieromalla eturauhasta ulkokautta. Onnistuu lähetyssaarnaajassa ja monessa muussakin asennossa, suuseksissä ja pelkässä käsihoidossa. Painat vaan voimakkaasti sieltä pallien takaa missä penis "loppuu" ja hierot samalla. Saa painaa aika kovaakin. Ainakin mun miehellä tulee näin paljon nopeammin. Yleensä käytän juuri silloin kun rupean itse tulemaan.

Tämäkin on tosi hyväntuntuista, mutta ei millään tavalla sama juttu kuin oikea hieronta. Olen samaa mieltä aiemman kirjoittajan kanssa siitä, että naisen on hyvin vaikea tässä auttaa. Tai ainakin miehen on ensin itse hallittava orgasmin saaminen hyvin, ennen kuin voisi toista neuvoa hieromaan oikein.

Tämä ei ole kiireisille. Tunti riittää joskus, ei aina.

Vierailija
14/48 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmekös kansa janoaa kokemusta eril sekdista ja vauvoja ei synny. perusyhdyntä ja hyväilyt ei palstalaisille riitä heti alapeukutusta

Vierailija
15/48 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmekös kansa janoaa kokemusta eril sekdista ja vauvoja ei synny. perusyhdyntä ja hyväilyt ei palstalaisille riitä heti alapeukutusta

Voi pyhä yksinkertaisuus sun kanssa. Kerro meille että nimimerkkisi on vaan fuulaa. Ettet vain oikeasti ole isä? Kaikkia geenejä ei meinaan kantisi levittää eteenpäin.

Vierailija
16/48 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni haittapuolikin sitten tästä harrastuksesta löytyi. Ekan orgasmin jälkeen eturauhanen jäi jotenkin virittyneeseen tilaan. Kivantuntuista kihelmöintiä riitti vielä seuraavanakin päivänä. Kävi vaan niin että autoillessa iski hirveä kusihätä, jota pidätellessä eturauhasen tunteet voimistui ja laukesin lähes varoittamatta housuihini. Sai putsailla mällejä abc:n vessassa ja jatkaa matkaa ilman kalsareita. Onneksi oli pitkä takki jolla peittää läikkä housuissa.

ap

Vierailija
17/48 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa ihmeessä rentona ja kiireettä

Vierailija
18/48 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni haittapuolikin sitten tästä harrastuksesta löytyi. Ekan orgasmin jälkeen eturauhanen jäi jotenkin virittyneeseen tilaan. Kivantuntuista kihelmöintiä riitti vielä seuraavanakin päivänä. Kävi vaan niin että autoillessa iski hirveä kusihätä, jota pidätellessä eturauhasen tunteet voimistui ja laukesin lähes varoittamatta housuihini. Sai putsailla mällejä abc:n vessassa ja jatkaa matkaa ilman kalsareita. Onneksi oli pitkä takki jolla peittää läikkä housuissa.

ap

Huhhuuuhuhuh miten kuumaa :OOOO

N32

Vierailija
19/48 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä taito, josta hyötyisi jokainen mies. Olen treenannut lantiopohjaa ja käyttänyt Anerosta muutamia vuosia. Tänä aikana on mm. erektio parantunut huomattavasti, kiusallinen eturauhastulehdus helpottanut, orgasmit tuntuu paremmilta ja öisin ei tarvitse käydä enää vessassa.

Ja vaikka itse eturauhasorgasmeja tuleekin aika harvoin, tuntuu treeni todella hyvältä ilman orgasmejakin. Ja kun jättipotti osuu kohdalle, niin se on tajunnanräjäyttävää. Treenin edistyessä olen huomannut että tuntemuksia saa jo samalla tavalla ilman Anerostakin. Ehkä jopa orgasmikin jonain päivänä vain lihaksia supistelemalla.

Kaiken a ja o on että yhtään ei saa pakottaa tai jahdata orgasmia ja pitää käytännössä löytää lähes meditaatiota vastaava rentoutuminen. Mitä pienemmät liikkeet ja supistukset ja mitä paremmin osaa kuunnella kehoa, sitä varmempi lopputulos. Se fiilis on mieletön, kun yhtäkkiä supistelut alkaa tapahtua itsestään ja aneros naputtaa kevyesti supistusten tahtiin eturauhasta, tuntemusten vahvistuessa jokaisella supistuksella. Lämpimät aallot lähtee eturauhasesta kohti varpaita ja päälakea ja tuntuu että tekisi mieli huutaa ääneen nautinnosta. Ja tämä kestää minuuttitolkulla ja samanlaisia orgasmeja voi saada sen jälkeen lukuisia vain muutamalla auttavalla lihassupistuksella.

Toki normaali seksi ja läheisyys on edelleen se ykkösjuttu, mutta siemensyöksy, hyväkin sellainen, on aika laimea kokemus eturauhasorgasmiin verrattuna.

Vierailija
20/48 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vinkki, että kannabis auttaa saamaan vielä enemmän irti eturauhasen hieronnasta. ;) Vaimo oli ihan ihmeissään kun multa lähti ihan kontrolli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan