Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyjät! Kertokaa millaisia kusetuksia ootte joutunut tekemään.

Vierailija
22.11.2019 |

Minkälaisia huijauksia ja ootteko ollut soittamassa esim. kouluturvaa lehdessä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhelinmyyjä, mutta itse olen valehdellut sähkösopparipuhelinmyyjille, että mulla on määräaikainen sähkösopimus. Kerran tosin ei tarvinnut valehdella kattoremppapuhelinmyyjälle ollenkaan, kun sanoin asuvani kerrostaloasunnossa vuokralla eikä minulla siten ole valtaa ja mahdollisuuksia päättää sellaisen rempan tilaamisesta.

Vierailija
2/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt ei ole mikään ihme jos puhelinmyyjälle valehdellaan, sehän on ihan vakio. Myyjien kokemukset kiinnostaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluturvaa entisiä myyjiä?

Vierailija
4/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on muuten, onko puhelinmyyntityö nykyisin pakko ottaa vastaan kaikissa tilanteissa?

Vierailija
5/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

murha infossa on pitkät pätkät kouluturvaa myyjän kertomus mitä se oikeasti oli. Jostain syystä kommenttiani ei julkaistu.

Vierailija
6/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on muuten, onko puhelinmyyntityö nykyisin pakko ottaa vastaan kaikissa tilanteissa?

Riippuu vähän kait minkälaiset aktiivimalli vaatimukset on ja kuinka paljon niistä välittää?

Vierailija
7/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä epärehellista että savoa huastelen ja uon lupsakkata poekaa, vaikka oikiasti olemma härrmästä kotoosin.

Tällä härmän murtehella on vaan niin vaikia myyrä, nii huastelen savvoo, jota mitiä laitettako neitille uusia liittymiä laetetaanko uosi telefuuni moukkaan?

Vierailija
8/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kerro.

Se riittäköön, että syvimmän laman aikana jolloin kesätöitä ei todellakaan ollut opiskelijoille, irtisanouduin 10 päivän kuluttua. Olin hyvä myyjä. Ne jotka eivät olleet saivat potkut.

En silti voinut enää jatkaa, koska en halunnut huijata.

Vierailija
9/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä kerro.

Se riittäköön, että syvimmän laman aikana jolloin kesätöitä ei todellakaan ollut opiskelijoille, irtisanouduin 10 päivän kuluttua. Olin hyvä myyjä. Ne jotka eivät olleet saivat potkut.

En silti voinut enää jatkaa, koska en halunnut huijata.

No ei täällä anonyymina kukaan tiedä kuka olet. Minkälaisesta huijauksesta oli kyse? Ilmeisesti joku vanha juttu.

Vierailija
10/10 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä epärehellista että savoa huastelen ja uon lupsakkata poekaa, vaikka oikiasti olemma härrmästä kotoosin.

Tällä härmän murtehella on vaan niin vaikia myyrä, nii huastelen savvoo, jota mitiä laitettako neitille uusia liittymiä laetetaanko uosi telefuuni moukkaan?

Jotain oon lukenut että jos puhutaan lupsakkaa savoa niin kauppa käy paremmin. Se nyt ei ole varsinainen kusetus kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi