Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on My Heritagen tarkoitus?

Vierailija
22.11.2019 |

Sukututkimusohjelma ja terveystietojen testausta kotitesteillä, jota Kiminkinen mainistaa tv:ssä. Israelilainen firma. Vaikuttaa epäilyttävältä. Kerääkö Israelin valtio tietokantaa maailmanlaajuisesti ja myy eteenpäin? En todellakaan ole tuollaisten puljujen kanssa tekemisissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä saakka kun internet vapautettiin sotilaskäytöstä mahdollisimman tarkkojen profiilien kerääminen.

Vierailija
2/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vastavan Genin kautta saanut ihania uusia sukulaisia.

En ole sinne itseäni lukuunottamatta elossa olevia sukulaisia merkannut, mutta silti on toiminut noin.

Sukurakas kun olen, on tuo ollut todella mielenkiintoinen paikka.

Mutta olen toki valmis kuulemaan millä lailla se mahtaisi olla vaarallinen meille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo, markkinoi ihmisille huttua ja sitten myy heidän genominsa eteenpäin ja antaa eri maiden tiedustelupalveluille ihan ilmaiseksi.

Valitettavasti se ei suojele sua ettet ole tekemisissä noiden kanssa. Jos lähisukulainen tai riittävän moni etäisempi sukulainen laittaa näytteensä, säkin olet nalkissa.

Vierailija
4/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää foliota.

Vierailija
5/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vastavan Genin kautta saanut ihania uusia sukulaisia.

En ole sinne itseäni lukuunottamatta elossa olevia sukulaisia merkannut, mutta silti on toiminut noin.

Sukurakas kun olen, on tuo ollut todella mielenkiintoinen paikka.

Mutta olen toki valmis kuulemaan millä lailla se mahtaisi olla vaarallinen meille? 

Ei siitä tällä hetkellä ole mitään konkreettista vaaraa että firma omistaa nyt geenisi. Mutta teknologia ja myöhäiskapitalismi mahdollistavat sen verran dystooppisia asioita että mua kyllä vtuttaa että isäni antoi näytteensä eikä edes kysynyt multa ja siskoilta ensin.

Vierailija
6/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt, että ihmiset lähtevät noihin mukaan ihan tyhminä.

Vierailija
7/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä Ei Saa koskaan tehdä. Kun dna on luovutettu se on sitte siinä.

Vierailija
8/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmästynyt, että ihmiset lähtevät noihin mukaan ihan tyhminä.

Jep, niin ne ajat muuttuu. Muistelen välillä miten vauhkoina vielä 90-luvulla puhuttiin klooneista ja siitä miten pelottavia ne jostain syystä ovat ja luulin että ihmisillä on joku angsti siitä että heidän sielunsa tai minuutensa on muka jotenkin DNA:ssa. Mutta nyt ollaankin niin totuttu yksityisyydestä luopumiseen että ihan tosta vaan annetaan koko oma perimä jollekin tutkimatta edes jakavatko ne niitä eteenpäin. Joko ihmisten mieli on muuttunut siitä jo kokonaan tai olin väärässä siitä miksi DNA ja kloonit herätti silloin sellaisia tunteita.

Vierailija
9/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkansa että tuloksia tallennetaan moni rekisteröihin ja myydään?

Vierailija
10/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ko jutusta keskusteluketjua ja pöyristyin: asiakkaille soitellaan ulkomailta ja kaupitellaan joitain lisäpalveluita jne.Pelkkää rahastusta ja vielä ihmiset antavat geenitietonsa! Miten helvetin tyhmiä ihmiset ovat?!

Vierailija
11/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Tein My Heritagella sukututkimuksen ja löysin paljon uusia sukulaisia. Miten mahtavaa! Olen aina ollut hyvin perhekeskeinen ja nyt minulla on paljon uusia sukulaisia. Olen myös melko läheistä sukua eräille Eurooppalaisille kuninkaallisille. Mahtavaa taas kerran! Olen oikein tyytyväinen My Heritagen palveluun.

Vierailija
12/12 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö paikkansa että tuloksia tallennetaan moni rekisteröihin ja myydään?

Pitää paikkansa että jos et erikseen tarkista palvelun ehtoja, firma omistaa näytteestä saadun datan ja säilyttää sitä niin kauan kuin haluaa eli loputtomasti koska se on arvokasta, ja saa antaa tai myydä dataa eteenpäin vapaasti.

Moni noista firmoista tekee vielä niin että antaa asiakkaalle vain sen tiedon minkä tämä on tilannutkin, mutta ottaa kuitenkin näytteestä koko perimän talteen ja pitää sen itsellään.