Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskeni ovat lommolla ja kaulani kuin tikku , silti olen erittäin ylipainoinen

Vierailija
22.11.2019 |

Tuttavat. jotka harvemmin näkevät minua livenä saattavat kommentoida kuviini "lopeta ne laihdutushöpinät olet tosi hoikka! ". Koska suurin osa kuvista on otettu olkapäistä ylöspäin. Paksut reiteni, iso vatsani ja kylkitursokkeeni eivät näy.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin samanlainen tilanne. Kylkiluut paistaa ja näytän kasvoista suunnilleen pahattarelta. Mutta auta armias kun pompataan rintakehän alapuolelle niin johan on jenkkakahvat, masu, roikkupeppu ja reidet kuin tukit. :D Vitsailen, että se on se painovoima kun vetää rasvaa alemmas...

Vierailija
2/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta kiinteyttää, ruokavalio laihduttaa. Molemmat kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvin samanlainen tilanne. Kylkiluut paistaa ja näytän kasvoista suunnilleen pahattarelta. Mutta auta armias kun pompataan rintakehän alapuolelle niin johan on jenkkakahvat, masu, roikkupeppu ja reidet kuin tukit. :D Vitsailen, että se on se painovoima kun vetää rasvaa alemmas...

Joo ja sitten kun koettaa laihduttaa naama vain kuihtuu !

a.p

Vierailija
4/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ovat pyöreät kasvot, pulleat posket ja lyhyt kaula. Voin tuntea kylkiluuni edestä ja takaa ilman erityistä painelua. BMI normaali, mutta minulle annetaan todella usein laihdutusneuvoja. En pidä kireistä vaatteista eikä kukaan tietenkään näe kylkiluitani väljien vaatteiden läpi.

Vierailija
5/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap paljon painat ja kuin pitkä olet?

Vierailija
6/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun itsellänikin olisi, en jaksaisi laihduttaa :D Minulla on paksut posket ja kaksoisleuka, (lyhyt kaula joka korostaa) mutta muut läskit kohdallaan (tykkään rinnoistani ja pepustani). Kuitenkin tuo naama risoo niin kamalasti!

Vierailija
7/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap paljon painat ja kuin pitkä olet?

164cm ja 80 kg. Kuten kerroin, paha ylipaino.

a.p

Vierailija
8/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu! Kauhea luiseva naama, lommoposket ja pitkä pillikaula. Vielä solisluidenkin kohdalla luut törröttää, sen jälkeen alkaa massa. Valtavat rinnat ja vieläkin valtavampi maha niiden alla. Pyllyä ei juurikaan ole ja jalat ja kädet on tikut. Klassinen omena :D Jos ottaisin kuvan jossa näkyy vain rinnat ja siitä ylöspäin, olisin sangen menevän näköinen pakkaus! Maha pilaa kaiken :I

Vierailija
9/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama juttu! Kauhea luiseva naama, lommoposket ja pitkä pillikaula. Vielä solisluidenkin kohdalla luut törröttää, sen jälkeen alkaa massa. Valtavat rinnat ja vieläkin valtavampi maha niiden alla. Pyllyä ei juurikaan ole ja jalat ja kädet on tikut. Klassinen omena :D Jos ottaisin kuvan jossa näkyy vain rinnat ja siitä ylöspäin, olisin sangen menevän näköinen pakkaus! Maha pilaa kaiken :I

Ja mun mitat on 177 cm 92 kg (eli todellakin on ihan hemmetin iso maha, siinä se enin massa on)

Vierailija
10/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun itsellänikin olisi, en jaksaisi laihduttaa :D Minulla on paksut posket ja kaksoisleuka, (lyhyt kaula joka korostaa) mutta muut läskit kohdallaan (tykkään rinnoistani ja pepustani). Kuitenkin tuo naama risoo niin kamalasti!

Vaihdetaanko päitä? Minulle kelpaisi kurvit, ota sinä nämä lommoposket.

a.p

Vierailija
11/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu myöskin yksi luunaama. Mulla massa on muuten jakautunut tasaisesti ympäri kroppaa, mutta poskiin ja kaulaan sitä ei vaan eksy. On meinaan aika koominen yhdistelmä nämä kuopalla olevat posket ja kaksoisleuka, ja sen kaksoisleuan alla oleva kapeaakin kapeampi kaula. Ja sitten yksinkertaisesti lihava muualta. Kadehdin sopusuhtaisia naisia, olivat sitten hoikkia tai ei.

Vierailija
12/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on varmaan paha juttu tinderissä tai jossain missä pelkät kasvot näkyvät.

Tyypit saa ihan väärän kuvan painosta.

Vierailija
13/13 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaulanympärys??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän