Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Joulunstarojen maanantai*

05.06.2006 |

Aloitan uuden viestiketjun, sillä en huomannut tälle päivälle vielä aloitusta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkiin aikoihin kirjoitellut,lueskellut kyllä teidän juttuja silloin tällöin.Tai monesti olen kirjoittamisen aloittanut,mutta kesken se on jäänyt.Meillä ennestään lapset 2v6kk ja tasan 1v.Nyt LA 15.12 eli reilu 12 viikkoa nyt.Viikko sitten sain sitkeän neitin imetyksen lopetettua.Söi öisin tosi monesti ja alkoi käydä todella rankaksi.Nyt on sitten mennyt yöt suht hyvin.Kyllä säälitti toinen,mielellään sitä imetystä ois voinu vielä jatkaa,mutta pakko ajatella omaa(kin) jaksamista ja hyvinvointia.

Mulla alkaa oksentamiset ja pahoinvoinnit vähitellen jäämään taka-alalle.Väsymys on ollut ihan valtavaa.Ollaan aika vasta muutettukin uuteen taloon,liekö rakentamis väsymyskin nyt purkautunut.No,jospa tässä kesällä ois ihan hyvää oloakin.Ainakin uskon että sitten kun mies jää 3vk päästä lomalle!Ihana pääsee vähän reissuun ja muutenkin lastenhoito jakaantuu enemmän.

Yksi neuvola on takana,siitä jo 3 viikkoa,silloin ei sydänääniä saatu kuuluviin.En tosin odottanutkaan,koska kummallakaan aikaisemmallakaan lapsella ne ei oo kuulunu vasta kuin rv 11 paikkeilla.Huomenna np-ultra,ja alkanut vähän jännittämään.Toivottavasti siellä kaikki hyvin!!!!!Sellanen tuli mieleen että pitääkö sinne mennessä olla virtsarakko täynnä? Muistelen että rakenneultraan mentäessä piti olla.

Kiitos jos joku vastaa!!

Hyvää viikonalkua kaikille ja nauttikaa raskaudesta!

Jotto 12+3

Vierailija
22/27 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita joulukuisia, joille kunta tarjoaa vaan rakenneultran, ei sitä nt-ultraa lainkaan. Eikä oo käynyt yksityisellä?mulla on nyt viikkoja 11+4 ja rakenneultra on vasta tuossa 20viikon tietämillä. Sydänääniä kuunnellaan vasta reilun viikon päästä rv13,kun on neuvolalääkäri. hiukka jännittää onko siellä mahassa ketään, mutta yritän ajatella että kaikki on hyvin niin en stressaa siitä!

meillä on nämä kaksi ensimmäistä tyttöä syntyneet marraskuussa. joten loppuvuodesta tulee olemaan juhlissa ruuhkaa,kun on vielä isäinpäiväkin marraskuussa.

tintti211+ rv11+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nyt tässä mitään ihmeempiä oo... Oireista jäljellä enää oikeestaan vaan väsymys. Nyt on vaan tosiaan alkanu kukkimaan tuo naama aika pahasti ja selkä ja hartiat on jumissa melkein koko ajan =( Ruokakin on alkanu taas maistumaan ja kilo on tullu jo takas kun 6 kiloa lähti ensimmäisellä kolmanneksella...

Joku kyseli siitä rakenneultrasta ja mulle se varattiin jo ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Sen pitäis olla 18-19 viikolla ja mulla se on 3.7. eli jo kuukauden päästä...! Hirveesti se ei kyllä jännitä kun oon käyny ultrassa jo kahdesti ja ens viikon maanantaina ois taas eli siellä jo varmaan rakenteista saa jotain selkoa.

Liikkeitä en oo vielä tuntenu -ainakaan en tiedä tuntevani =D mutta masu alkaa nyt näkymään... Vauvasta se ei kylläkään kait johdu vaan hirveestä turvotuksesta ja oikuttelevasta mahasta.

Nyt vois levähtää vähän aikaa... Huomenna pitäis jaksaa kouluun kun alkaa kesäkurssi -niitäkin pitäis käydä muutama kun kelalta pyysin tuet kesäksikki.

Olipas taas pirteetä tekstiä. Kesämasennusta =)

pimmi 14+3

Vierailija
24/27 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunta ei myöskään kustanna ku rakenneultran, mutta ultrassa saan käydä monestikki koska pääsin erääseen tutkimukseen, jossa ultrataan 4 viikon välein. Mun hermot ei ois varmaan kestäny odottaa sinne 20 viikolle asti, mutta kyllä jo niiden sydänäänien kuuluminen rauhottaa.

Vierailija
25/27 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottunut ja ikionnellinen Iituli1970

Vierailija
26/27 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Olipas mukavaa löytää tällainen lista,

kirjoitan ekaa kertaa ja toivottavasti onnistuu!

Eka raskaus ja la 26.12. Jännää!! Kävin viikolla 6 lääkärillä varmistamassa raskauden ja siellähän se pienen sydän sykähteli. Kyllä oli liikuttavaa. Sydänäänet kuulin neuvolassa. Mies ei ole ihan päässyt vielä fiiliksiin ja toppuuttelee mun intoa (varsinkin osteluintoa) mutta ehkä sitten siellä toisessa ultrassa löytyy siltäkin ymmärrystä kun pääsee itsekin näkemään tämän tulokkaan.

Vatsa on tänään tosi ison tuntuinen, ei mennyt pilateksessa edes jumppahousut kiinni. Taisi olla kyllä turvotusta :-)

Kävin heti tunnin jälkeen Lindexillä ostamassa tosi kivat over the belly farkut, taisivat olla uusia kun kokojakin oli niin hyvin.

Tulipas juttua, mutta kun ei olla vielä kerrottu kavereille niin tänne on kiva rupatella ja varsinkin lukea teidän muiden kuulumisia.

t. " Heini"

Vierailija
27/27 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mother mommy www sivusta justthefacts.org !!

kylläpä oli hienot sivut!

Ihan tuli tippa linssiin varsinkin kun katsoin niitä sikiöille tehtäviä leikkauskuvia -uskomatonta että pystyvät operoimaan 21 viikkoisen ja laittamaan takaisin kohtuun.

Käykää muutkin katsomassa, ei varmaan pysy silmät kuivina.