+++ENSIKOIDEN MAANANTAI+++
Kommentit (32)
...tosin muhun toi nimitys ei varsinaisesti nyt oikein sovi, koska en koe omaa tilannettani piinailevani - tää oli vasta eka yrityskierto ja en usko ollenkaan että heti olis tärpännyt. Mutta muiden puolesta toki piinailen, eli sikäli...
B-fly kyseli limoista. Mulla ei noi limakuviot taida mennä ihan käsikirjojen mukaan...tai siis kun musta tuntuu, että mulla on lähinnä loppukierrosta sitä limaa. Viimeks, kun oli luultavasti ovis (Personan mukaan), oli paikat kuivina ku beduiinin sandaalit. Mutta eikös niissä limoissa pitäisi teoriassa olla koostumuksessa jotain eroja ennen ja jälkeen oviksen...?
Jouduin oikein miettimään miten meillä menee noiden raha- ja kasvatusasioiden pohdinta...luulisin että aikalailla saman verran mietitään noita miehen kanssa. Ennen mietittiin kauheesti tota raha-asiaa, mutta nyt ollaan siirretty se syrjään...itse asiassa mun työtilanne on Suomeen tulon jälkeen tod epävarmaa, joten sikäli aika huono sauma vauvalle. Äitiysrahat, vatsa pystyssä työhaastatteluun meno ym. mietityttivät... Mutta oon tyytyväinen että saatiin priorisoitua asiat tavalla, joka tuntuu nyt ihan täysin oikeelle - kyllä ne asiat aina lutviutuu! Ja molemmilla meillä on kumminkin ammatti jo, ja miehellä vakituinen työ.
Hiiiih Killa, mua nauratti toi " kuva ois kiva ylläri" . Vanhoja kirjeitä ja ystäväkirjoja on hauska lukea (hyvä idea muuten esim polttareihin kerätä polttarikalun kirjoitelmia - mulle oli ystävät tuoneet jotain lapsuusajan kirjeitä ja runoja, ja ystäväkirjan sivuja joille olin kirjoittanut)!
Nyt pitää tehdä jotain ruokaa - tulin just töistä ja maha kurnii, mutta pakko oli tulla lukemaan ja kirjoittamaan tänne ennen ku meette kaikki taas nukkumaan!
SS
Laitoin eilen illalla aika myöhään muutaman hauskan linkin - olittekohan kaikki jo sillon nukkumassa...? Käykääs kurkkaamassa ne eilisen pinon pohjilta...
SS
Mulla on terot auttanut kierron tasaamisessa. Kun lopetin syksyllä pillerit oli odottelin menkkoja puoli vuotta ja sitten kävin lääkärissä ja se määräs teroja. Nyt oon syönyt muistaakseni neljä kiertoa teroja (huomenna alkaa viides) ja ja kierto on pysynyt 28 päivässä, mitä se ei ole koskaan ennen ollut. Mulla on siis ollut aina todella epäsäännölliset menkat. Ja nyt sitten kuukausi sitten todettiinkin niiden todennäköisin aiheuttaja eli PCO. Ongelmia terolutien kanssa ei ole ollut (vielä) ja toivottavasti ei tulekaan.
Kävin katsomassa noita linkkejä ja hauskoja olivat!!! Voisiko sanoa että antoivat jopa toivoa.
Kantsii käydä katsomassa.
Hyvä, Makkara, kun muistutit! Unohdin jo koko linkit! :)
Erityisesti innostuin niistä Belly Galleryn sivuista: siellä oli tosi hienoja kuvia ja sitten aika ahdistavia valtavia vatsoja raskausarpineen! :/ Ei vaan siis enimmäkseen isot mahat on tosi ihania, mutta välillä meinaa ahdistus iskeä, kun miettiin oman kropan muuttumista (mulla on taipumusta turvotukseen ja raskausarpiin, joten en tule olemaan kaikkein kaunein odottava äiti).
Jäin vaan miettimään niitä 12 vkolla raskaana olevia, kun kaikissa kuvissa mahat näytti jo niin isoilta ettei niitä saisi enää mitenkään pidettyä salassa. Kun olen ajatellut, että en ennen sitä viikkoa haluaisi kertoa esim. työkavereille, mutta kun vaihdan työvaatteet samassa pukuhuoneessa, niin taitaa olla vaikeeta salata asiaa niin pitkään, jos sit maha kasvaa tohon malliin..
sori Killa, mun piti varoittaa niistä arpikuvista mutta unodin! Kyllä nousi meikäläiselläkin niskakarvat niistä pystyyn...varsinkin kun on kans noihin arpiin taipumusta! Miehelle tyhmyyksissäni kans niitä näytin ja äimistelin, ja sen ilme vasta olikin näkemisen arvoinen...hyvä ettei laittanu koko vauvaprojektia jäihin :))
Laittakaa muuten muutkin linkkejä jos löydätte jotain kivoja sivuja joita ei vahingossa ehkä löytäis! (odotuspäiväkirjoja on muuten kans kiva lukea)
Makkara
voi himskatin himskatti! just kirjotin ja kaikki meni taivaantuuliin, tiä mitä tapahtu grrrr eli alusta taas..
oli väsyttävä työpäivä joten oon ollut päikkäreillä, ja huomasin pinoa lukiessani, että APILA on vetänyt sikeitä samaan aikaan :D
joo tulee aina joskus otettuu noita nokkasia *vanha ja raihnanen*
Nythän on taas hirveesti piinailijoita, hirveesti plussasäteilyä lähtee täältä... bd bd bd ja oviksen bogaajille onnea ja sitä tavoitteleville myös!
Moi KILLA :) mulla on kans tenavana ollut hirmusesti kirjekavereita, joo kuva ois kiva tuntuu niin tutulta, saatettiin kirjotella ainakin joka viikko ellei useemmin
kyselit siitä mun gynestä, eli perjantaina ois sitte se tiedossa (gulp)
pelottaa että jos se aukiolotutkimus voidaankin tehdä niin että taitaa sattua....tuun sit raportoimaan kokemuksia.
päivän greippimehut on vielä juomatta joten se täytyy hoitaa ensitilassa..
Ei oo muuten Naksusta ja Moolista kuulunut mitään, kuulumisia leidiis?
Tähän aikaan sitä vasta oikein kerkee kirjotteleen, päivä on menny niin touhutessa kaikenlaista työpäivän jälkeen. Pitäis vielä toi kakun päällinen tehdä tänään, kunhan tästä ehtii..
[color=maroon]Jessica[/color] Tsemppiä työhaastatteluun, kyllä se hyvin menee :). Mulla olis ens viikolla tiedossa soveltuvuustestit yhteen työtehtävään. Talon sisässä pääsis siirtymään syksyllä, jos kaikki menee hyvin.
[color=maroon]desejo[/color] Turhaan sitä täti kovin kauan odottelemaan, ei muutaku ku gynelle. Sieltä varmasti apua löytyy :)
[color=maroon]B_fly[/color] Meillä kanssa mies miettiin toisaalta raha-asioita, mutta kuitenkin ollaan päätetty et nyt sitä perheenlisäystä saa tulla. Ei sitä ite niin paljoo niitä oo tullu miettineeks, eikä toi mieskään enää niin paljoo mitä alussa. Kyllä sitä kuitenkin ihan hyvin pärjää :)
[color=maroon]Tappert[/color] toivottavasti se nega vaihtuis plussan, eikä sitä täti tuliskaan kyläilemään..
[color=maroon]Viipulille, biancolle, Aqualle,Sinipilvelle, Yedolle, SS:lle ja muillekkin piinailijoille [/color] Paljon plussasäteitä bdbdb, niin ja tietenkin kaikille muillekkin plussasäteitä tähän kiertoon. Lähetään porukalla o-puolelle
[color=maroon]Lisbet[/color] Onnittelut ovisplussasta, nyt vaan peitto heiluttelemaan kun se mies kotiutuu :)
[color=maroon]Anskuliini[/color] Pahoittelut tädin kurvaamisesta paikalle. Sullahan on työntäyteisiä päiviä, ettei tätiä kerkee edes paljoo miettimään. uuteen yrityskiertoon vaan :)
-Sara-Maria-
Pakko kertoo kun mies kyttäili äsken selän takana kun luin pinoa ja tokaisi kovaan ääneen että: " MIKÄ OVIKSEN METSÄSTYS?" Mä repesin ja sanoin että älä kysy kun et ymmärrä kuitenkaan.... :D
[color=red]Voisko joku jelpata mua? Kertokaa lahjaideoita 10-vuotishääpäivälahjaksi???? Ei raksuta yhtään...
Titi-uu kp 17/30-31[/color]
Voi sun miestäs! Siinä on pojalla kelailtavaa :)
Mun tuli heti mieleen hääpäivälahjaideaksi joku hemmottelupaketti. Siis nimenomaan yhteiseen hemmotteluhetkeen. Siinä vois olla jotain herkkuja, hierontaöljyä, saunajuttuja (jos ovat innokkaita saunojia), kirja (joku parisuhdekirja tai Kama Sutra tms.), shamppanjaa tietty ym. ym. budjetin mukaan. Noinkin kauan naimisissa olleilla lienee jo kaikenmoista kippaa ja kuppia kaapeissa, ajattelisin sen takia että joku tuollainen ylellisempi hemmottelujuttu olis kiva - noita kun ei niin usein ehkä tule itse ostettua.
Kerro sit mitä päätit hankkia!
SS
Olipas taas kiva tulla piipahtamaan, kun viestejä on päivän aikana tullut melkoinen läjä.
Jessicalle toivottelen tsemppiä haastatteluun. Yritä olla oma itsesi, niin eiköhän se siitä. Ja heidän ongelmahan se on, jos eivät tajua omaa parastaan.
Auroralle, Viipulille, Biancolle, Aqualle, Sinipilvelle, Yedolle jaksamista piinailuun. Toivotaan, että täti jättäis teidän osoitteen väliin. Odotan innolla teidän testausaaltoa. Toivottavasti tulee paljon hyviä uutisia.
B_fly: Lima-asiat ovat viime aikoina olleet melko omituisia omalla kohdalla (kuten kaikki muukin), en siis osaa sanoa mitään varmaa niiden aikataulusta oviksen suhteen. Samoille päiville niiden pitäisi kai osua...
Tappert: Pahoittelut negasta. On se vaan niin kumma, miten oireita voi olla vaikka muille jakaa, mutta testi näyttää ihan jotain muuta. Negan jälkeen olis kiva, jos täti tulis edes näyttäytymään, niin vois jatkaa elämää normaaliin malliin. Huhuillaan tätiä urakalla!
Essille onnea vielä kerran. Puhaltelethan tänne päin sitä plussatuulta, meitä olisi niin monta innokasta liittymässä seuraasi.
Kathy: Onko terot auttaneet kierron tasoittumisessa? Onko ollut mitään ongelmia niiden kanssa? Itse tässä tuskastelen pidentyneen kiertoni kanssa ja suunnittelen lääkärin juttusille lähtemistä.
Anskulle jaksamista tädin kestitsemiseen. Toivottavasti pakkaa laukkunsa pian, niin pääsette jatkamaan vauvatouhuja.
Pajulle ja apilalle intoa kuumeiluun. Kuten tietysti kaikille muillekin enskoille.
Killa: Mullakin oli melkoinen liuta kirjekavereita silloin lapsena. Vaihdeltiin fotoja ja kirjoiteltiin ahkerasti milloin mistäkin aiheesta. On se kiva, kun voi nyt aikuisena harrastaa samaa täällä enska-palstalla, vaikkei täällä niitä kuvia vaihdellakaan.
Iloista illan jatkoa kaikille! Eiköhän se elämä meille kaikille jossain vaiheessa hymyile sitä kauneinta hymyään...