+++ENSIKOIDEN MAANANTAI+++
Kommentit (32)
Killa; sovitaanko kuitenkin että plussaillaan vasta loppukesästä? Haluaisin hoitaa tuon muuton pois alta ennen kuin raskauspahoinvointi alkaa ; ) Ja ajateltiin muuttaa heinäkuun alkupuolella siis...
Onnea oviksen metsästykseen! Eikös sullakin ole aika myöhäisillä kiertopäivillä ollut yleensä ovis?? Vai muistanko ihan omiani?
Kiitos hei kaikille peukutuksista mun työpaikkahaastatteluun : ) Vähän jo jännittää... Täytyy tämä(kin) työpäivä kuluttaa sen miettimiseen, mitä vastaan kun taas kysytään omia hyviä ja huonoja puolia jne.
Täällä tuhrutellaan jo, täti tekee siis tuloaan. Vois sitten tulla jo kunnolla, niin saatais seuraava kierto alulleen.
Mukavaa maanantaita kaikille Ensikoille! Oiskos kellään plussauutisia näin aamutuimaan heti?
Missä mooli?
- Jessica -
Kerrankin olen täällä jo tähän aikaan enkä vasta iltasella. Pitkästä aikaa on hyvin nukuttu yö takana ja energiaa alkavaan viikkoon. Toivottavasti aurinko jaksaisi paistaa koko kesän.
Täällä ei enää piinailla eikä ovistakaan odotella vaan huudellaan kutsuhuutoja tädin perään. Ja jos täti ei ystävällistä kutsua ymmärrä, niin sitten marssin lääkärille enkä odota kolmea kuukautta. Kiitos Hoyt kannustuksesta.
Killa kirjoitteli eilen koko kierron jatkuvista raskausoireista. Oon huomannut saman, että mitä enemmän asiaa ajattelee/piinailee, sitä enemmän oireitakin ilmestyy. Ja niinä päivinä kun on paljon muuta tekemistä, ei oireitakaan välttämättä ole. Joskus on sitten niitäkin oireita, jotka vaan jatkuvat ja jatkuvat, mutta ovat lopulta kuitenkin jotain muuta kuin toivottua. Kaiken järjen/toivon mukaan oma kroppa pitäisi olla kai se luotettavin mittari, mutta taitaakin olla erittäin altis kaikelle toiveajattelulle ja stressille. On se vaan kummallista tämä vauvakuumeilu.
Palailkaahan linjoille, kunhan kiireiltänne ehditte.
-desejo
Viimeinen työviikko lähti käyntiin ja lomalle lähtö on koko ajan enemmän ja enemmän mielessä...
Jessicalle onnea haastatteluun, tulehan kertomaan miten meni kun kotiudut! Meillä onkin muutto aika samoihin aikoihin, me tähdätään elokuulle=)
Killalle onnea oviksen metsästykseen! Taas alkaa tylsä alkukierto olla ohi ja mukavat hetket lähestyy:=)
).( Täällä kp22/~30 ja dpo3. Elikkäs ke ja to tuli plussat testiin ja pe oli taas nega (siis ovistestissä), joten pe taisi sitten ovis olla. Nyt siis vaan odottelemaan ja jännäämään ja toivoisin ettei luteaalivaihe jäis 9 päiväiseksi kuten viime kierrossa vaan olisi normaalin pituinen eli pidempi, siis jos se tätsä on meille tulossa. Toivon että kaartaisi tällä kertaa ohi:))
Olipas omanapaista, mutta alkaa taas olla ihanan jänskät paikat, onko muita piinailijota. Kaikki ilmoittautumaan!!!! *huhuilee*
Osaisiko joku vastata, miten ovis ajoittuu? Limoja olen bongannut aiemmistakin kierroista, mutta onko ovis juuri silloin " limapäivänä" ;) ja sen jälkeen ei ole enää mahdollisuuksia vai alkaako vasta niistä limoista jokin parin päivän hedelmällisyyshuippu?
Täällä alkavat menkat olla lopuillaan. Kp 6 on ilmeisesti menossa ja kohta päästään taas yrittämään :)
Miehen kanssa juteltiin eilisiltana vauva-asioista. Aika paljon mies tuntuu ajattelevan vauvaa raha-asioiden kannalta eli haluaa pitää huolta siitä, että vauvan tulevaisuus on turvattu taloudellisesti. Minä puolestani mietin enemmänkin sitä, miten vauvasta saa kasvatettua " hyvän ihmisen" . Eikös se yleensäkin mene niin, että mies miettii raha-asioita ja perheen elättämistä, kun nainen puolestaan panostaa kasvatukseen? Siis jostakin olen tuollaisen stereotypian saanut päähäni. Miten teillä muilla?
Tappert ilmoittautuu negatikkunsa kera...
vaikkakin yhä vihloo oikeaa puolta hetkittäin ja rinnat aristaa enemmin kuin aiemmissa kierroissa..mua ei vaan ole tarkotettu plussaamaan - eli tätiä odottelen saapuvaksi, missä hitossa sekin luuhaa kun sitä odottaa, tulis nyt niin ehtis häipyä ennenkuin pääsen kunnolla lomafiiliksiin - ja tulis nyt senkin puoleen, että meinasin ihan tätsyä kiusiakseni varata gyneltä ajan ens kiertoon - ihan rutiiniajan vaan mutta mainnitsen sitten tästäkin. Prkle!
Suoraan sanoen - vi#uttaa, tänäänkin...olen ihan liian yliväsynyt ajatellakseni mitään järkevästi. Luin edelliset pinotkin läpi enkä muista niistä enää mitään. Taidan olla tosi typerä kun ajan itseni loppuun ennen lomaa...tyhmästä päästä kärsii koko keho.
Nyt tätytyy lähteä koirien kanssa ulos ettei nekin hermostu mun saamattomuudesta..
Yrittäkäähän loihtia niitä plussia että saisin piristyksen aihetta edes teistä muista!!
Tappert...uupuuuuu
Pitkästä aikaa kerkiän kirjoittelemaan tänne! On ollut ihan mahdotonta kiirettä nyt muutamana päivänä! Opesijaisuus on saatu kunnialla hoidettua, suvivirret laulettua ja miehen siskon ylppärijuhlat juhlittua:)! Nyt alkaisikin sitten tenttikiireet (perjantaina 4 paksun kirjan tentti erityispedagogiikasta...kääks!)...hoh-hoijaa...milloinkohan pääsen nauttimaan kesästä ja lomasta!
Olen vähän pihalla teidän kuulumisistanne, kun nopeasti olen yrittänyt lueskella pitkiä päiväpinoja, mutta eipä se varmasti menoa haittaa! Kuitenkin pahoittelut tädin kanssa painimatolla kamppaileville ja negan testanneille! Piinailijoille iiiiisot tsempitykset! Ketäs muuten on tässä lähiaikoina piinailemassa?
GALLUPPIA oli ainakin siitä, haluaako tietää vauvan sukupuolen etukäteen...itse haluaisin, mies ei. Johonkin kompromissiin tilanteessa siis olisi sitten jossain vaiheessa päästävä:) Yleensä se olen kyllä minä, jonka tahdon mukaan asiat hoituvat... Joten eiköhän sukupuoli siis selviä ennen syntymää;) Ei vaan...asia on kuitenkin niin tärkeä ja iso, että en voi välttämättä jyrätä omien mielipiteitteni kanssa silloin. No mutta, onhan tässä vielä aikaa vääntää kättä asian tiimoilta:)
Alkomahoolista oli myös puhetta ja siitä, miten selviää tilanteista, joissa juomisia tarjoillaan. Itse en nykyisin muutenkaan paljoa alkoholia nauti (olen saanut jo kiintiöni alkoholin osalta täyteen!), joten monet ystävät ym. eivät pidä juomattomuuttani enää niin omituisena asiana. Aika moni ystävistäni tietää myös tästä meidän " pikku" projektistamme, eikä heille tosiaan tarvitse selitellä asiaa sen kummemmin:) Jos joskus juon itseni känniin, se tapahtuu kierron alkupuoliskolla. Yrityksen alkutaipaleella olen selitellyt juomattomuutta mm. lääkekuurin/kipeyden, viime juontikerran hirveän " jättikrapulan" tai seuraavan aamun tärkeän menon avustuksella;) Pieniä valkoisia valheita siis...mutta se sallittakoon:)
Oviksesta on nyt kulunut n. viikko...(kiertopäivistä ei ole harmainta hajuakaan!). Testailut tulevat ajankohtaisiksi tarvittaessa joskus ensi viikonloppuna tai ensi viikolla. Olen myös ajatellut, että tällä kertaa, jos tilanne on sellainen, en aio testailla liian aikaisin! Olisi ihana odotella vaikkapa vielä pari viikkoa, ennen kuin testailee. Jotenkin se keskenmeno vielä kaihertaa tuolla aivojen sopukoissa, enkä haluaisi uudelleen pettyä... Mutta eipä kai se myöhäinen testaaminen mitään asiassa auta, eikä estä keskenmenoa. No katsellaan:) Uskoisin kyllä, että asiaa ei tämän kierron osalta edes tarvitse sen kummemmin pohdiskella, sillä tuskinpa sitä keskenmenneen raskauden jälkeen heti uudelleen raskaaksi tulee.
Voihan pökäle...aurinko alkoi juuri paistamaan ja minun on suunnattava katseeni kirjapinoa kohti!
Lämpimiä plussatuulahduksia jokaisen Enskun kotiin!!!
+ ♥ + ♥ + Viipuli + ♥ + ♥ +
ainakin täällä E-Suomessa paistaa arska. Piristää kyllä kovasti päivää. Kohta pitäis mennä ostamaan hääkutsuja varten paperia jolle tulostaa itse kutsuosa. Eilen saatiin väkerrettyä kutsut noin ulkosin puolin valmiiks. Vielä miljoona hommaa jäljellä kutsujen jälkeen. Vähitellen alkaa tuntua sille että häissä ei juhlita avioitumista vaan sitä että hääkoristukset on lopultakin valmiit:)
Täälä meneillään kp3, ja täti yrittää jo nyt livistää paikalta. Tuntuu niin oudolle kun normaalisti siitä saa kärsiä koko viikon. Vaikeeta totutella tähän pillerittömään elämään, kun ennen oli aina niin selvillä vesillä siitä mitä millonkin on luvassa ja nyt tää mun" luomuminä" toimii miten haluaa. Ehkä tähänkin tottuu ajallaan.
Piinailijat saa minunkin puolesta kerääntyä kertomaan tunnelmistaan. Ootan jo innolla plussia kun oma kierto niin tylsässä vaiheessa. Viimeviikon " kp20" porukka sietää plussata urakalla:) Eikä ovisplussatkaan oo kiellettyjä ;)
Hauskaa päivää kaikille maanantaista huolimatta!
-Paju ja Täti
Viisi päivää nettipimentoa on näillä pinoilla liikaa. Jonkun pitäisi kyllä referoida menneen viikon kuulumiset, kun tässä meni varmaan pari tuntia työaikaa kaikkien pinojen kahlaamiseen ;-)
[color=red]Nellamaijan[/color] meedio-kommentti viime viikolla nauratti...
[color=red]Luna[/color], hauska " nähdä" ! Tervetuloa vaan tähän pinoon, täällä on kyllä ihan huipputyyppejä. Hienoa, että säkin sait miehen viimein käännytettyä. Miten teidän asuntoasiat eteni talvella? Teillähän oli kodinvaihto käynnissä kun vanha puolukkapino jakautui eri osoitteisiin... Siis erittäin lämpimästi suosittelen tätä pinoa, nää ihmiset täällä on ihan mielettömän kultasia!!
[color=red]Killa[/color], pakkohan mun on teitä täällä käydä moikkailemassa, kun en uskalla o-puolellekaan siirtyä... Ei vaan, kai sinne jo vois salaa vähän kurkkia. Mutta pakko oli heti netin ääreen päästyä tulla lukemaan koko viime viikon kuulumiset. Enkä taatusti ihan pian tätä pinoa kokonaan hylkää. Ja tehän siirrytte koko joukolla kesän aikana tuonne o-puolelle - niinhän te jo sovitte :-)
[color=red]Sara-Maria[/color]: Kaipa sen la:n sinne voi lisätä, ainakin tällä hetkellä tässä kuitenkin raskaana ollaan :-). Eli laskurin mukaan olisi 06.02.07
[color=red]Mairannelle[/color] onnittelut plussasta!
[color=red]Aurora[/color], nettipimennossa olin koko loppuviikon. Minilomalla... Killa muisti oikein (taas kerran) :-)
On muuten ihan uskomaton tunne lukea kaikkien teidän onnitteluja. Ootte te kyllä ihania!!
[color=red]Lisbetille[/color] jännää hääviikkoa!!
Tuosta kertomisesta oli jotain juttua ollut viime viikolla. Itse en ole kertonut vielä muille kuin teille. Mies sen sijaan oli parhaalle kaverilleen kertonut heti samana päivänä (kun sopi mukavasti keskustelun lomaan kuulemma), mutta oli heti perään jatkanut, että viimeksikin meni kesken eli vielä ei kannata riemuita. Mies on siis aika vaisu toistaiseksi ollut asian suhteen ja ehkä hyvä niin, jos tässä intuitioistani huolimatta käy vielä huonosti. Itse ajattelin yhdelle ystävälleni kertoa ensi viikonloppuna, mutta muut saavat tietoa odottaa vielä useamman viikon.
Nyt täytyy kyllä tehdä vähän töitä välillä.
Oikein aurinkoista päivää kaikille!!
t. Essi (rv 5+0)
vaikkakin loppuviikosta vasta: la tai pe. Mulla ei kyllä ole laisinkaan raskautunut olo, joten varaudun henkisesti jo tädin tuloon. Lämmöt oli tänä aamuna tipahtaneet (dpo 7), mutta niin ne samanlailla tipahti yhdeksi aamuksi viime kierrossakin - silloin siis toivoin kiinnittymistä, mutta nyt en usko siihenkään. Onpahan vaan joku häiriö.
Aika pessimistinen on asenne siis täällä... Laskin juuri yrityskierrot, 13. yrityskierto on menossa. Ei kovin onnekas lukukaan...
Iloa maanantaihin!
-bianco
Auroran ja Biancon lisäksi myös täällä yksi " 20-tiimiläinen" , tänään siis kp 23/28-38. Kuten näkyy, kierto epäsäännöllinen, joten aion todennäköisesti odotella pitkälle ens viikkoon tätiä/saapumista jättämistä. Ekassa ehkäisyvapaassa kierrossa ehdin testata pari negaa, kun kierto venyi. Totesin samalla, että kestän paremmin tädin tulon kuin negan. Joten katellaan nyt rauhassa. Muille piinailijoille bdbdbd
Tappert, pahoittelut negasta :( Ärsyttävää, että negaa näyttää, mutta tätiä ei näy ja oireet jatkuu. Toivottavasti tilanne selviää pian. Jaksamista!
Juliko vai kuka kyseli, mitä tjot tarkoittaa. Tjot= Tulee Jos On Tullakseen eli esim. meillä tarkoittaa, ettei käytössä ovistikkuja tms.
Nyt täytynee lähteä nauttimaan auringon paisteesta, vaikka jäätelön kera, nam!
Pitkästä aikaa kirjottelen, kun on kerrankin aikaa. Yleensä tulee vain luettua pinot. Ne onkin ollut mahtavan mittasia.
Jessica: Oikein paljon onnea työhaastatteluun. Hyvin se menee.
Myöskin iso kasa onnea piinailijoille ja ovista metsästäville ym.
Viikonloppuna tais olla galluppia haluaako tietää lapsen sukupuolen ennen syntymää. Nyt oon sitä mieltä, että en haluais tietää, mutta mieli voi muuttua vielä asian suhteen monta kertaa. Miehentä en oo kysynyt haluaisko se tietää sukupuolen ennen syntymää.
Alkoholista tais olla myös puhetta ja siitä, miten selviää tilanteista, joissa juomisia tarjoillaan. Mä en juo paljoa alkoholia muutenkaan nykyään, joten monet ystävät ym. eivät pidä juomattomuuttani enää kauheen outona asiana. Monet ystävistäni tietää myös meidän vauvaprojektistamme. Yleensä oon ollut kuskina, jos en ole ottanut ja kukaan ei ole ihmetellyt. Kierron alkupuoliskolla oon saattanut muutaman juoda, niinkuin nyt viikonloppuna otin muutaman kaverin synttäreitten kunniaksi.
(.) Nyt on menossa kp14/28 ja huomenna aloitan taas terojen syömisen. Jos kierto pysyy samana kuin pari kolme edellistä niin piinailen just juhannuksen aikoihin. Saa nähdä miten käy. Ollaan nyt miehen kanssa yritetty tässä kierrossa pöllytellä lakanoita jtp ja oviksesta kun mulla ei oo mitää tietoa koska semmonen on (en testaile, enkä tunnista sitä muutenkaan), niin aika näyttää onko tärpännyt.
Varoitus nyt tulee ihan vain omanapaista juttua. Tulin juuri viikonloppureissulta ja kahlasin pinoja läpi. Eikä kyllä jääny ihan kauheena mieleen mitä kellekin kuuluu. Suunnilleen kaikki kunnossa kuitenkin? :)
Täällä vaihtui tänä aamuna kp 30 ykköseksi kun täti rynni kylään. Ja kyllä v****ttaa. no onneksi on tulossa vauhtiviikko niin ei kerkiä jäämään märehtimään vauva-juttuja. Juuri palasin siis kylpylälomalta ja nyt olisi tiedossa tälle viikolle häät, ratsastusretki, työkkärihaastattelu, työhaastattelu (tai oikeastaan työnvälitysfirman haastattelu), shoppailureissu, parturi, päivä erämessuilla jne. No ei ainakaan ole tylsää kotona istuskelua.
Plussaonnea toivottelen kaikille! Ketkäs nyt piinailee? Ainakin se 20-jengi kohta...
Galluppiin
Mies tahtoo tietää sukupuolen etukäteen, minä en.
Ja juomingeista kun oli puhetta niin juuri tahattomasti myönsin tämän yrittämisen siskolle ja äidille, kun en lauantaina suostunut ottamaan yhtä lasillista enemäpää ja molemmat siinä sitten ihmettelivät.
T: Ansku
PS: Ainakin tuli säästöä tässä kierrossa kun en edes yrittänyt testaila. Tiesin että se täti sieltä lyllertää paikalle. Päivä etukäteen sen melki varmana osaa jo sanoa...
Hei hei kaikille!
Ihana aurinko taas näyttäytyi pitkästä aikaa ja lämmitti aamulla niin kivasti! Nyt istuksin töissä ja kulutan aikaa, ei ole oikein mitään tekemistä...
Niin, minä kait ilmoittaudun piinailijaksi. Tänään on 28/29-32, mutta tokkopa minä raskaana olen, ei ainakaan ole sellainen olo. Tai mulla on enemmänkin sellanen kuukautiset-olo kun että pieniin päin olisin... eli katse kohti uutta kiertoa!
Oon ollu koko viikonlopun ja tänäänkin hirmu väsynyt ja kiukkuinen enkä nyt satu muistamaan mitä ihmettä täällä ollaan keskusteltu... *pyytää nöyrimmin anteeksi*
Yritän piristyä nyt viikon mittaan!
Taidan mennä ottamaan kahvia, josko tuo myrkkyjuoma vaikka auttais!
Hassua ku oon nyt seuraillu jonkun aikaa täällä enskojen juttuja niin nyt jo jännittää itekin piinailijoiden puolesta :) Tulispa paljon plussia nyt kesän aikana!! Sillon puol vuotta taaksepäin kun ruvettiin miehen kanssa tuota vauvaa tehtailemaan ajatteli et sitä ollaan jo juhannuksena maha pyöreenä..kummasti sitä vaan mahdutaan normivaatteisiin edelleen :(
Kummasti käyttäytyy tuo täti taas..pe tuhruili, la oli vähän vuotoa, su oli kunnolla vuotoa ja nyt taas istutaan ihan kuivana...et oliko taas joku pikavisiitti vai mikä... katseet käännetty jo tulevaan ovikseen, ei malta odottaa :) greippimehua litkitty jo että kielikin on ihan hellänä :P
Galluppiin sen verran et vauvan sukupuolta ei kumpikaan haluta tietää etukäteen, tunnen vaan itteni niin hyvin et tiirailen varmasti niitä ultrakuvia sitten joka kantilta josko niistä selviäis jotain :D
Alkomahoolia oon uskaltanut ottaa kierron alkupäivistä, siis sen saunasiiderin. Tuskin tuottais ongelmia olla ottamatta ollenkaan.
Aurinkoista iltapäivää kaikille, tämä enska lähtee päikkäreille :)
Täällä piinaillaan edelleen kp 26/28-35. Oireita on edelleen, liekö kuviteltuja. Sunnuntaina aikaisintaan testaan ja tädin meinaan tyrmätä tainnoksiin jos tänne yrittää visiitille.
Yritän illalla keretä paremmin komentoimaan.
Aurinkoista päivänjatkoa toivottelee Yedo!!!!
Eli siis tänään sitten tärähti TASAVAHVA VIIVA OVULAATIOTESTIIN!!!!!!!!! =) =) =)
En ollu uskoa silmiä! Ajattelin vaan ihan huvin vuoksi testata, ja kuinka sattuikaan, viivat olivat yhtä vahvoja muutama minuutti testin jälkeen! :) Itsekseni täällä naureskelin, että minkäköhänlainen olen sitten kun raskaustestiin tulee samanlaiset viivat??!!!?!?!?!?!!!?? :)
Eilen me pöllyytettiin peittoa, mies tulee huomenna kotiin reissusta, katsotaan jos saisin kellitettyä huomennakin vielä varmuuden vuoksi, että saatas simpat kohti " munista" :)
AURINKOISTA ILLAN JATKOA!!!
toivottaa IKIONNELLINEN Lisbet (kp 23/??)
Ps. Anteeksi omanapaisuus!! =)
Täällä ollaan vähän samoilla fiiliksillä kun siellä..
tosiaan kiukkua ja väsyä oloa, huomenna ja ylihuomenna pitäisi jaksaa mennä työpaikan koulutuksiin... ei vaan olis mielenkiintoa!!!
Oon ollu vähän masiksissa tästä koko yrittämisprojektista... Mun äiti kärttää koko ajan vauva-uutisia ja se olis niille elämän hienoin asia jos minä tulisin raskaaksi. Väsyttää aina kuunnella sen toiveita lapsista, tekis mieli sanoa että " hei, me yritetään koko ajan!" , mutta en viiti kun sitten se menis ihan sekaisin. Ja jos lasta ei ala kohta kuulumaan niin minussahan on varmaankin jotain vikaa sen mielestä! Äh, mä olen vaan niin väsynyt...
Vertaan aina itseäni siskooni joka on ihan supersikiävää sorttia (3 lasta). En ymmärrä miksi minä en voi raskautua samallalailla???
Töissä vielä, vähän aikaa.
...nyt ei muuta kun toimeen vaan!
Toivottavasti siitsit (niin kuin meillä sanotaan!) löytää muniksen!
Hauskuutta ja onnea yritykseen!!!
[color=8B3A62]Olikin sen verran kiireinen päivä, etten aamunavauksen lisäksi ehtinyt käydä teitä edes kurkkimassa! ;) No korjataan nyt tilanne!
[color=3CB371][b]Essi[/b]: kivaa, kun tulit vielä tänne! :) Joo me ollaan nyt päätetty, että kesän aikana seurataan sua! ;) Positiivista ajattelua, kuten huomaat!
[color=8B3A62][b]Jessis[/b]: jos tehdään niin, että mä otan sen plussan jo tässä kierrossa (pääsen piinailemaan luultavasti vasta kuun lopulla) ja sä sitten heinäkuussa?! :D En nimittäin malttaisi odottaa! ;) Ovishan mulla on tosiaan myöhään, kuten muistit. Luteaalivaiheen pituus vaan 12-13 pv ja kun kierrot tahtovat venyä, niin lyhimmän kierron mukaan ovistestiplussa voisi olla ylihuomenna ja pisimmän siitä kahden viikon päästä. Katotaan mihin kohtaan osuu. Tänään bongasin jo jotain limahässäkkää, mutta kun mulla niitäkin saattaa tulla ihan miten sattuu, en vielä innostu! Vai sulla tätsä on tuloillaan; samperi! :S
[color=3CB371][b]Aurora[/b]: hirveet plussasädetykset sinne, jotta l-vaihe älyää olla riittävän pitkä ja plussa tulla tikkuun vajaan 2 viikon kuluttua! ++++++++++++
[color=8B3A62][b]Lisbet[/b]: hienoa! Onnea ovistestiplussasta! :)
[color=3CB371][b]Tappert[/b]: voi sua! Miksei vaan voi onnistaa?! Ehkä jos sä varaat sen gynen, niin heti tärppääkin seuraavassa kierrossa sitten! *yrittää olla toiveikas, vaikka tietää ettei tää just nyt paljoa lohduta*
[color=8B3A62][b]B_fly[/b]: meillä mies ei ihan kauheesti raha-asioita mieti, mutta muuten töitä yms. että onko niiden kannalta sopiva aika (ja jos se saisi yksin päättää, niin ei varmaan vielä olisi ;) ). Mä taas sille hehkutan aina hyvin puolia kulloisessakin hetkessä miksi just nyt ois sopiva aika vauvalle. Noita kasvatusasioita en kauheesti pohdi etukäteen tai siis aika selvät sävelet mulla on mielessä (jotka luultavasti tulee muuttumaan, kun totuus iskee silmille lapsen synnyttyä).
[color=3CB371][b]Bianco[/b]: aika jännä juttu toi lämpöjen tippuminen. Mulla kanssa edellisessä kierrossa ne dippasi n viikko oviksesta. Jos olo olisi ollut yhtään sellainen, että oisin kuvitellut tärpin käyneen, niin ois voinut kuvitella sitä kiinnittymisestä johtuvaksi. Mistäköhän se sitten johtui, kun ei siitä?! Oottepas tekin muuten pitkään yrittäneet!
[color=8B3A62][b]Ansku[/b]: pahoittelut tädin ryökäleen saapumisesta! :( Mutta on sulla tosiaan ainakin ohjelmaa, ettet paljon ehdi sitä murehtia!
[color=3CB371][b]Apila[/b]: onpas outo täti sulla! Eikö se osaa päättää tuleeko vai ei? Tosiaan mäkin luulin että vauva ois tässä vaiheessa jo hyvällä alulla, mutta eipä vaan tuota näy. Vaatteet tosin tekee tiukkaa, mutta se johtuu kevään aikana kertyneestä parista kilosta!
Yleensä olen asian suhteen tarkkana ja koitan päästä pienestäkin painon noususta heti eroon, mutta jotenkin tää kevät on ollut niin masentava, kun ei mikään (lue raskautuminen) onnistu! :(
[color=8B3A62][b]Miauu[/b]: hei unohdin jo, että koskas se sun gyne olikaan?
[color=3CB371][b]Desejo[/b]: tosiaan mä en sun sijassa odottaisi sitä kolmea kuukautta. Se taitaa olla sellainen aika joka sanotaan, jos ei sen kummenpaa väliä ole tuleeko menkat vai ei. Mutta takuulla saat lääkäriltä tero-kuurin tai jotain jo nyt, jos ei ala tätiä kuulua ja kerrot mikä on homman nimi!
Niin ja saat ymmärrystä! :) Jokainen täällä on joskus omanapainen, kun oikein harmittaa ja ahdistaa ja parasta on, että täältä sitä tukea tosiaan saa! Harva jakaa läheisten ihmisten kanssa näitä juttuja, ainakaan niin tarkkaan kuin me täällä. Täällä tosiaan tulee muiden kanssa ihan " kavereiksi" . Oisko se niin, että kun tota vauvapuolta sanotaan nykyajan hiekkalaatikoksi, niin tää voisi olla niin kuin kirjeenvaihtokavereiden kanssa kirjoittamista.
Silloin kun mä olin lapsi (nyt tuntuu ihan mummolta, kun näin sanon!), mulla oli paljon kirjekavereita (" foto ois kiva ylläri" ), mites muilla?
Oho, mun pitäisi varmaan oikeesti hankkia joku kirjekaveri, kun intoudun tänne kirjoittamaan näitä romaanin pituisia viestejä! ;) No koittakaa kestää!
[color=8B3A62]Mä häivyn nyt huhuiltuani ensin [b]Moolia ja Naksua[/b] (jälleen kerran)!
[color=3CB371]Killa
Viikon piinailijat ilmoittautukoon! ;) Itselläni alkaa oviksen metsästys!
Killa kp 13/28-41