Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Vihaan kuntosaliharjoittelussa sitä epämukavaa tunnetta
22.11.2019 |
Kestän fyysisen rasituksen hyvin, ja välittömästi liikesarjan jälkeen alkaa tuntua taas hyvältä, mutta sen liikkeen aikana tuntuu helvetiltä.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nykyaika on sitä että kaikesta loukkaannutaan. Tämä on jo kaiken huippu, että kaikki vanhat tv-ohjelmatkin asetetaan tarkasteltavaksi kuin ne olisi tehty eilen.
Alue: Aihe vapaa
Pitkät kyykkysarjat ovat pahimpia. Myös kovat maastavedot ovat rankkoja. Mutta tekee niin hyvää! Minä kyllä nautin saliharjoittelusta ja odotan innolla aina varsinkin maastavetoa, on lempiliike.