Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimies?

Vierailija
22.11.2019 |

Olen ollut kiinnostunut vanhemmasta miehestä työpaikalla ja hän jollain tavalla myös minusta. Lähestyin häntä viestillä ja oli kiinnostunut lähtemään joskus kahville. Olen kahdesti hänelle ehdottanut päivää, mutta aina ollut muka jotain menoa, on jopa kertonut mihin ollut menossa. Toisen kerran pyysin kasvotusten ja häneltä tuli heti selitys miksei pääse. Olen tehnyt hieman taustatyötä ja tullut siihen tulokseen että valehteli menonsa. Miksei voi vain suoraan sanoa että kyseinen päivä ei sovi, miksi pitää keksiä menoja.. Hän on todella kiireinen, vapaa-aika täyttyy harrastuksilla. Viimeksi kuitenkin kysyin suoraan haluaako tavata ja kuulemma haluaa. Laitoin samana päivänä illalla vielä viestiä eikä ole siihen enää vastannut. Varattuja ollaan kumpikin mutta selvää kiinnostusta hänellä oli. Annanko olla? Odotan että häneen töissä törmään ja kysyn miten reissu meni (vaikka oikeasti ei siellä ole ollut), katsotaan mitä vastaa.. Toimiiko pelimiehet näin vai mikä hänelle nyt tuli? Pitänee itse olla vaikeasti tavoiteltava ja odottaa seuraavaksi miehen yhteydenottoa. Jos mies todella on kiinnostunut niin eikö ne itse lähesty?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voinko tehdä vielä tarkennuksen viimeisimpään viestiin jos mies on unohtanut vaan vastata..

Vierailija
2/2 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jotain 15v. Ihan oikeesti?? Anna olla. Ja täällä vielä kyselet tuollaisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan