Ota Lapsi Mukaan Töihin-päivä 2019
Miten on työpäivä mennyt pikku-Nikopettereiden ja pikku-Niinojen pyöriessä jaloissa? Asiasta on ihan valtioneuvoston päätös.
https://valtioneuvosto.fi/artikkeli/-/asset_publisher/1410877/ota-lapsi…
Kommentit (10)
Tätä vartenko se eduskunta on oikein valittu...?
Mä sanoin aamulla pomolle, jos yksikin tenava tulee tuosta ovesta sisään, mä lähden kotiin...
Ei ole vielä tullut;D
Työhuoneen ulkopuolelle on järjestetty lapsille päiväkoti, jota hoitaa toimiston emäntä. Lapsille on järjestetty kivaa tekemistä jouluaskartelua yms. Näiden vanhemmat ovat siis omissa huoneissaan tekemässä töitä kun joku toinen viihdyttää jälkikasvua. En ymmärrä tätä ollenkaan. Tässä metelissä on todella vaikea keskittyä eikä puheluista tule mitään.
Lapset siis oppivat että työelämä on askartelua ja käytävillä juoksemista huutaen?
Viime vuonna joku toi n 16 vuotiaan poikansa töihin, joka nolona joutui kuljeksimaan muiden lasten jotka olivat noin max kymmenenvuotiaita. Tätä kundia selkeästi hävetti ja nolotti. Tänä vuonna onneksi kukaan ei tuonut, ja hyvä niin. Mitä tuon teinin äidin päässä oikein liikkui? Kaikki muistavat toimistolla tuon vaikka jo vuosi vierähtänyt.
siis tämän takia lapset saa lintsata koulusta? Ja vanhemman työpäivä menee lapsen kaitsemiseen?
Meillä HR.n akat oli ottaneet muksunsa mukaan ja pyörivät koko päivän niiden kanssa lapsille väsätyssä neukkarissa. Tämä taas todisti, että näillä turhilla ihmisillä ei tee meidän firmassa yhtään mitään. Muutenkin miten se opettaa yhtään mitään, että saa värittää jotain värityskirjaa jossain neukkarissa?
Arvasin, että joku vetää tästäkin herneen nenään täällä. Meillä oli aika paljon lapsia ja iloinen ja rauhallinen tunnelma. Vanhemmat näyttivät lapsilleen paikkoja, ja heille oli vähän jotain järjestettyä ohjelmaa. Vähän normaalia leppoisampi työpäivä, mikä tuskin ketään haittaa. Olisin itsekin ottanut lapseni töihin, jos he olisivat pienempiä.
Meille ei saa tuoda lapsia töihin
Mun työpaikalle ei voi ottaa lasta mukaan joten meillä tätä ei vietetä.
Typerä idea.