Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi meistä teki pahemman teon? (raskausasiaa)

Vierailija
05.06.2006 |

Kaverini on moittinut minua tupakoinnista raskauden aikaan. Olen muutaman vuoden ajan polttanut 10 tupakkaa/pv. Kun plussasin (eka kuukautisten alkamispäivä), lopetin tupakanpolton siihen. Olimme antaneet lapsen tulla jos tullakseen.

Kaveri itse veti kunnon kahden päivän kestävät kännit ollessaan ns. kolmannella viikolla. Teki testinkin vasta kun kuukautiset olivat kaksi viikkoa myöhässä.

Kumpi on pahempaa, kännissä oleminen vai tupakanpoltto...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet juovat ja monet polttavat, kun eivät tiedä olevansa raskaana, paha mennä sanomaan kumpi on pahempaa, kun ei se on ihan sama tuossa vaiheessa.

Vierailija
2/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva tupakointi koko raskauden ajan on pahempi kuin yhdet kännit alkuraskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vastuun tuntoinen ihminen lopettaa sekä juomisen että polttamisen hyvissä ajoin ENNEN kun edes harkitsee raskautta, mutta yllätyksiä sattuu aina...;)

Ihan raskauden alussa, alkio ei ole niin " kiinni" vielä äidissä, että tämän elintavat aiheuttaisivat peruutamatonta (tai ylipäätään mitään) vahinkoa.

Tämän on luonto järjestänyt hienosti, sillä monilla on epäsäännöliset kuukautiset, valemenkat tmv. joten nainen ei välttämättä tiedä olevansa raskaana, ennenkuin viikkojen kuluttua. Ihminen joka juo/polttaa raskauden ajan on vastuuton ja epäkelpo vanhemmaksi, mutta eipä tuosta sinun polttamisestasi/ystäväsi kännireissusta taatutsi ole mitään vahinkoa kummankaan lapselle ollut. Eri asia olisi, jos olisit myöhäisemmillä viikoilla noita asioita harrastaneet...

Vierailija
4/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu tällaisia kyselee??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi