Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kateus suomen ongelmana, joku on kateellinen jopa sairaalle, työttömälle puolisolleen- lakot ja muut, syynä kateus.
21.11.2019 |
joten iskostuu ajatukseen vasemmistosta ajatus kateudesta. Valtava kateellisuus kuvitelluista toisten rikkauksista johtaa latteaan tasapäistämiseen. Kuin ravut ämpärissä repivät pois yrittävän ravun takaisin ämpäriin.
Olen oikeistoa enkä kateile vaan haluan saavuttaa asioita. En voisi olla työtön ja tyytyä haahuilemaan kateuskokouksissa kirpparirytkyissä. Tuo on se ero oikeiston ja vasemmiston välillä. Vasemmisto rakastaa jähmeää ja apaattista kurjuuttu kunhan kaikki ovat samassa kurjuudessa- oikeisto taas haluaa että kaikilla menee hyvin, kaikki tekevät koko ajan pieniä keksintöjä ja parentelevat elämäänsä, ihan kaikki.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kateus on aina ollut minulle jotenkin tuntematon tunne. Jos joku kertoo, että hänelle ollaan kateellisia, niin mietin, että miten hän voi sen tietää. Hän varmaankin tuntee itsekin sitten jotakin kohtaan kateutta. Itse en ole koskaan ajatellut jonkun kadehtivan minua.