Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätön aineenvaihdunta ja laihdutus

Vierailija
21.11.2019 |

Mulle ei ole ikinä maistunut aamupala, lounaalla yleensä vasta tulee nälkä.

Tällä hetkellä yritän laihduttaa. Viimeksi kunnon aterian olen syönyt eilen lounasaikaan, jonka jälkeen kävin töiden jälkeen tunnin salilla. Illalla söin vain kaksi palaa ruisleipää, toisen päällä mausteista kaalisalaattia ja toisen päällä silliä + margariini, sekä vähän mehua. Ennen nukkumaanmenoa oli jo vähän nälkä.

Aamulla ei nälästä tietoakaan joten ihmettelen kyllä mistä johtuu. Nytkö sitten muka rasva palaa? Ehkä sitten niin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen, syö. Kaloreita pitää vähentää, mutta ei niin, että parilla aterialla päivässä vedetään ne kaikki. Mahalaukun koko ei kerro aineenvaihdunnasta mitään.

Vierailija
2/5 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan parin kuukauden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten aineenvaihdunta liittyy tähän?

Vierailija
4/5 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihminen, syö. Kaloreita pitää vähentää, mutta ei niin, että parilla aterialla päivässä vedetään ne kaikki. Mahalaukun koko ei kerro aineenvaihdunnasta mitään.

Hyvin voi syödä päivän ateriat parilla kertaa tai jopa yksi ateria riittää (kunhan syö todellakin tarpeeksi), niin se pätkäpaastoilu toimii.

Vierailija
5/5 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaastolla itsekin (syön kahdesti, klo 6-12) olen saanut lokakuun alusta 5 kg pois. Hyvin jaksan juoksulenkit, kuntosalia kahdesti viikossa ja joogata 1-2 kertaa viikossa, kunhan tankkaan alkupäivästä kunnolla. Illalla saattaa hiukan on nälän tunne mutta sehän ei ole vaarallista. 

Ja syön siis todella runsaan aamupalan ja lounaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi