Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoa myöhäisessä vaiheessa keskenmenon saaneelle äidille?

Vierailija
04.06.2006 |

Tutullemme tuli keskenmeno pari päivää sitten rv22. En ole nähnyt häntä pitkään aikaan ja mietin mitä minun kuuluisi/olisi sopivaa sanoa kun seuraavaksi tapaamme..? Vai pitäisikö minun lähettää joku viesti tai kortti tai jotain?

Kamala tilanne ja olo on ihan avuton kun tahtoisi lohduttaa mutta ei tiedä miten ettei vain satuttaisi lisää... :´(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin hänet eka kertaa tapauksen jälkeen, pelkkä halaus " riitti" .

Vierailija
2/5 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni kukaan ei pahemmin sanoilla voinut lohduttaa eikä moni kyllä yrittänytkään. Pahinta on se kun lopulta joutuu itse lohduttajan asemaan kanssasureville lähisukulaisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näette seuraavan kerran, ei välttämättä kannata ottaa asiaa puheeksi ollenkaan. Piristäminen ja surkuttelu on molemmat yhtä huonoja keinoja. Paras on, jos vain halaa tiukasti. Kyllä eleistä ja kosketuksesta voi lukea satoja sanoja, jopa paremmin kuin muutamasta ilmaan heitetystä lauseesta.

Vierailija
4/5 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuuntelet jos hän asiasta haluaa puhua. Paras " lääke" on aika ja jos on joku joka kuuntelee uudestaan ja uudestaan. nim. km rv 22

Vierailija
5/5 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ajatuksissani! Iso halaus! Olen itsekin kokenut lähes saman ja tuollainen tuntuisi hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi