Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ystävistäni ei tullut syntymäpäivilleni, selvisi että olivat porukalla juhlimassa ilman minua

Vierailija
21.11.2019 |

Olin järjestänyt juhlat kotiini, tilannut kakun, koristellut, ostanut juomat ja laittanut kaiken valmiiksi. Osa ystävistä ilmoitti n. 2 tuntia ennen juhlia tekosyyn varjolla, etteivät pääsekään, kuulemma äiti sairastunut, lapselle ei saatukaan hoitajaa yms. Osa ei ilmoittanut mitään. Aamulla kun avasin fb:n näin yhden puolitutun kuvista että tämä porukka oli ollut baarissa ks. aikana.

Taas tuli yhä enemmän sellainen olo, etten ole minkään arvoinen. Jatkossa vietän syntymäpäiväni suosiolla yksin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erehtynyt. Nuo ihmiset eivät ole ystäviäsi.

Vierailija
2/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusia ystäviä muualta ja unohda nuo. Eivät tosiaankaan ole missään mielessä ystäviä. Olen pahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käynyt vastaavasti nuoruuden kaveriporukan kanssa aikuisena. Heivaa ne ystävät, eivät tuo lopulta itsellesi muuta kuin pahan mielen. He eivät todella arvosta sinua riittävästi.

Itse olen lopettanut odottamasta vastaavilta ystäviltä mitään, ja näen kun kutsutaan. Mieli on iloisempi kuin ei tarvitse pettyä.

Vierailija
4/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset ihmiset ole mitään ystäviä... Mistä olet edes sellaista saanut päähäsi? Vietätkö paljonkin aikaa heidän kanssa? Etkö koskaan ole huomannut mitään outoa, kuten sinusta pyritään hyötyä jotenkin, sinua ei kuunnella porukassa, sinulle nauretaan selän takana tms.?

Vierailija
5/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa, että koko porukka "ystäviä" tekee noin. Onko sinulla vähän vääristynyt kuva ystävyydestä ja olet kutsunut synttäreillesi jotain moikkaustuttuja?

Vierailija
6/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset on hirveitä. Anna ehdottomasti tuollaisten olla ja yritä löytää uusia ystäviä jostain vaikka se onkin helpommin sanottu kun tehty. Toivottavasti löydät oikean ystävän vielä <3

Vierailija
7/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 30 vuotisen elämäni aikana KOSKAAN yksikään ystäväni ei ole tehnyt ohareita tai mitään tuollaista. Jotkut hyvänpäivän tutut ovat peruneet tulemisiaan juuri mainitsemillasi tekosyillä ja lähteneet toisaalle bailaamaan, mutta he eivät olekaan ystäviä.

Vierailija
8/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aloitus täällä. Oli joskus aiemminkin. No voihan se olla että ihmisillä vaan on niin paskoja ystäviä.

Vierailija
9/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä odottaa tuollaisilta mitään. Tosi inhottavaa kyllä. Kivemmat synttärit on sellaiset, että hemmottelee itseään eikä odota mitään muilta.

Ihmiset osaavat tosin kyllä olla ristiriitaisia. Mullakin on sellainen "ystävä" eli kaveri tai mikä lie, joka käyttäytyy ihan kuin ystävä, viihtyy tuntikausia jutellen, ilahtuu kun nähdään, kehuu välillä kuinka hyvä kuuntelija tms. olen, jne. On kuin koiranpentu ympärillä.

Mutta sitten kuitenkin sanoo, ettei olla ystäviä, ei harjoita vastavuoroisuutta, vaan aina minä tarjoan, minä järjestän, jne. Ei siis olla ystäviä, vaikka usein käyttäydytään kuin ystävät.

Vierailija
10/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt tilanne etta joudun perumaan yksille synttareille menon 7.12. Tuli yllattavaa rahanmenoa eli mulla ei yksinkertaisesti ole varaa lahtea sinne. 

Ystava asuu toisella paikkakunnalla, jonne junaliput maksavat 25 euroa per henki. Meita olisi kaksi lahdossa eli siihen menisi 50 euroa. 

Sitten pitaisi ostaa sille lahja, se on itse miljonaari (en liioittele, oikeasti on yli miljoonan omaisuus) eli yleensa mita han on mulle ostanut on ollut arvoltaan n. 50 euroa (normaalisti tuo sampanjaa + jotain hyvaa suklaata, ym). Eli siihen menisi toiset 50 euroa. 

Synttareille olisi tarkoitus jaada yoksi ja aamulla menna porukalla brunssille, maksaa 17,50 per henki. 

117,50 jo tassa vaiheessa ja jos mennaan baariin, siella pitaisi vissiin jotain juodakin. Pyoristan 150 euroon, jota mulla ei ole. 

AP, miten kerron ystavalle etta joudun perumaan tuloni, ilman etta han loukkaantuu? :( Mua pelottaa just tuo etta kaikki peruu ja sitten han istuu siella yksin. Hanella on ollut masennusta ja on just ns. paassyt taas jaloilleen. 

Vierailija
11/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikeasti ymmärrä, miksi ihmeessä aikuinen ylipäätään viettää mitään syntymäpäiviään enää  isojen kutsujen muodossa? Poikkeuksen joo jotkut 50-60-70 jne juhlat , mutta muuten ? Mikä järki siinä on ? 

Vierailija
12/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mulla on nyt tilanne etta joudun perumaan yksille synttareille menon 7.12. Tuli yllattavaa rahanmenoa eli mulla ei yksinkertaisesti ole varaa lahtea sinne. 

Ystava asuu toisella paikkakunnalla, jonne junaliput maksavat 25 euroa per henki. Meita olisi kaksi lahdossa eli siihen menisi 50 euroa. 

Sitten pitaisi ostaa sille lahja, se on itse miljonaari (en liioittele, oikeasti on yli miljoonan omaisuus) eli yleensa mita han on mulle ostanut on ollut arvoltaan n. 50 euroa (normaalisti tuo sampanjaa + jotain hyvaa suklaata, ym). Eli siihen menisi toiset 50 euroa. 

Synttareille olisi tarkoitus jaada yoksi ja aamulla menna porukalla brunssille, maksaa 17,50 per henki. 

117,50 jo tassa vaiheessa ja jos mennaan baariin, siella pitaisi vissiin jotain juodakin. Pyoristan 150 euroon, jota mulla ei ole. 

AP, miten kerron ystavalle etta joudun perumaan tuloni, ilman etta han loukkaantuu? :( Mua pelottaa just tuo etta kaikki peruu ja sitten han istuu siella yksin. Hanella on ollut masennusta ja on just ns. paassyt taas jaloilleen. 

Rehellisyys on paras. Kerro hänelle, että et pääse siksi, että sinulla ei ole tarvittavia rahoja. Miljonäärinä hän ei hahmota miten kallista tuo on. Ja miljonäärinä hän tietysti tarjoaa brunssin ja illan juotavat vierailleen, jos näillä ei ole varaa. Jos sulla on rahat matkoihin, sen pitäisi riittää. Lahjaksi viet jotakin, mihin sulla on varaa. Minä en ole miljonääri, mutta olen silti työssäkäyvänä tarjonnut opiskelijakaverille välillä ravintolassa, koska minä olen pystynyt sen tekemään. Olettaisin miljonäärinkin haluavan tarjota, jos saa ystävänsä sillä keinolla synttäreilleen.

Vierailija
14/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä kuullostaa nyt vähän porvoon synttäreiltä. Miten ihmeessä koko porukka ystäviä peruu ja miten joku kokee suoraan baariin menemisen parempana, kuin synttärikemut tarjottavineen? Olitko kutsunut porukan myöhään ns. baariaikaan sinun luoksesi? Joku ei vaan täsmää... Kyllähän tuollaisia k*sipäitä "ystäviä" on, mutta kummallista, että koko porukka...

Vierailija
15/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo... Sellainen provo.

Vierailija
16/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon pelossa en halua järjestää mitään juhlia. Kavereiksi luulemani ihmiset ovat kyllä suostuneet tapaamaan kun olen ehdottanut, mutta vuosiin eivät ole enää itse ehdottaneet tapaamista vaikka ovat aina nähdessämme vaikuttaneet siltä että on ollut hauskaa.

Nyt viimeiseen vuoteen olen kysellyt pari kertaa kuulumisia mutta heidän puoleltaan ei ole tullut oma-aloitteisesti mitään. Ymmärrän että kaikilla on kiire mutta eikö edes kerran vuodessa voisi kysyä nähtäiskö. No, onneksi on yksi ystävä kenen kanssa ollaan tekemisissä viikoittain.

Vierailija
17/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverit taas ihmettelivät miksi en järjestänyt kolmekymppisiä, miksi en halunnut juhlia niitä jne. He ovat juhlineet ja olen niihin osallistunutkin. Jossain välissä joku oli myös keksinyt, että olen järjestänyt juhlat, mutta en ollut kutsunut heitä :D todellisuudessa minua ei kiinnosta juhlia enää synttäreitäni. Joskus parikymppisenä se oli vielä ihan kivaa, mutta enää en jaksa. Sen verran juhlin, että mieheni vei minut ravintolaan syömään.

Vierailija
18/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinä olet itse syyllinen, sinussa on jotain vikaa, jos noin kohdellaan.

Vierailija
19/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämä kuullostaa nyt vähän porvoon synttäreiltä. Miten ihmeessä koko porukka ystäviä peruu ja miten joku kokee suoraan baariin menemisen parempana, kuin synttärikemut tarjottavineen? Olitko kutsunut porukan myöhään ns. baariaikaan sinun luoksesi? Joku ei vaan täsmää... Kyllähän tuollaisia k*sipäitä "ystäviä" on, mutta kummallista, että koko porukka...

Tämä, tai sitten ap on joku, joka ansaitsi näpäytyksen.

Vierailija
20/20 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa kyllä niin tälläinen käytös, en ymmärrä miten kellään on sydäntä noin tehdä. Hali ap:lle <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme