Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Nouseeko syvien aknearpien pohjat luonnostaan ympärillä olevan ihon tasolle?
21.11.2019 |
Teille kysymys, joilla on tai on ollut aknen jäljiltä syviä aknearpia: Nouseeko arpien pohjat itsestään ajan saatossa ja kuinka pian vai eikö niille tapahdu yhtään minkäänlaista tasoittumista, jollei käy esim. laserhoidoissa?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen 41 v ja yhä on aknekuoppia poskessa. Ne oli siinä jo 20-vuotiaana.
Ei mitään syviä kuoppia, mutta ihan samanlaiset ne on yhä.
Alue: Aihe vapaa
No vierestä seuranneena voin sanoa, etteivät nouse (valitettavasti).