Mies ei ole koskaan sormettanut minua
Olemme olleet nykyisen kanssa yhdessä 3 vuotta ja hän ei ole koskaan suhteemme aikana laittanut sormiaan sisälleni.. osaatteko sanoa miksi?
Muuten on kyllä hieronut klitoristani sormilla saadakseni orgasmin.. mutta ei ole koskaan nuolenutkaan minua eikä haluakaan.. ei ole aikaisempia naisiaan/hoitojaankaan nuolenut..
Kommentit (5)
Miestä ei kiinnosta sinun nautinto. Omani antoi sormihoitoa ja nuolentaa monta vuotta. Viimeiset 3 vuotta en ole edes pyynnöistä huolimatta saanut. Aina sama kaava että esileikki on miehen suihiotto tai sitten suoraan asiaan. Ahdistaa koko toimitus nkyään. Ja kyllä: toimitus. Siitä kun on tunteet kaukana kun ei toista nappaa toisen hyvänä pito pätkääkään.
N36
Miehesi on kaappihomo ja vagina ällöttää häntä. Häntä ei myöskään kiinnosta nautintosi, vain niiden karvaisten kavereidensa.
Minä hukkasin elämästäni 7vuotta tällaisen kanssa, sitten vaihdoin heteroon.
Monelle homolle kulissit perheineen ovat tärkeitä.
Tiedän muitakin tapauksia, kun lapset on tehty, ollaan vaihdettu samansukupuoliseen kumppaniin. Nainen on näille miehille vain väline, ei välineiden nautinnolla ole väliä.
Mitvit? Miten tulit edes alkaneeksi tuollaisen miehen kanssa?
Miksi suostutte tuollaiseen?
Mies ei halua sormettaa APn peppua. Tulee sotkua. Ei muuta kun runkatkaa toisianne!
Kiva kun kerroit. Kerro vielä ovatko sisemmät häpyhuulesi ulkonevat vai huomaamattomat.