Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Pajtim Statovci voittaa National Book Awards -palkinnon, mille patsaalle mennään kiipeilemään?

Vierailija
20.11.2019 |

Olisiko Aleksis Kiven patas tähän sopiva? Huomenna kokoonnutaan Rautatientorilla ja tikkaat mukaan!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, mihin aikaan tuo ratkeaa? Vaikka palkinnot eivät ole kirjallisuuden ydin, olisihan tuo hienoa ja Statovci ansaitsisi palkinnon.

Vierailija
2/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ilmoittanut identiteetikseen kosovolaisuuden joten ei kiipeillä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ilmoittanut identiteetikseen kosovolaisuuden joten ei kiipeillä mihinkään.

En minä tuollaista muista hänen sanoneen. Tietenkin hänellä on kosovolainen tausta, mutta on kuitenkin suomeksi kirjoittava suomalainen.

Kiivetään nyt kuitenkin. Minä en muuten pääse koskaan kiipeilyjuhliin. :(

Vierailija
4/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkinto kuuluu hänelle ja juhlat laitetaan Tavastialle, jonne rakennetaan Bollamainen käärmekiipeilypuu, jonne saa kirmata miten taitaa. Musiikki 80-luvulta valitsijana ja Djnä itse voittaja.

Vierailija
5/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ehdokasta on mihin aikaan voittaja julkistetaan? Jos voitto tulee, voitaisiin meillä työpaikalla kirjastossa huomioida asia :)

Vierailija
6/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalle patsaalle kuin -94 Ralf Gothonin voitettua Gilmore- palkinnon?

Vierailija
7/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkinto kuuluu hänelle ja juhlat laitetaan Tavastialle, jonne rakennetaan Bollamainen käärmekiipeilypuu, jonne saa kirmata miten taitaa. Musiikki 80-luvulta valitsijana ja Djnä itse voittaja.

Millä logiikalla 1990 syntynyt nuori haluaisi soittaa 80-luvun musiikkia?🙄

Vierailija
8/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen alasti hyppiin kirjaston eteen jos hän voittaa :)

Vierailija
9/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalle patsaalle kuin -94 Ralf Gothonin voitettua Gilmore- palkinnon?

Juu, taidettiin olla Sibelius-monumentilla silloin.

Vierailija
10/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-11075462

Alkaa klo 02. Yllä olevan uutisen lopusta löytyy linkki, josta palkintojenjakoa pääsee seuraamaan livenä.

Vierailija
11/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeilyyn sijasta voisi juhlia jossain maanalaisessa tilassa? Onko ehdotuksia? Helsingistä pitäisi löytyä.

Vierailija
12/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Minä tunnen 2000-luvulla syntyneitä lukiolaisia, joista joidenkin lempimusa on 70-luvun proge, joidenkin 80-luvun punk, joidenkin 50- ja 60-luvun rock n roll ja eräs tykkää keskiaikaisesta musasta. Ajatella!

Vierailija
13/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiipeilyyn sijasta voisi juhlia jossain maanalaisessa tilassa? Onko ehdotuksia? Helsingistä pitäisi löytyä.

Tämä kyllä olisi mainio. Jotakin uutta! Onko niitä luolia avoinna, joita jossain kirjassa on esitelty?

Vierailija
14/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Minä tunnen 2000-luvulla syntyneitä lukiolaisia, joista joidenkin lempimusa on 70-luvun proge, joidenkin 80-luvun punk, joidenkin 50- ja 60-luvun rock n roll ja eräs tykkää keskiaikaisesta musasta. Ajatella!

No toki Statovci voi haluta soittaa koko yön Popedan Pitkää kuumaa kesää ja se hänelle sallittakoon.

Vierailija
15/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi Malmintorille ja tähtitikut jakoon. Siinä sitä olisi juhlahumua marraskuun iltaan.

Vierailija
16/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako ehdokasta on mihin aikaan voittaja julkistetaan? ...

Käännöskirjallisuuden kategoriassa ehdokkaita on viisi. Aamuyöllä Suomen aikaan kerrotaan kaikkien kategorioiden (fiktio-, tieto-, runo-, lasten- ja käännöskirjallisuus) voittajat.

Vierailija
17/17 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lordi Malmintorille ja tähtitikut jakoon. Siinä sitä olisi juhlahumua marraskuun iltaan.

Onko siellä vielä se ruosteinen taideteos kiipeiltäväksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi