Voisin yrittää herätellä vanhoja taitoja ja ennustaa muutamalle
Olen nähnyt outoja unia viime viikot ja alitajuntani on ollut valppaana. Jos sallitte, niin voin kokeilla ennustaa 10 ensimmäiselle. Kiitos ja ihanaa iltaa kaikille. -Yönlilja
Kommentit (53)
Haluaisin, mutta en tainnut keretä joukkoon
Tiedän, etten ole kymmenen joukossa, mutta yritän silti. Onko mieheni luotettava ja kestääkö meidän rakkaus?
Hei! Onko minulle tulevaisuudessa vielä sopivaa kumppania luvassa ? Esim seuraavan vuoden aikana?
Hei! Jos haluat, voisitko ennustaa minullekin? Ei ole erityistä aihetta, mutta jos jotain nousee niin kuulisin mielelläni. Kiitos.
Tulenko vielä näkememään rakkaimpani?
Pääseekö vielä mukaan? Täältä harjulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukana :)
Intuitio käski valitsemaan sinut ensimmäisenä. Olet monilahjakas, mutta et uskalla täysin toteuttaa itseäsi. Pelkäät, että lahjasi menevät hukkaan, ja oletkin liian varovainen ja kartat riskinottoa. Toteuta rohkeasti itseäsi. -Yönlilja
Mielenkiintoista. Olen nimittäin pyöritellyt noita asioita päässäni viime aikoina ja juuri eilen puhuin asiasta ystävälle. Oli tämä sitten sattumaa tai jotain muuta, niin kiitos, että viitsit nähdä ainakin jonkinlaista vaivaa ilahduttaaksesi palstalaisia.
Hei! Jos mahtuisin vielä mukaan, niin haluaisin kysyä seuraavaa asiaa:
Eräs toinen ennustaja kuvaili minun ja tulevan tyttöystäväni tapaamisen ja kertoi sen tapahtuvan 2019-2020. Tapailin kuvaukseen sopivaa henkilöä hetken alkuvuodesta, mutta meille ei kehittynyt suhdetta. Emme puhu enää ja asumme nykyään eri maissa, mutta mietin henkilöä edelleen jatkuvasti. Oliko edellinen ennustus oikeassa ja tulenko vielä saamaan hänet? Kiitos paljon jos pystyt vastaamaan tähän, aihe on mietityttänyt kauheasti!
Tuletko Jeesuksen nimessä ja veressä?
Et ole vielä vastannut kymmenelle. Voi sinua, kun petit meidät.
Vaalea nainen risteyksessä odottaa jos näkisit minulle jotain. Kiitos.