Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netflix, The Crown, keskustelua sarjasta!

Vierailija
20.11.2019 |

Aivan upea sarja, palasi juuri uusitulla näyttelijäkaartilla.

Tykkään siis tosi paljon, erittäin laadukas sarja ja mikä parasta: hyvin käsikirjoitettu.

Ihan kaikkea ei läimitä suoraan katsojan naamaan, paljon on jätetty myös päättelyn varaan, pienten eleiden ja ilmeiden, joita ei aina edes meinaa huomata.

Tapahtumia on dramatisoitu, mutta ei liikaa, välillä sarja on käsittämättömän hitaasti laahaava, mutta lumo säilyy silti!

Näyttelijät ovat pääsääntöisesti täysin nappiin valittuja. Nyt uudella kaudella en ollut uskoa, että Tobias Menzies on valittu Philipiksi, tuntui ihan väärältä valinnalta. Mutta sehän on ollut loistava, oikeastaan parempi kuin Matt Smith!

Olivia Colman on ollut odotetusti upea.

Ainoa, joka pistää negatiivisesti silmään on kuningataräiti. Mikä ihme hölmösti hymyilevä mummeli rooliin on oikein valittu??

Olen siis vasta jaksossa 7, eli ei spoilereita kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa taas kerran! Sain juuri vikan jakson katsottua, loppui ihan liian aikaisin.

Olivia Colman on täydellinen osassa, samoin Philipin esittäjä. Charles on melkeinpä karikatyyri. Helena Bonham Carter ei ulkoisesti ole uskottava Margaret, mutta ei häiritse koska roolisuoritus on niin fantastinen.

Kuulentojakso nousi mulle parhaaksi jaksoksi tällä tuotantokaudella.

Vierailija
2/5 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa taas kerran! Sain juuri vikan jakson katsottua, loppui ihan liian aikaisin.

Olivia Colman on täydellinen osassa, samoin Philipin esittäjä. Charles on melkeinpä karikatyyri. Helena Bonham Carter ei ulkoisesti ole uskottava Margaret, mutta ei häiritse koska roolisuoritus on niin fantastinen.

Kuulentojakso nousi mulle parhaaksi jaksoksi tällä tuotantokaudella.

No mulla juuri tuo jakso alkamassa! Samaa mieltä Bonham Carterista, ulkonäkö ei täsmää, mutta karismassa on jotain samaa kuin oikeassa Margaretissakin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuo kolmoskausi mahdetaan julkaista DVD:llä?

Vierailija
4/5 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö 16 - 20-vuotiaaksi Harryksi sopivaa punapäätä?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/the-crown-sarja-etsii-nuoren-prinss…;