Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raidat, leikkaus, syvähoito 430€

Vierailija
20.11.2019 |

Huh hei

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo kahdesti leikannut itse pitkät hiukseni Youtube ohjeilla, ihan kohtuuhyvä tuli. Itse värjään aina myös n 10 euroa.

Vierailija
22/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät osaa syvähoitaa hiuksiaan itse? Joissakin kulttuureissa lähes kaikki osaavat! Miksi maksaa maltaita, kun ainekset parhaaseen syvähoitoon ovat edullisia luonnontuotteita, aineiden levittäminen hiuksiin on helppoa ja sitten vain odotetaan sopiva aika vaikutuksen tehostumista?

Anna lisävinkkejä. En oo ikinä syvähoitanu hiuksia, en itse enkä kampaajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaalennusten ja värjäysten suurimmat kompastuskivet on:

1) Epätasainen pohja, jossa sekaisin värjäämätöntä ja värjättyä hiusta, mistä johtuen lopputuloksesta tulee kirjava/laikukas.

2) Vaalennuspakettien ja väriaineiden hapetteet, jotka voi olla hiukselle ihan liian tujua tavaraa ja johtavat hiusten vaurioitumiseen, katkeiluun ja liian vaaleaan/tummaan väriin. Vinkki: paketin kuvissa oleva väri ei juuri ikinä vastaa lopputulosta omissa hiuksissa.

3) Huono levitystekniikka. Väri läntätään epämääräisesti koko päähän eikä hiuksia jaeta osioihin ja levitetä väriä tasaisesti koko päähän.

Siksi yleensä aina kehotetaan menemään kampaajalle. Mutta jos osaa itse jaotella hiukset osioihin, osaa valita oikean tuotteen ja levittää sen sopivaksi vaikutusajaksi oikeaan kohtaan hiuksia, mielestäni ei ole mitään syytä miksi ei voisi värjätä kotona.

Vierailija
24/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on punapää niin helppoa värjätä kotona tai hennata tms. Samoin tummat hiukset on helppo värjätä mutta tämä blondius on hirveää hommaa kotiniksein yrittää pitää yllä. Väri on keltaisen, harmaan, vihertävä ja vielä juurikasvu päälle. Yritän nyt kasvattaa oman värin takaisin ja siihen voin sitten laittaa pari vaaleaa raitaa. Kampaajalle ei varaa ja itse leikkaan latvat.

Vierailija
25/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että tyypit ostaa mielluummin polyblondepakkauksia kaupasta ja tulos on sen näköinen.

Jos on tommoset hinnat!

Äläs nyt. Polyblondellakin voi saada hyvät raidat kunhan on kaveri tekemässä ne. Itse raitojen väsääminen on todella vaikeaa, lähes mahdotonta.

Mielestäni se uusi Polyblonde sarja, jossa on joku suomalainen urheilijanainen mainoskasvona ja ne ohjevideot, joissa kampaaja näyttää miten väri levitetään on ihan jees. Jos noudattaa niitä huolellisesti ja tarkasti voi saada hyvän lopputuloksen.

Olisi kiva saada linkkiä tähän tuosta mitä kerroit. Alkoi kiinnostamaan, sillä mieluummin käyn risteilyllä ja syön hyvin (430e!!!)  jos parilla polyblondepakkauksella tarkan kaverin myötä lopputulos on ihan jees!

Linkki videoon

https://www.menaiset.fi/artikkeli/kaupallinen-yhteistyo/schwarzkopf/nai…

Kannatta muistaa myös, että lopputulokseen vaikuttaa se mitä pohjalla on. Jos hiukset on värjätty aiemmin lopputulos voi olla erilainen.

Vierailija
26/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, täällä puoli tuntia pk-seudulta on juurikasvun värjäys, raidat, pesu ja leikkaus 65€. Ja jälki on sen verran hyvää, ettei tee mieli vaihtaa.

Vierailija
27/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät osaa syvähoitaa hiuksiaan itse? Joissakin kulttuureissa lähes kaikki osaavat! Miksi maksaa maltaita, kun ainekset parhaaseen syvähoitoon ovat edullisia luonnontuotteita, aineiden levittäminen hiuksiin on helppoa ja sitten vain odotetaan sopiva aika vaikutuksen tehostumista?

Älä vaan kerro miten?

Meillä kampaamossa (aika landella) on raidat maksaneet viitisen kymppiä. Hiukset aika paksut ja yli puoleen selkään. Ihan ok tulos.

Mun vakkarikampaamossa Tampereen kyljessä sijaitsevassa kampaamossa saa raidat parilla eri sävyllä ja leikkauksen noin 100 eurolla. 120 euroo oli muistaakseni jos värjäsi kulmatkin. Tekee myös päähieronnan joka kuuluu hintaan ja on aika mukavaa 😊

Pysyttelen aika pitkälti omassa värissä. Kerta vuoteen olen laittanut raidat ja ne oman värin molemmin puolin. Ei haittaa juurikasvu. Nyt mietin että lopettaisiko raidottamisenkin kokonaan? Ehkä en vielä...

Vierailija
28/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan hiusten syvähoidon ohje tulikin ja sehän on helppoakin helpompi.

Parasta on, jos hiuksiaan ei rasita värjäämällä ja vaalentamalla, mutta kaikki hiukset nauttivat syvähoidosta.

Ensiksi hiusten kastelu, sitten savikäsittely, joka jätetään vaikuttamaan hiuksiin. Sitten lisätään öljyä ja levitetään se öljy tasaisesti. Annetaan vaikuttaa ja pestään pois shampoolla. Jos tahtoo, voi käyttää hiustenhoitoainetta tai hiuksiin jätettävää suihketta, varsinkin syväkäsittelyjen välillä. Hyvä shampoo sisältää muuten myös savea! Savihoitoon voi käyttää savipaloja, jotka liuotetaan lämpimään veteen ja sitten taputellaan hiuksiin. 

Vierailija
29/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kävi itämaan ihmeellä parturissa, 15 euroa maksoi ja hyvä tuli.

Vierailija
30/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savi kuten myös aktiivihiili syväpuhdistaa hiusta. Mutta se voi myös kuivattaa ja itse en ainakaan alkaisi mitään savimötiköitä hieromaan hiuksiin, koska en halua rikkoa hiuksen pintaa. Mutta jos jollekin toimii ja ei vaurioita niin mikä ettei. Itse jätän väliin ja teen syväpuhdistuksen hellavaraisemmilla aineilla.

Vierailija
31/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että tyypit ostaa mielluummin polyblondepakkauksia kaupasta ja tulos on sen näköinen.

Jos on tommoset hinnat!

Äläs nyt. Polyblondellakin voi saada hyvät raidat kunhan on kaveri tekemässä ne. Itse raitojen väsääminen on todella vaikeaa, lähes mahdotonta.

Mielestäni se uusi Polyblonde sarja, jossa on joku suomalainen urheilijanainen mainoskasvona ja ne ohjevideot, joissa kampaaja näyttää miten väri levitetään on ihan jees. Jos noudattaa niitä huolellisesti ja tarkasti voi saada hyvän lopputuloksen.

Olisi kiva saada linkkiä tähän tuosta mitä kerroit. Alkoi kiinnostamaan, sillä mieluummin käyn risteilyllä ja syön hyvin (430e!!!)  jos parilla polyblondepakkauksella tarkan kaverin myötä lopputulos on ihan jees!

Linkki videoon

Kannatta muistaa myös, että lopputulokseen vaikuttaa se mitä pohjalla on. Jos hiukset on värjätty aiemmin lopputulos voi olla erilainen.

KIITOS LINKISTÄ !  Ihan loistava video ! ! !

Vierailija
32/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät maksaa.

Vierailija
33/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tommoset hinnat!

Linkki videoon

KIITOS LINKISTÄ !  Ihan loistava video ! ! !

Ole hyvä :) Youtubessa on lisää videoita Schwarzkopfin omalla kanavalla ja tuo sama löytyy sieltä myös. Suosittelen myös Guy Tangin kanavaa, josta olen itse napannut ohjeet kaksihaaraisten leikkaamiseen kotona.

Vierailija
34/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pikkukylässä pohjois-suomessa pitkien hiusten raidat ja leikkaus maksaa 150€, mikä on kyllä minusta jo ihan maksimi. Ei ole kovin usein varaa käydä! Olenkin opetellut tasaamaan latvoja itse, ihan kelpojälkeä tulee mutta en ilkeä kellekään tunnustaa. Ymmärrän kyllä, että se on kampaajalle melko pieni raha kahden tunnin työstä kulujen jälkeen.

Vierailija
35/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten leikkaus ja värihuuhtelu= 85 euroa. En tarvitse hoitoa, kun hiukset on hyvässä kunnossa muutenkin.

Vierailija
36/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta tuntia ap on tehnyt töitä tuon hinnan eteen? Ainahan sitä voi palvelusta maksaa mutta kampaamoväritkin haalenee viikossa.

Vierailija
37/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savi on hienojakoista ja se täyttää hiuksissa olevat mineraalivajeet paremmin kuin jokin kemikaali tai muovi. Se hoitaa. Lisäksi tarvitaan öljyä rakentamaan sopivat sidokset. Shampoolla pestään ylimääräiset aineet pois. Savishampoo pitää hiusten ja päänahan kuntoa yllä. Savi tekee hiuksista liukkaat ja helposti kammattavat. Hyvin on hiukset kasvaneet pitkiksi ja eivät ole katkeillet tai kuivaneet. Tämä on myös itämaisten naisten tapa hoitaa hiuksia, mutta tuntuu sopivan myös suomalaisille ohuemmille hiuksille.

Kasvojen ja vartalon ihon hoitamiseen sopii hyvin turve. Se poistaa nesteitä, hoitaa ja rauhoittaa ihoa. 

Vierailija
38/38 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savi on hienojakoista ja se täyttää hiuksissa olevat mineraalivajeet paremmin kuin jokin kemikaali tai muovi. Se hoitaa. Lisäksi tarvitaan öljyä rakentamaan sopivat sidokset. Shampoolla pestään ylimääräiset aineet pois. Savishampoo pitää hiusten ja päänahan kuntoa yllä. Savi tekee hiuksista liukkaat ja helposti kammattavat. Hyvin on hiukset kasvaneet pitkiksi ja eivät ole katkeillet tai kuivaneet. Tämä on myös itämaisten naisten tapa hoitaa hiuksia, mutta tuntuu sopivan myös suomalaisille ohuemmille hiuksille.

Kasvojen ja vartalon ihon hoitamiseen sopii hyvin turve. Se poistaa nesteitä, hoitaa ja rauhoittaa ihoa. 

Hiukset ovat kuollutta kudosta eikä niihin voi pinnan kautta "imeyttää" mitään mineraaleja. Ainoa tapa millä hiuksiin voi imeyttää ravintoaineita on sisäisesti ruokavalion, vitamiinien ja mineraalien nauttimisen kautta. Hiuksissa ei ole mitään mineraalivajeita, vaan kyllä ne on elimistössä jos on ollakseen eikä saven länttääminen päähän tee asialle yhtään mitään. Öljy ei myöskään rakenna hiusten sidoksia uudelleen. Kun hius vaurioituu, se vaurioituu. Hyvä että olet saanut itsellesi terveet hiukset, mutta nämä väitteet on kyllä ihan huuhaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan