Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ismon esiintyminen Jenkeissä nyt lokakuussa

Vierailija
20.11.2019 |

Ei hitto, kyllä sain kunnon naurut:

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismo meni Ämeriikköihin ja nyt avmämmät on ihan haltioissaan. Ollaan jo ainakin puoliks jenkkejä mekin nyt. Ismo on jo ainakin 86% jänkki nyt. Wau ismou!!

Onhan se nyt ihan kamalaa, että ihmiset pitävät Leikolan huumorista. Itse tykkäsin hänestä enemmän suomeksi, mutta on häneltä tullut hyvää matskua myös näiltä jenkkivuosiltaan.

Vierailija
22/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että se meitän Ismoko pääsi ihan JENKKEIHIN asti? Varasiko ihan itse lentolipun sinne?woooow. Ja sitten vielä Cöynän ÖyBraijjenin luokse pääsi? Huhhuh! Sinnehän on päässyt suomalaisista hänen lisäksi vain Mrs Tääwja Hääwönen. WAU WAY WAU ! Kyllä meitä nyt hemmotellaan! Syömi maailmankartalle TÖRILLÄ TÄVÄTÄÄN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ismo meni Ämeriikköihin ja nyt avmämmät on ihan haltioissaan. Ollaan jo ainakin puoliks jenkkejä mekin nyt. Ismo on jo ainakin 86% jänkki nyt. Wau ismou!!

Minä ainakin olen jätkä tai oikeastaan jo ukko ja pidän leikolaa oikein hauskana. Jenkit sanoi siitä sellaistakin että tykkäävät ismon huumorista kun siinä ei haukuta ketään ja että se on niinku kilttiä huumoria.

Keskiverto avpalstailija tuskin välittää vaikka joku heittäisi ilkeää läppää, sen tason kiusaajavittupäitä tänne on pesiytynyt.

Vierailija
24/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

This is some serious shit

Vierailija
25/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIZZZMOOO !! 

Ihan parasta standuppia!!!

Vierailija
26/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ismo Leikola Conan O Brian Showssa.

Katsottu jo yli 4 miljoonaa kertaa:

Jenkkien kommentteja videolle:

"It's great to see a comedian delivering a masterpiece in comedy without having to use the standard material on racism, politics and generally making fun of people's insecurities or failings"

"I just realized that we Americans are weird."

"He’s such a sweet humble guy who is absolutely brilliant and so original. His comedy is super simple but gets me rolling over laughing almost every time"

"These jokes were in front of us the whole time but didn't realise them"

Ei kannata liikoja luulla. Tuo yleisön nauru Ismon vitsien jälkeen tulee nauhurilta. Käytetään ihan yleisesti amerikkalaisessa tv-viihteessä.

Jutun pointti lienee, että katsottu yli 4 milj kertaa. Ketä kiinnostaa muutaman sadan ihmisen naurut. Koomisista tuo sinun perisuomalainen negatiivisuus ja kateus.

Vierailija
27/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että se meitän Ismoko pääsi ihan JENKKEIHIN asti? Varasiko ihan itse lentolipun sinne?woooow. Ja sitten vielä Cöynän ÖyBraijjenin luokse pääsi? Huhhuh! Sinnehän on päässyt suomalaisista hänen lisäksi vain Mrs Tääwja Hääwönen. WAU WAY WAU ! Kyllä meitä nyt hemmotellaan! Syömi maailmankartalle TÖRILLÄ TÄVÄTÄÄN

Tuliko tämä sulle jotenkin uutena asiana? Sehän on asunut siellä vuosikausia.

Vierailija
28/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo tuossa lokakuun esiintymisessä, että on asunu Jenkeisssä nyt 4 vuotta.

Vierailija
30/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000000174788.html

Hauskuttaja izzmo

Ookko nää joku yliherkkä hevoshullu, kun noin on mennyt ihon alle tuo iänvanha juttu?

Vierailija
31/31 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä