Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoa vai ei?

Vierailija
20.11.2019 |

Söin eräitä neuroleptejä psykoottisuuteen. Olin erittäin heikossa kunnossa ja päädyin ottamaan yliannostuksen. Selvisin siitä aika vähällä. Pahemminkin olisi voinut käydä.
Aikaa kului ja yllättäen läheinen ihminen alkoi kyläillessään tyrkyttää minulle saman merkkisiä lääkkeitä. Ihmettelin miksi, kun minulla oli kuitenkin omat lääkkeet. Hän ei antanut periksi, vaan sanoi että oli jäänyt kaappiin kun puolisonsa ei enää käytä niitä.
Halusiko hän, että tapan itseni?
Syön edelleen antipsykootteja. Voiko tuo olla harhaista ajattelua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri... Uskon että ystäväsi halusi vain säästää sinulta lääkekuluja, vaikka eteenpäinvälittäminen lainvastaista onkin.

Vierailija
2/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtalotoveri... Uskon että ystäväsi halusi vain säästää sinulta lääkekuluja, vaikka eteenpäinvälittäminen lainvastaista onkin.

Ne lääkkeet maksavat minulle vain muutaman euron ja hän tietää sen. En usko, että siitä oli kyse. Mistä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten reseptilääkkeitä ei saa käyttää. Paitsi ehkä buranaa ja panadolia. 

Halusi vain ylimääräiset lääkkeet hyötykäyttöön, ei halua että ta pat itsesi. Ne on sitäpaitsi pas ka tapa lopettaa elämä. 

Vierailija
4/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten reseptilääkkeitä ei saa käyttää. Paitsi ehkä buranaa ja panadolia. 

Halusi vain ylimääräiset lääkkeet hyötykäyttöön, ei halua että ta pat itsesi. Ne on sitäpaitsi pas ka tapa lopettaa elämä. 

Hän tietää, että psyykelääkkeitä on iso kirjo. Olin jo vaihtanut lääkemerkkiä ja hän vaan väkisin tunki minulle ne, vaikka sanoin etten käytä niitä enää. Miksi?

Ovat varmasti huono tapa siihen, mutta Halusiko hän sitä. Mietin edelleen.

Vierailija
5/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun vaan lisätä annostusta, että nämä ajatukset katoaa? Ap

Vierailija
6/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Nyt yhteyttä lääkäriin.

Vierailija
7/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet apteekkiin lääkkeet, joita ei ole määrätty sinulle.

Jos läheisen käytös ja toiveet sinun suhteesi arveluttavat, kysy suoraan häneltä niistä ja ota tarvittaessa häneen etäisyyttä.

Käy lääkärissä ja puhu ongelmasta, jospa saisit lähetteen terapiaan.

Itsetuhoiset ajatukset pitää saada pois päästään.

Tiesitkö, että yliannostuksessa on muitakin vaaroja kuin tuon halun päästä pois -toteutuminen?

Lääkkeet ovat liikaa otettuina monin tavoin myrkyllisiä ja voivat aiheuttaa vammautumisen ihan fyysisesti.

Siksi hae apua lääkäristä, jotta pääsisit keskustelemaan tilanteestasi jonkun oikean ihmisen kanssa.

Vierailija
8/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet apteekkiin lääkkeet, joita ei ole määrätty sinulle.

Jos läheisen käytös ja toiveet sinun suhteesi arveluttavat, kysy suoraan häneltä niistä ja ota tarvittaessa häneen etäisyyttä.

Käy lääkärissä ja puhu ongelmasta, jospa saisit lähetteen terapiaan.

Itsetuhoiset ajatukset pitää saada pois päästään.

Tiesitkö, että yliannostuksessa on muitakin vaaroja kuin tuon halun päästä pois -toteutuminen?

Lääkkeet ovat liikaa otettuina monin tavoin myrkyllisiä ja voivat aiheuttaa vammautumisen ihan fyysisesti.

Siksi hae apua lääkäristä, jotta pääsisit keskustelemaan tilanteestasi jonkun oikean ihmisen kanssa.

Tiedän vaarat. En yritä sitä enää. Tuolloin oli todella rankkaa henkisesti.

Lääkärille on kuukausien jonot aina. Ehkä tämäkin menee ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme