Kukkahattutädit johtavat maata! Sananvapaus kadonnut!
Kommentit (37)
Olen loukkaantunut kaikesta! Haluan jatkuvasti että minulta pyydellään anteeksi! Haluan kieltää kaiken koska kaikki loukkaa! Jos ei minua niin loukkaannun toisten puolesta! T. Nykyihminen
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: et ole toiminut foorumin sääntöjen mukaisesti, ja nyt kiukuttaa kun et saa tehdä niin?
No palstalla nyt vallitsee ihan omat säännöt kiellettyine sanoineen. Olen käyttänyt ennenkin esimerkkinä, mutta keskustelussa meikkivoiteista yritin kirjoittaa, että omalle, luonnostaan hiukan tum ma lle Ih o lle sopii tuote x. Kommenttia ei koskaan julkaistu.
Eiköhän tässä viitata Räsäseen ja valtakunnan syyttäjän tulkintaan:"niin kauan kuin se (kirjoitus) on olemassa jossain, siitä voidaan tuomita". Tap po vanhenee 20:ssä vuodessa, mur ha ei vanhene koskaan. Vi ha pu he on siis mur haan rinnastettava rikos näillä spekseillä. Kohta palaa Peppi Pitkätossut ja muu vanha kirjallisuus roviolla. Onneksi Astrid Lindgren on jo kuollut, ei voida syyttää...
Huomaathan, että palstalla sanat "tap po" ja "mur ha" täytyy kirjoittaa kummallisesti, muuten todennäköisesti päätyy sens uur iin.
Jännää kyllä että toimittajien pitäisi saada sanoa mitä hyvänsä ja maalittaa ketä tahansa. Haluavat oikeuden puhua muista p*skaa ilman vastuuta, ja sitten itkevät jos heitä kritisoidaan yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Olen loukkaantunut kaikesta! Haluan jatkuvasti että minulta pyydellään anteeksi! Haluan kieltää kaiken koska kaikki loukkaa! Jos ei minua niin loukkaannun toisten puolesta! T. Nykyihminen
Lisäyksenä: Mutta minulla on oikeus vapaasti loukata kaikkia! Kukaan muu ei vain saa sanoa mitään! Tai tuhoan niiden elämän, koska olen sillai tosi kiva! T. Nykyihminen
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia pilkkakommentteja näkee netissä yhä useammin ja useammin. Luodaan väärä kuva niistä, jotka yrittävät taistella sitä vastaan, millaiseksi maailma on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten sananvapautta uhkaa tällä hetkellä toimittajien ma alittaminen ja uhkailu. Jos toimittaja kirjoittaa esimerkiksi naisten asemasta, Venäjän trolleista tai erehtyy haastattelemaan ma ahanmuut tajaa, hän ottaa riskin, että alkaa saada r*iskausuhkauksia yms. Ei ole ihme, jos toimittajat alkavat varoa tiettyjä aiheita. Tämä taas alkaa rajata sitä, mitä lukijat saavat maailmasta tietää.
Jessikka Aron kohtalo on hyvä esimerkki. Häntä vastaan masinoitiin Putin-myönteisten toimesta aivan järjetön vihakampanja. Mutta jos on sitä mieltä, että esim. Johan Bäckman on kukkahattutäti niin ok.
Mutta nämä kaiken maailman trollit yrittävät esittää, että vihapuheen kieltäminen on se uhka. Höpöhöpö. Kyllä meillä on suurempia ongelmia kuin se, ettei ketään saa haukkua ja herjata ja nimitellä. Tämä tulokulma asiaan on täyttä hämäystä, sumutusta, jolla yritetään kätkeä se, että sananvapaus todella uhkaa kaventua toimittajien vainon takia. Esimerkiksi Venäjällä toimittajan ammatti on hengenvaarallinen. Trollit haluavat saman tilanteen ilmeisesti Suomeen.
Hienosti on maailmaa tarkkailtu viherpunalasien takaa.
Hgissä on yli puolet rai skaajista ulkom aalaisia, lopuistakin suurin osa ulk omaa laistaustaisia. T-paikanh akijoista useampi syyllistynyt suomalaisen m urhaan. R yöstöt ja pa hoinpitelyt suomalaisia nuoria kohtaan arkipäivää. Tätä te haluatte lisää.
Lehdet ovat olleet täynnä juttuja r aiskaavista ma muista jo vuosikausia. On julkaistu tilastoja, kerrottu yksittäistapauksia jne. Millä logiikalla sinä väität, ettei sananvapaus ole toteutunut? Kaikesta on avoimesti uutisoitu, esim. Oulun tilanteesta. Miksi ihmeessä väitetään, että ei puhuta ja kirjoiteta, kun koko ajan puhutaan ja kirjoitetaan?
Ja mitä nämä seksuaalirikokset liittyvät Aroon? Hänen kohtalonsa on kuitenkin ihan selvä esimerkki siitä, että mitä tahansa ei saa Suomessa sanoa. Saa sanoa, että ma mut tekevät sitä ja tätä. Sitä ei ole kukaan kieltänyt niin kauan kuin pysytään totuudessa ja asiallisuudessa. Sen sijaan Venäjän trolleista ei saa kirjoittaa. Kovin on ollut hiljaista sillä rintamalla.
Kuinka pihalla oikein olet? Oulun tilanne tuli julki ainoastaan koska yksi, huom YKSI, kuntapoliitikko teki kovasti töitä asian julki tuomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia pilkkakommentteja näkee netissä yhä useammin ja useammin. Luodaan väärä kuva niistä, jotka yrittävät taistella sitä vastaan, millaiseksi maailma on menossa.
HAH HAH HAH HAH
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi edes jotain oppia historiasta. Miten kävi Kieltolain aikaan? Rikolliset salakuljettajat ja viinanmyyjät menestyivät. Alkoholismia ei voitettu.
Kieltolaki kakkonen on ollut käytössä 50 vuotta. Kun katsoo miten se on toiminut niin on ihan käsittämätöntä että se on edelleen voimassa. Voi olla että miljardeja hyötyvin osapuoli maksaa sen voimassa pitämisen?
Tällä palstalla ei ole mikään virallinen taho estämässä teidän harmittomia puheita. Tavalliset käyttävät voivat ilmiantaa kommentteja ja ketjuja, ja ne poistetaan helposti (paitsi pitkät ketjut) ihan kuin kukaan ei edes tarkistaisi ilmoituksia. Trollien ketjuja lähtee, koska käyttäjät ilmiantavat niitä, mutta jos asiallisia ketjuja lähtee, niin olisikohan siellä taustalla samat trollit, jotka kirjoittavat niitä trolliketjuja? Jos te nyt haluatte sitä sananvapautta syyttäen kukkahattutätejä, niin koittakaapa muistaa, että kukkahattutädeillä (ruma sana hyvien asioiden vaalijoille) ei ole mitään syytä poistaa asiallisia ketjuja. Trolleilla sen sijaan on. Ja trolleilla on myös tapana syyttää muita siitä, mitä he itse tekevät.
Taidatte itse poistaa niitä asiallisia ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on nopeaksi muuttumassa Kiinalaiseksi k*mmunisti he*vetiksi ha se on ihan patologisten loukkaantujien ja niiden ilmastouskonnon vika
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla ei ole mikään virallinen taho estämässä teidän harmittomia puheita. Tavalliset käyttävät voivat ilmiantaa kommentteja ja ketjuja, ja ne poistetaan helposti (paitsi pitkät ketjut) ihan kuin kukaan ei edes tarkistaisi ilmoituksia. Trollien ketjuja lähtee, koska käyttäjät ilmiantavat niitä, mutta jos asiallisia ketjuja lähtee, niin olisikohan siellä taustalla samat trollit, jotka kirjoittavat niitä trolliketjuja? Jos te nyt haluatte sitä sananvapautta syyttäen kukkahattutätejä, niin koittakaapa muistaa, että kukkahattutädeillä (ruma sana hyvien asioiden vaalijoille) ei ole mitään syytä poistaa asiallisia ketjuja. Trolleilla sen sijaan on. Ja trolleilla on myös tapana syyttää muita siitä, mitä he itse tekevät.
Oletko joku 100-vuotias kukkahattutäti kun et taida tajuta koko mo de roin titekniikkaa täällä.
Systeemi poimii automaattisesti sanoja joita ei saa kirjoittaa. Jossain vaiheessa tuon pohjoisen kaupungin nimeä ei saanut kirjoittaa. Kun kielletty sana esiintyy viestisssä, sitä ei koskaan julkaista. Ja se sana voi todella olla ihan vaan kaupungin nimi, "mikä on paras ravintola O u l u s sa? Vinkkejä?. Meni sensuuriin.
Jos joku kielletty ilmaisu toistuu keskustelussa usein, koko ketju poistuu automaattisesti. Esim. meikkikeskustelussa "i h o n v ä ri" maininta usein poistatti koko ketjun.
Tuleehan keskustelusta näin kovin kummallista
Kiellettyjä sanoja on paljon eikä niistä saa listaa mistään.
jos kukkahattutädit oikeasti pitäisivät valtaa ja johtaisivat maata asiat olsivat hyvin
Vierailija kirjoitti:
jos kukkahattutädit oikeasti pitäisivät valtaa ja johtaisivat maata asiat olsivat hyvin
Joo ja pohjoiskorea on aivan ihana maa. Ddr oli melkein yhtä hyvä. Kyllä kukkahatut tietää parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä yrittänytkään poistaa yhtään keskustelua. Enkä osallistu sellaisiin mitkä eivät kiinosta. Mun puolesta sana olisi täysin vapaa. Niinkuin sen kuuluisikin olla.
Vierailija kirjoitti:
Kenellään ei ole velvollisuutta tarjota palvelua, jolla saat sanoa mitä halaut.
Ei ole velvollisuutta, mutta mitä tarve sensuroida taas kertoo palvelun omistajien maailmankuvasta? Vain oikeat mielipiteet sallitaan.
Miten kommenttisi liittyi tuohon mitä edellinen sanoi?
Et kai ole sitä mieltä, että rasismi ja syyttömien yleistäminen rikolliseksi on hyväksyttävää, vai mitä yrität asioita vääristelevällä viestilläsi perustella?
Eri