Seksistä puhumisen aloittaminen voi latistaa fiilikset
Meillä ei ole oikeastaan koskaan puhuttu seksistä. Sitä on vaan harrastettu. Tavallaan siinä on pysynyt jännitys kun ei oikein koskaan tiedä mitä toinen haluaisi muuten kuin miten on oppinut tekemään vuosien varrella.
Olen alkanut tulemaan siihen tulokseen että oma fetissi taitaa olla se että voisi toteuttaa naisen fetissiä-fantasiaa. Sillä pakkohan jokaisella on olla joku oma juttu? Vai onko sittenkään?
Kokeilin pyllylle läpsimistä seksin aikana ja olin lukevinani että nainen tykkää siitä. Niinpä otin asian puheeksi että kiinnostaako piiskaaminen tms? Nainen miltei pelästyi. Hän sanoi ettei mikään muu kuin ihan perusseksi kiinnosta ja on täysin tyytyväinen siihen miten meillä seksiä harrastetaan.
Näin miehenä pakko sanoa että vaikka se pitäisi ottaa positiivisena asiana että perusseksi on ihan ok, niin onhan se ääneen sanottuna aika turn-off. Yritin sitten kysyä no että millaisesta perusseksistä tykkäät, niin vastaus oli: kaikesta. Yritin vielä että mutta kun perusseksiäkin on erilaista että kai joku on ees vähän suosikkia, niin ei. Kaikki on ihan hyvää.
Minkäs teet. Jos kaikki on leveällä paletilla yhtä ok, niin ei kai sitä kannata sitten mihinkään oikein yrittää panostaakaan. Paitsi tiskaamiseen ja imurointiin.
Nainen kyllä sanoi, että vaikka hän on kaikkeen tyytyväinen, niin voi kyllä kokeilla minun mielikseni jotain. Mutta esim piiskauksessa, sitomisessa tai pillun nuolemisessa ei ole mitään ideaa jos sitä tehdään vaan toisen mieliksi ilman että itse saa siitä mitään. Siis tarkoitan esim että nainen antaa nuolla pillua vain miellyttääkseen miestään ei siksi että itse erityisesti välittäisi siitä.
Menin ehkä vain itse puihin keskustelussa vaikka olisin voinut mennä enemmän yksityiskohtiinkin. Sillä vaikka ensimmäisessä lauseessa sanoin, että on pysynyt jännitys, niin samalla pysynyt myös turhautuneisuus ja ikävä jännitys kun ei ole ihan varma mitä nainen haluaisi. Ehkä olin odottanut jotain ja kun ei sitä tullu niin petyin.
Toisaalta jos kaikki kerran on ok, niin miksi edes miettiä mitä nainen haluaisi? Ilmeisesti sitä voi vaan keskittyä siihen mitä itse haluaa ja naiselle se on ihan ok. Tosin nyt tätä kirjoittaessa tuli mieleen että saattaa olla että nainen ja minä tarkoitetaan eri asioista perusseksillä. Pitänee vielä kysyä että mitä hänen mielestä on perusseksi.
Koko keskustelusta jäi selkeästi molemmille sen verran vaivautunut olo, että olisi ollut parempi ettei keskustelua olisi edes aloitettu. Että ei se puhuminen, puhuminen ja puhuminenkaan aina ole kovin hyvä juttu.
Kommentit (5)
Sano sille naiselle, että pyytää sulta joskus jotain seksin aikana. Että se kiihottais sua. Silloinhan se uskaltaa paremmin ja siitä ei tarvi muulloin puhua jos tuntuu nololta.
Ei se nainen välttämättä halua mitään muuta kuin olla joskus rauhassa ja keskittyä itseensä ilman vaatimuksia passata aina jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos et puhu, tuskin tyytyväinen puolisosi sinulle ehdottaa haluamiasi uusia juttuja. Sen puhumisenkin voi oppia ja siitä tulla luonnollista harjoittelemalla. On meilläkin testailtu yhtä ja toista ehdottamaani, osaa kerran ja osa on jäänyt säännölliseksi seksissämme, vaikka emme paljoa seksistä puhukaan. Puolisoltani olen koittanut udella, mitä hän haluaisi kokeilla, mutta ei ole tullut ehdotuksia.
M41
Kävimme aiheesta huolellisen keskustelun, missä sain vastauksen kaikkeen mikä minua meidän seksin saralla kiinnostaa. Lopputulos: If it ain’t broken, don’t try to fix it. Nainen on täysin tyytyväinen seksiimme koska se on se hänen juttunsa. Miksi muuttaa jotain jonka on jo saanut?
“Ongelma”: Naistenlehtien juttujen ja näiden foorumien perusteella naiseni on harvinaisempi tapaus. Ensinnäkin hän on mallia: Hetivalmis. Riittää että tietää että seksiä on tulossa ja hän on täysin märkä. Hän harrastaa esileikkejä vain minun mieliksini, hän ei niitä kaipaa. Lisäksi hän saa orgasmin muutamassa minuutissa melkein missä asennossa tahansa. Silloin kun saa. Sillä niinkuin hän sanoi välillä on päiviä jolloin ei vain tule ja sen tietää jo ennekuin edes alkaa sekstaamaan. Mutta häntä se ei haittaa, sillä seksi itsessään on kuitenkin kivaa. Mutta 90% kerroista hän laukeaa ja useimmiten ennen minua.
Jos tarkemmin ajattelee, niin naiseni on kuin keskiverto mies, sillä erotuksella että hän voi jatkaa toisen tyydyttämistä vielä laukeamisen jälkeenkin :D
Otin myös puheeksi sen että joskus kun (omasta mielestäni) laukean liian nopeasti, niin nainen jäisi tyydytymättä. Hän ei ymmärtänyt yhtään mistä puhun. Hänelle ei tullut mieleen yhtään kertaa että seksi olisi jäänyt hänen osalta millään tavalla vajaaksi.
Orgasmikeskustelu oli kyllä hyvä pitää. Hän osasi selittää sen että saa nopeasti ja sen että välillä orgasmi on pienempi ja välillä valtava ja se liittyy kuukausikiertoon, ei siihen mitä minä teen tai oon tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen välttämättä halua mitään muuta kuin olla joskus rauhassa ja keskittyä itseensä ilman vaatimuksia passata aina jotakuta.
Tässähän oli kyse nimenomaan siitä että mies ”passaisi” naista. Mutta nainen ei sitä erityisesti kaipaa. Tällä hetkellä nainen nimenomaan keskityy yleensä vain itseensä seksin aikana. Hän siis osaa ottaa itselleen orgasmin asennossa kuin asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille naiselle, että pyytää sulta joskus jotain seksin aikana. Että se kiihottais sua. Silloinhan se uskaltaa paremmin ja siitä ei tarvi muulloin puhua jos tuntuu nololta.
Jatkoin keskustelua naiseni kanssa ja oikeastaan kaikki mikä on mua ikinä mietityttäny selvisi yhdessä puhelussa.
Kysyin pyllyn läpsyttämisestä ja hän vastasi ettei se häntä kiinnosta yhtään, mutta minun mielikseni oli siitä tykkäävinään. Samaa koskee kaikkea ei peruspanoa: ei kiinnosta itseä, mutta voi minun mieliksi esittää tykkäävänsä.
Mikä sitten mättää?
Ignorance is a bliss. Jos en tänään olisi ottanut asiaa puheeksi, niin olisin voinut jatkaa niin että kuvittelen naiseni tykkäävän vaikka mistä haluankaan kokeilla. Sillä, niin kauan kun se ei ole sellaista josta hän ei todellakaan pidä, niin hän voi tehdä sitä miellyttääkseni minua.
Mutta nyt kun sen tietää, niin koko hommasta meni maku. Nyt tiedän ettei hän välitä muusta kuin pikaisesta panosta ja jos muuta tehdään niin hän tekee sen vain miellyttääkseen minua. Tämä koskee myös suuseksiä. Rakastan nuolla naista ja välillä hän antaa niin tehdä ja voi saada siitä orgasmininkin, mutta jos hän voi itse valita, niin mielummin laukeaa panemiseen. Hän vain pitää siitä enempi.
Jollekin toiselle miehelle tässä olisi unelma tilanne. Mutta jos oma “fetissi” sattuu olemaan naisen mielihalujen täyttäminen, niin aika vähällä pääsee. Liian vähällä. Kun ei ole mitään haastetta, niin homma alkaa maistumaan puulta. Saattaa kuulostaa aika hölmölle, mutta 20 vuotta mitä tahansa alkaa yleensä tökkimään.
AP
Meistä varmaan käytettäisiin nimitystä kinky/pervo. Mutta meillä ainakin oli itsestäänselvää jo suhteen alkumetreillä puhua läpi mistä tykkäämme ja mitä kiinnostaisi kokeilla (bdsm-listaa käytettiin keskustelun pohjana). Koska olemme molemmat empaattisia ja nautimme tuottaessamme toisillemme mielihyvää, niin tuo keskustelu avasi kokonaisen mahdollisuuksien maailman.
Yleensä kun on touhuttu pidemmän kaavan mukaan, niin jälkeenpäin jutellaan mikä on tuntunut erityisen hyvältä ja oliko jotain jota ei tarvitse toistaa. Tai sitten toistaa D/S-aspektin kautta, jolloin tilanne onkin aivan toinen.
Mutta jos et puhu, tuskin tyytyväinen puolisosi sinulle ehdottaa haluamiasi uusia juttuja. Sen puhumisenkin voi oppia ja siitä tulla luonnollista harjoittelemalla. On meilläkin testailtu yhtä ja toista ehdottamaani, osaa kerran ja osa on jäänyt säännölliseksi seksissämme, vaikka emme paljoa seksistä puhukaan. Puolisoltani olen koittanut udella, mitä hän haluaisi kokeilla, mutta ei ole tullut ehdotuksia.
Asioista puhumisen tueksi löytyy mm. housuitta.com -blogista lomake, jolla voi selvittää mieltymyksiä ja löytää yhteisiä. Samoin netissä on mojoupgrade, johon molemmat voi vastata ja sitten palvelu ehdottaa yhteisiä leikkejä vastausten perusteella. Toki jos puhuminen on kiusallista, niin myös näiden ehdottaminen voi sitä olla...
M41