Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeasti hyvä ja asiallinen deittisivusto?

Vierailija
20.11.2019 |

En jaksa pervoja ja naimisissa olevia miehiä. Mistä löytäisi täyspäisen kumppanin?
Olen n.50v nainen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti maksullisilla sivustoilla tulee vähemmän noita ei-toivottuja yhteydenottoja. Itse en ole tosin niitä kokeillut, koska ei ole huvittanut maksaa siitä, mitä voi tehdä ilmaiseksikin ja miehenä minulle ei ole koskaan tullut liikaa viestejä. Mutta tsekkaa nyt aluksi vaikka E-kontakti ja Eliittikumppani :)

Vierailija
2/4 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppanit on suhteellisen kallis mutta lähestulkoon kuollut. Vähän ehdokkaita ja vielä vähemmän viestejä. Eihän sitä tietenkään tarvi löytyä kuin 1 sopiva. Ja naimisissa olevilta ei välty sielläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on hyviä kokemuksia Happy pancake- sivustosta.

Tottahan sielläkin kaikenlaista sukankuluttäjaa pyörii.

Itse en ole deittisivuilla ollut, kun olen parisuhteessa, joka alkoi ennen internet-aikaa.

Vierailija
4/4 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi pervoja tai varattuja sen erityisemmin "jaksaa"? Ei se mulle ainakaan mikään erityisen rankka homma ollut deletoida viestejä ja estää tarvittaessa ne pahimmat pervot. Siellä kannattaa olla missä on eniten porukkaa. Mun kokemuksen mukaan se on S24 treffit. Siellä on porukkaa laidasta laitaan, joukossa todella mukavia ja tavallisia miehiä. Omaan profiiliin kannattaa panostaa. Ja siellähän voi tarvittaessa estää yhteydenotot muilta kuin niiltä, jotka vastaa sun ihannekumppanin kriteereitä.