Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi farkut jalassa ei saanut/saa osallistua liikuntatunnille?

Vierailija
20.11.2019 |

Ei sillä ole mitään perustetta, etteikö ne jalassa voisi jalkapalloa tai sählyä pelata.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kova :D

Vierailija
2/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Tuohan tuo vain mahdollisuuden lintsata niille, jotka ovat liikuntavastaisia. Ei verkkareita mukaan ja "saa" istua koko tunnin. Ei mitään järkeä muutenkaan. Ei sähly esim. ole sellaista, että siihen tarvitsisi jotkut eritysvaatteet, kunhan juoksemaan pystyy. 

Palautetta koululle. Itse annoin ja käytäntö muuttuikin perustelujeni jälkeen. Aina voi liikkua, jotkut vaatteet tietysti vähän rajoittavat, mutta eivät estä, ellei nyt jostain piikkikoroista ole kyse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on joustavat, niin sopisivat mielestäni. Minä olen farkkuihminen ja käytän farkkuja vapaa-ajalla liikkuessa. Voin venyttää spagaatin ja näyttää, että farkkuni joustavat riittävästi.

Vierailija
4/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut koululaisista, vastaus on helppo: se, että urheilua varten vaihdetaan urheiluvaatteet ja urheilun jälkeen peseydytään ja vaihdetaan arkivaatteisiin, on osa koulun kasvatustyötä. Kaikki oppilaat eivät saa kotoa opastusta tällaisiin asioihin.

Mitä selkeämmät säännöt, sitä vähemmän sähläystä tunnin alussa. Ei tarvitse jokaisen kohdalla tarkistaa spagaattien avulla, kenen farkut olisivat riittävän joustavat juuri tähän puuhaan ja kenen ei.

Toki ymmärrän, että nuoruuteen kuuluu ihan kaikkien rajojen ja sääntöjen kyseenalaistaminen ja on luonnollista testata, miten pitkälle ne venyvät. Ammattitaitoinen opettaja pitää niistä silti kiinni. Rajat ja säännöt luovat järjestystä ja turvaa kasvaville nuorille.

Vierailija
5/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienian opettelu on yksi syy, ja sitten se toinen: kaikki eivät osaa arvioida, joustaako heidän farkut vai ei. Ja sitten kuuluu rits ja rats! Ja sitten itketään että mun 200 euron farkut meni rikki, kuka ne maksaa!!! Ja sitten soitetaan vihaisena opettajalle, että sää rikoit mun lapsen vaatteet.

Veikkaan, että te jotka väitätte liikkuvanne farkuissa, käytätte oikeasti legginssejä, jotka näyttävät farkuilta. Oikeat farkut ei jousta.

Vierailija
6/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka korvaa kun pelin tiimellyksessä kalliit merkkifarkut menee rikki? Tai siis reikiähän niissä on jo mutta ne on tarkoituksella.

Sitten kun olet hikoillut, vedät tunnille muodikkaasti adidaksen verkkarit jalkaan koska paskasilla farkuilla et ainakaan istu tunnilla, ethän?

Vinkki: vaatteet "lajin" mukaan eli urheiluun urheiluvaatteet, häihin ja hautajaisiin puku ja työhaastatteluun... no riippuu mihin haet ja millaiseen hommaan.

Saa*anan Jonnet...

Vierailija
7/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen farkut oli joustamattomat ja kireät, ei niillä juosta voinut. Nykyään ihmettelen, jos säänto on voimassa,

Vierailija
8/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotkut farkut ovat joustamattomia, joten niissä ei juoksennella pallon perässä. Helpompi vaan kieltää kaikilta farkut kuin antaa erivapauksia "Maijan farkut joustaa tarpeeksi joten saa käyttää niitä, mutta Millan ei, joten käyppäs vaihtamassa".

Vierailija
9/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten hikisillä farkuilla loppupäivä??

Vierailija
10/10 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten hikisillä farkuilla loppupäivä??

Niin mut onko pakko käydä suihkussa tai olla hikisissä, jos ei tule hiki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi