Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Death Stranding on huono OFFICIAL

Vierailija
19.11.2019 |

Hideo Kojiman pitäisi siirtyä tekemään elokuvia, selvästikään häntä ei kiinnosta tehdä pelejä. DS:ssä "pelaaminen" on pelkkä puuduttava tekosyy patistaa "pelaaja" cutscenestä seuraavaan. Itse "pelaamisessa" suunnilleen kaikki on täysin epärelevanttia. Kaikki on pelkkää tavaroiden roudaamista paikasta toiseen. Mitään oikeita side questeja ei ole. Mitään mielekästä taistelua ei ole. Mitään aseiden kustomointia ei ole. Ukkelin ohjaaminen on lähinnä liipaisimien pohjassapitämistä ettei se uuno menisi turvalleen. Ajoneuvot ohjaus on laiskaa mutta yliohjautuvaa.

Kaikki mitä pelaaja tekee on epärelevanttia. BT:t pitäisi olla pelottavia vastustajia, käytännössä turhia hidasteita joista pääse helpoiten eroon kävelemällä suoraan niiden luo, joutumalla mukabosstaisteluun josta sitten voi käytännössä kävellä pois. Kun olet sen tehnyt timefall ja BTt katoavat. Sinun BT-aseesi ovat käytännössä turhia, ainoa missä tarvitset niitä on yhden käden sormilla laskettavat isot bosstaistelut jossa bossi käytännössä laahustaa sinne tänne hyökkäämättä kimppuusi odottaen että tuhoat sen kranaateilla/ampumalla.

Ensimmäinen peli pelaamiseni historiassa joka muutaman tunnin pelaamisen jälkeen on jättänyt ainoastaan vitutuksen tunteen siitä miten pelaajaa aliarvioidaan. Ei siksi että peli olisi liian helppo, helppokin peli voi olla viihdyttävä. Vaan siksi että pelaajan pitäisi tuhlata kymmeniä tunteja aikaansa epäviihdyttävään tarpomiseen ihan vain siksi että saisi katsella pitkäveteistä cutscenejä Hideon mielisairaudesta.

Ugh, olen puhunut.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä peli avoimen maailman hiekkalaatikko vai lineaarinen putkijuoksu?

---

Kannattaako tätä peliä siis hankkia  ensisijaisesti tarinan vuoksi?

Tylsää kävelyä cutscenestä toiseen.

Tässä pelissä ei muuta ole kuin sekava tarina, tähän peliin unohtui laittaa se peli.

Vierailija
22/35 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se vauva homma tuossa DS pelissä on oksettava 😂

Melkein ostin kyseisen pelin koska sitä hypetettiin niin paljon. Nyt julkaisun jälkeen tulee toisinaan youtubea selaillessa mainos kuinka hyvä ja eeppinen mukamas on.

Katsoin ennen ostopäätöstä walkthroughia 2-3tuntia ja päätin olla hankkimatta. Isoin ja pahin vihollinen pelissä on hahmon tasapaino 😂 olen aika heikkohermoinen pelaaja ja rauhallisuudessaan tuo peli olisi kai hyvä mutta tylsä, haluan toimintaa ja puzzleja sekä hyvää tarinaa esim tykkäsin spiderman ps4 pelistä vaikka en marvelin pelejä ole ennen pelannut enkä tuntenut kaikkia hahmoja, pelattavuudeltaan oli miellyttävä vaikka hermot palo välillä.

Joo BB. Tarkoitus olisi kai kehittää tunneside ympäri maailmaa kanniskelemaan pullolapseesi joka yhdessä olkapääräpsyttimesi kanssa pitää sinut turvassa BTeiltä. Tosin niiden BTden kohtaaminen on yhden tekevää joten...

Kun olet siinä pisteessä että peli on vain puuduttavaa tylsää tarpomista ja ainoa jännä kohta on se kun tyyppisi kompastuu pikkuiseen kiveen, vetää körsät ja selässäsi oleva kolmen metrin tavaratorni lentää hujan hajan sinne tänne, vitutuskäyräsi nousee tappiin ja sitten ... peliohjaimesi alkaa rääkyä, niin viimeinen asia mikä tulee mieleen on alkaa hyssytellä peliohjaintasi. Lähinnä tekee mieli heittää se päin telkkaria mutta sen verran uusi ja arvokas OLED että täytyy hillitä raivokohtaus. Oikeasti olen ääneen karjunut peliohjaimelleni että "TURPA KIINNI!".

Olisin varmaan kamala vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutuupin tipseissä keksitty syitä miksi DS on eeppisin, paras, hienoin, taiteellisin peli ikinä;

Jos sinulta loppuu kranaatit ja panokset BTtä vastaan taisteluun niin voit torjua ne kusemalla niiden päälle.

Voit myös torjuja MULEja heittelemällä niitä kusesta ja paskastasi valmistetuilla BTkranaateilla. Niistä kranaateista syntyy läikkiä maahan mihin MULE kompastuilee.

Hideo Kojima! 11/10 !!!1

Vierailija
24/35 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

25/35 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hauska ketju :D Mä tykkään tästä pelistä, oon ehkä 1/4 tai max. Puolet pelannut vasta. Outo mutta ihan ok. Kun rupes vähän tympimään kävely ja kaatuilu kolmen metrin tavarapinon kanssa, ostin rdr2 tietokoneelle.

Vierailija
26/35 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/35 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelijat ovat vähän liikaa keskittynyt siihen kuinka vallankumouksellinen peli on ja liian vähän siihen onko peli hauska pelata.

28/35 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Jostain luin että peli muuttuu hauskaksi varsinkin puolivälissä. En osaa arvioida kauanko olen pelannut tähän mennessä mutta moni asia on muuttunut helpommaksi (pystyt pykäämään safehouseja ja saat leijuvat kärryt avuksi) ja BT:tkään ei ole enää niin paha asia kun osaa ennakoida ja tarvittaessa tapella vastaan.

Mulet saa näköjään h engiltä ainakin kuorma-autolla, hirveä kitinä alkoi heti voidoutista. Saa nähdä meneekö rikki juuri uudelleen rakennettu tie, mun puolesta kraateri sais tullakkin vaikka siihen rosvoleirin päälle. Aina ne ilmaantuu uudestaan vaikka kuinka monta kertaa h akkaa tajun kankaalle.

Vierailija
29/35 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite diggasin täst pelist ku oon samannäkönen ku se päähahmo :DddDddd

Vierailija
30/35 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuinpa taas näköjään tätä pelaamaan tauon jälkeen. En tiedä mutta itseen jotenkin vetoaa tuollainen "turhan" tekeminen eli pakettien roudaaminen ja kaikenlainen varusteiden yms. ylläpito. Toki pelissä on ne huonot juttunsa kuten että muulimiehet on ihan naurettavan helppo voittaa ja samoin ne BT:t. Sen kun menee ja pistää BT:t verikranaateilla päiviltä edes joutumatta mihinkään bossitappeluihin ja ne ovat loppuajaksi sitten poissa eivätkä edes ilmesty uudelleen. Samoin ne mulet on taju kankaalla ties miten kauan ja koko leiri on helppo hoidella yhdellä lvl2 bolapyssyllä kun niiden tekoäly ei ole mikään loistava. Kiinnostus pakettien roudaamiseenkin kyllä loppuu heti sen jälkeen kun on 5 tähteä saanut toimituspaikalla täyteen eikä sen jälkeen enää jaksa noukkia paketteja noihin paikkoihin edes kyytiin.

Vierailija
31/35 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin kun siellä oli Conan O'Brien yhdessä paikassa saukkovalakki päässä ja heitti jotain kuivaa saukkovitsiä.

Vierailija
32/35 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuuluu siihen genreen jossa itse peli on lähes sivuseikka ja pelintekijät haluaa leikkiä tarinankerronnalla. Näitä samanlaisia tapauksia on paljon ja usein ne ovat juuri Japanista kotoisin. Eivät ole minun juttuni ollenkaan.

Vierailija
33/35 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää että mitä tässä pelissä sitten oikein pitäisi olla että kelpaisi joillekin "kunnon" peliksi? Sitä aivotonta räiskintää ja räimettä? Eräskin pettyi heti alkuunsa kun ei päässyt ampumaan jotain.

Vierailija
34/35 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Death Stranding on periaatteessa peli postimiehestä. Se on hyvä niille, joita ei kiinnosta muu kuin tarina ja jotka haluavat kävellä pelissä seon 30t tekemättä paljoa mitään. Peli ei ole niille, jotka haluavat peliltä myös toimintaa.

Niin, se kun vaatii liikaa älyn lahjoja kun pitää yrittää järjestellä optimaalisia kuljetusreittejä, arvioida hajooko tennarit alta sun muuta. Helpointa ja parasta kun tietysti vaan olis kun pääsisi ampumaan kaikki, sit olis huippu peli

Vierailija
35/35 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä rupes tylsistyttämään kun ne maastossa olevat random paketitkin tuntuu olevan aina samoissa paikoissa. Olisiko pelintekijöiltä vaadittu liikaa vaivaa napsutella vähän enemmän random spawnipaikkoja niille paketeille. Mutku eei kun menee samaa reittiä niin tulomatkalla saa samasta kohdasta noukkia taas paketin suurin piirtein hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä