Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä rakastuit ensimmäisen kerran?

Vierailija
04.06.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai se oli 17-vuotiaana.

Vierailija
2/6 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olin 19v kun rakastuin tulisesti! ja rakkaus jatkuu..ja jatkuu... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen siitä, että siihen asti lempinukkeni nimi oli Taina, mutta tavattuani erään Jussi-nimisen koulupojan jossain kyläpaikassa, nukkeni nimeksi vaihtui Jussi.

Tietenkin voidaan väittää ettei kyse ollut rakastumisesta vaan ihastumisesta, mutta joka tapauksessa tunteen on täytynyt olla todella vahva.

Vierailija
4/6 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi rakkaus ei koskaan kuole.

Olen nyt 28v mutta pääsin kuitenkin " yli" siitä etten koskaan voi olla hänen kanssaan. Menihän siinä 5 vuotta kun sain sen tuskaisesti tajuttua.

Vierailija
5/6 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyiseen mieheeni,

johon olin ollut ihastunut jo 12vuotiaana,

jolloin vähän

pussailtiin ja oltiin paljon kahdestaan... ;)

Vierailija
6/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10 ihastuksellani oli maatila olin niillä usein yötä hän on koulukaverini ja heillä oli 400 lammasta seuraava Lampola oli 120km päässä asumme samoissa taloissa vieläkin olemme nyt 18 kävin heillä auttamassa joka päivä silloin kun en ollut yötä olin enemmän heillä kun kotona nukuimme aina samassa sängyssä koska saimme hommat lopetettua noin klo 00:00 ja piti käydä suihkussa ja syödä jotain pelasimme yhden tai kaksi kortti peliä ennen nukkumaan menoa sängyssä olen siis tyttö poika eli mulla oli lyhyt tukka ja ei leikitty yhtään aamulla piti herätä klo 5:00 syödä aamupala ja klo 6:00 piti olla työvaatteet päällä viemässä lampaille paaleja ollaan oltu 3vstä asti kavereita kun ekan kerran ajoin traktoria olin viisi sen kaverini isä kun ajoin sitä traktoria niin se vaan katto ikkunasta ja joi kahvia tilanne on sama kun tarinan alussa eli ihastukseni yhä melkein asun heillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi