Anoppi söi tarjoamaani uunimakkaraa
posket punaisina ja kikatteli hysteerisenä. Miten voi oikeasti 61v käyttäytyä kuin teini.
Kommentit (14)
No kai sä kysyit siltä että mitä wattuu se kikattaa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko HK Sinistä vai Snellmanin Iivaria?
HK Sinistä jossa oli juustoa laitettu kärkeen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko jälkkäriksi seksikeksiä?
Munavaahtoa ja banaania.
Tais anoppia kikattaa kun muisteli viime yötä.
Seuraavan kerran kun kokkaat anopille, niin suosittelen käyttämään keittokirjana Natural Harvest - A Collection of Semen-Based Recipes. Kerrot sitten illallisen lopuksi ja katsot kuinka paljon kikatuttaa.
Voi v.i.t.t.u sano mun sanoneen! Mistä h.e.l.v.e.t.i.n Porvoon perämetsiköstä näitä p.rovoja oikeen tulee?!
Vierailija kirjoitti:
Voi v.i.t.t.u sano mun sanoneen! Mistä h.e.l.v.e.t.i.n Porvoon perämetsiköstä näitä p.rovoja oikeen tulee?!
Tais joku anoppi nyt menettää hermonsa tälle aloitukselle. XDD!
Ihana ku jollain on leikkimielisyyttä. Sinä joutaisit vanhainkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Se anoppi on sun mutsisi:D
Älä ruoki anoppia, jää vielä asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Anopit ja vieraat kissat kannattaa jättää syyttämättä etteivät luule olevansa toivottuja vieraita ja eivät sitten ymmärrä mennä kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anopit ja vieraat kissat kannattaa jättää syyttämättä etteivät luule olevansa toivottuja vieraita ja eivät sitten ymmärrä mennä kotiinsa.
Ymmärrän että tarkoitit syöttämättä. Anoppia on aina aihettaa syyttää jostakin. Jos ei muusta niin huonosta kasvatuksesta.
Oliko HK Sinistä vai Snellmanin Iivaria?