Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli valmis ensitreffien jälkeen tekemään lapsen kanssani: muita joilla kauhutreffejä?

Vierailija
19.11.2019 |

Lähetteli jatkuvasti snapchatissa ja wapissa viestiä ja kuvia itsestään, myös vähäpukeisia, kertoi että olen hänen elämänsä nainen, haluaa kanssani lapsen, jne jne... aivan kaameaa oli. Halusi "heittää rojut" sisääni koska tuli sellainen tunne hänen mukaansa. Näin painajaisia siitä että hän soittelee (mutä tekikin jatkuvasti) ja kyselee missä olen. Pakko oli blokata hänet! Miten muilla, millaista on ollut elämänne kauhutreffeillä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ihan sekopäältä vaikutti. Vakuutti vielä rakastavansa minua mutta lopetti sen kun tokaisin että mahdotonta.

Vierailija
2/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ihan sekopäältä vaikutti. Vakuutti vielä rakastavansa minua mutta lopetti sen kun tokaisin että mahdotonta.

Mikä saakan miehet olemaan näin sekaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttista.

Vierailija
4/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitti treffit vakuuttamalla ettei tarvitse minulta mitään, sitten kertoi että toiset kahvitreffit ei kiinnosta, eli jos tavataan niin seksiä, sitten kertoi ettei hänellä ole paikkaa missä tavata eli minun luokseni voi tulla panemaan. Mietin mitä tälläkin oli naiselle tarjota? Olin etsimässä rentoa kaveriseksiä mutta tämä mies myi tuotteen niin huonosti etten jäänyt testaamaan.

Vierailija
5/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sietääkin miestä joka haluaa tehdä lapsen kanssani, mutta en sellaista joka käyttää ilmaisua "heittää rojut sisään".

Vierailija
6/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin totuudenmukaisesti treffikumppanille että en etsi väkisin parisuhdetta. Haluan kyllä parisuhteen mutta viihdyn hyvin yksinkin. Kerroin myös että olen ihminen joka tarvii myös parisuhteessa paljon omaa tilaa ja aikaa enkä ole mikään kylki kyljessä nyhvääjä. Haluan että molemmilla on parisuhteesta huolimatta myös omia harrastuksia yms. Enkä jaksa aina viestitellä koko iltaa koska minulla on työ jota joudun tekemään myös iltaisin kotona. Mies vaikutti ymmärtävän ja olevan samoilla linjoilla. En kuitenkaan päässyt edes treffeiltä kotiin kun tämä jo pommitti yli kymmenellä viestillä. Ei näköjään ollut kuunnellut ollenkaan. Sanoi vain mitä ajatteli minun haluavan kuulla.

Vierailija
7/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tienny olevani treffeillä....

Olin työkkärin kurssilla, oli ruokatauko ja menin subiin, siellä oli yks kurssilainen joten menin hänen kanssaan samaan pöytään. (Virhe)

Kun käveltiin kursille hän kysyi "nytkö me seurustellaan?" Olin silleen öö mitä hittoa ei.

Sain hänestä stalkkerin, seurasi vessaan asti jne laitto koko ajan viestiä.

Ryhmään tuli uusi henkilö ja kyseli missä asutaan, niin tämä stalkkeri sanoi missä minä asun?!?

Kerroin asiasta työkkäriin ja he lupasivat siirtää miehen muualle.

Hän oli hieman yksinkertaisen oloinen. Joten koitin aluksi olla ystävällinen, mutta sitten kun sana "ei" riittänyt, sanoin että jos ei jätä rauhaan ilmoitan poliisille. Ei sekään auttanut.

Estin joka paikoissa ja vaihdoin numeroni. Se auttoi.

Ei oo kuulunut hänestä mitään, onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän