Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä harkinnut mennä laadukkaita taidekuvia ottavan alastonkuvaajan kuvattavaksi?

Vierailija
19.11.2019 |

Nykyään kovin suosittua. Yleensä kuvat otan alasti mutta toisinaan myös laitan jalkaani pienet kalukukkarohousut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ajatellut. Olen nainen.

Vierailija
2/12 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut mutta Tinderissä ollessa suunnittelin jotain laadukkaita ylävartalokuvia voisin käydä otattamassa mutta otin sitten itse M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Miehistä "laadukkaita taidekuvia ottava alastonkuvaaja" on todennäköisesti homo, joka saa kiksejä kuvia nappaillessaan.

Vierailija
4/12 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan käynyt edes mielessä. Koska tässä nyt pohditaan mahdollisuuksia ja viihdytetään itseämme ajatuksilla, on ehkä kuitenkin parempi, etten lähde mokomiin alastonkuviin. En eds leikilläni.

Sellainen heittäytyminen ja holtittomuus saattaisi vain pilata puhtoisen mielen, tunnelman ja tapetit.  :D

Vierailija
5/12 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta jos kuvaaja olisi hyvännäköinen nainen ja siis alasti, niin voisin miehenä harkita. Kuvissa olisin itse luonnollisesti vaatteet päällä.

Vierailija
6/12 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ajatus kalukukkarohousuista on kyllä sen verran ällöttävä, etten varmasti tule koskaan harkistemaankaan.

Vierailija
7/12 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaajana olen siis kalukukkarohousuissa jos kuvattavaa täysi alastomuuteni häiritsee. Ap

Vierailija
8/12 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei siis osaa kirjoittaa, hänhän on alaston kuvaaja, ei alastonkuvaaja. Yhä ällöttävämpää.

Vierailija
9/12 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa ikuistaa oman jumalaisen vartalonsa. Laadukkaat taidekuvat vaan viittaavat johonkin alaansa näivettyneeseen ja rahaaa hinnalla millä hyvänsä hamuavaan jamppaan jolla jokainen lantti ja killinki hupenee mallaspirtelön äärellä nautittuihin kulmakuppiloiden pohjattomien kassojen havinoihin mistä ei lohkea kuin kriiseissään lyllertävien kusenpolttamien ihoisia kapakkinarttuja jotka puukottavat lopulta tämän kangistuneen kuvaajan henkihieväriin ja vievät joka ainooan pennosen mitä tällä räkättirastaalla on enää sulkiensa peitossa siitä jäljellä kun hänet on jo kynitty.

Vierailija
10/12 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus kiinnostaa ja olen katsellut kuvaajien portfoliota.

Monelle foorumilla varoitellaan valokuvaajista jotka ottavat kuvia ilmaiseksi. En halua sellaista.

Haluaisin löytää ammattikuvaajan joka tekee hienoja taidekuvia.

Vierailija
11/12 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menisin. Muokatut kuvat ei kiinnosta, vaan ihan minä sellaisena kuin olen. Minulle se olisi itsensä voittamista, rohkeutta ja uskallusta. Miksi alastonkuvausta aina pidetään jotenkin likaisena, seksinä tai elimen näyttämisenä. Se on kuvaamista samalla tavalla kuin vaikka luontokuvaus!

Vierailija
12/12 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menisin. Muokatut kuvat ei kiinnosta, vaan ihan minä sellaisena kuin olen. Minulle se olisi itsensä voittamista, rohkeutta ja uskallusta. Miksi alastonkuvausta aina pidetään jotenkin likaisena, seksinä tai elimen näyttämisenä. Se on kuvaamista samalla tavalla kuin vaikka luontokuvaus!

Niin, että jos joku kuvaaja on mallia vailla, niin jmm290771@gmail.com 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän