Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsalihasten erkauma- korjausleikkaus

Vierailija
19.11.2019 |

Heippa!
Minulla on vaikea vatsalihasten erkauma, jota olen tuloksetta yrittänyt kuntouttaa mm. fyssarin ja pt:n kanssa. Nyt haaveilen yksityisen puolen korjausleikkauksesta. Olisiko kenelläkään asiasta kokemuksia? Ja onko kenelläkään suosituksia hyvästä kirurgista? Itse ole miettinyt, että konsultoisin mm. Katja Puumasta sekä Hilkka Peltoniemeä.
Kiitos paljon kaikista vinkeistä ja kokemuksista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella tuohon ei ainakaan pääse, että se yksityinen on oikeastaan ainoa vaihtoehto. Konsultointi ehdottomasti. Jos fysioterapeutti on perehtynyt aiheeseen, niin hänellä saattaa olla myös suositeltavaa siitä missä/kenellä leikkaus kannattaa tehdä.

Vierailija
2/5 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä kahdelle kaverille tehty kyseinen leikkaus julkisella puolella. Molemmilla vatsa ja lihakset ovat nyt toimivat, mutta jälki ei ole erityisen nättiä. En tiedä, tekikö leikkauksen peruskirurgi vai plastiikkakirurgi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muilla kokemuksia?

Vierailija
4/5 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lääkäri sanoi että leiklauksen lopputulos ei välttämättä ole hyvä ja leikkaus on iso joten hän ei suosittele sitä.

Vierailija
5/5 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lääkäri sanoi että leiklauksen lopputulos ei välttämättä ole hyvä ja leikkaus on iso joten hän ei suosittele sitä.

Miten tuo voi olla suositus? Erkauma tietää käytännössä varmaa tyrää, eikä selkälihaksilla ole vatsalihasten tukea = selkävaivat tiedossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän