Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko sairaanhoitajanaiset (ja miksei miehetkin) jatkuvaa kehuilua ja flirttailua potilailta/asiakkailta?

Vierailija
18.11.2019 |

Miten on? Jotenki voisi kuvitella.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nauttivat. Tai kuka nauttii ja kuka ei. Kirurgit katsovat kateellisina vieressä.

Vierailija
2/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai nauttivat. Tai kuka nauttii ja kuka ei. Kirurgit katsovat kateellisina vieressä.

Kyllä, erityisesti ne nukutetut potilaat on kovia flirttailemaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
4/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Saan nauttia vi*tuilusta, potilaat ja omaiset syyttää sairaanhoitajaa kaikista yhteiskunnan ongelmista. Se ei ole minun vikani.

T. Sh

Vierailija
5/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ainaki ku ite tein hoitajana töitä vanhustentalolla nii vanhukset tarttu perseestä kii, ja flirttaili paljon, ihan päivittäin XD

Vierailija
6/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne potilaat kovasti kehuu ja yrittää flirttailla mutta ei se mikään nautinto ole joutua jonkun 88v puoliksi dementin papan piirittämäksi...

Vierailija
7/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulemma. Tosin itse olen kuullut, että enemmän lääkärit flirttailee. Sen nyt ymmärtääkin.

Itse en ole sh enkä sh:n töitä tehnyt, mutta lh töitä olen tehnyt ja kyllä aika useinkin saattoi miespuoliset jotain vähän "flirttailla" ja kehuskella, mutta se oli ihan harmitonta ja sitä kohtaa varmasti kaikkialla asiakaspalvelu- ja hoitotyössä.

Jos haluaa välttyä moiselta, kannattaa suunnata leikkuriin kuten joku jo vinkkasikin 😂

Vierailija
8/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu ihan hoitajasta, hänen ulkonäöstään ja olemuksestaan. Riippuu myös potilaasta aika paljon....

Vierailija
9/9 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkurissa herja lentää henkilökunnan kesken. Paikasta riippuen mieshoitajia on varmaan eniten leikkurissa ja teholla. Eikä kaikki mieslääkäritkään ole huumorintajuttomia. Raskas työ, raskaat huvit. :D

Vanhuspuolelle viitattiinkin jo. Muualla, noh, mikä ymmärretään flirtiksi. Kyllähän potilaskin saa olla hyväntuulinen, ja jutella leppoisasti. Sellaiset epäasialliset flirtit/tungettelut on sitten asia erikseen, ja yleensä niitä kuulee hyvin rajatulta asiakaskunnalla. Karkeasti arvioiden niiltä, joiden voisi kuvitella esittävän sellaista arkielämässäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän