Nauttiiko sairaanhoitajanaiset (ja miksei miehetkin) jatkuvaa kehuilua ja flirttailua potilailta/asiakkailta?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nauttivat. Tai kuka nauttii ja kuka ei. Kirurgit katsovat kateellisina vieressä.
Kyllä, erityisesti ne nukutetut potilaat on kovia flirttailemaan. :D
Ei todellakaan. Saan nauttia vi*tuilusta, potilaat ja omaiset syyttää sairaanhoitajaa kaikista yhteiskunnan ongelmista. Se ei ole minun vikani.
T. Sh
no ainaki ku ite tein hoitajana töitä vanhustentalolla nii vanhukset tarttu perseestä kii, ja flirttaili paljon, ihan päivittäin XD
Kyl ne potilaat kovasti kehuu ja yrittää flirttailla mutta ei se mikään nautinto ole joutua jonkun 88v puoliksi dementin papan piirittämäksi...
Kyllä kuulemma. Tosin itse olen kuullut, että enemmän lääkärit flirttailee. Sen nyt ymmärtääkin.
Itse en ole sh enkä sh:n töitä tehnyt, mutta lh töitä olen tehnyt ja kyllä aika useinkin saattoi miespuoliset jotain vähän "flirttailla" ja kehuskella, mutta se oli ihan harmitonta ja sitä kohtaa varmasti kaikkialla asiakaspalvelu- ja hoitotyössä.
Jos haluaa välttyä moiselta, kannattaa suunnata leikkuriin kuten joku jo vinkkasikin 😂
Eiköhän se riipu ihan hoitajasta, hänen ulkonäöstään ja olemuksestaan. Riippuu myös potilaasta aika paljon....
Leikkurissa herja lentää henkilökunnan kesken. Paikasta riippuen mieshoitajia on varmaan eniten leikkurissa ja teholla. Eikä kaikki mieslääkäritkään ole huumorintajuttomia. Raskas työ, raskaat huvit. :D
Vanhuspuolelle viitattiinkin jo. Muualla, noh, mikä ymmärretään flirtiksi. Kyllähän potilaskin saa olla hyväntuulinen, ja jutella leppoisasti. Sellaiset epäasialliset flirtit/tungettelut on sitten asia erikseen, ja yleensä niitä kuulee hyvin rajatulta asiakaskunnalla. Karkeasti arvioiden niiltä, joiden voisi kuvitella esittävän sellaista arkielämässäkin.
Tottakai nauttivat. Tai kuka nauttii ja kuka ei. Kirurgit katsovat kateellisina vieressä.