Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etu-Töölön lukio??

Vierailija
18.11.2019 |

Millaisia kokemuksia? Aikaisemmin taisi olla aika villin koulun maineessa, keskiarvorajan Helsingin keskustan matalimpia. Millainen nykyään? Lapselle voi tulla ajankohtaiseksi yhteishaussa, jos ei saa keskiarvoa kirittyä ylemmäksi...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin sieltä itse vuonna 1999 eli kokemukseni ovat 20 vuoden takaa. Ei se silloin kyllä mitenkään villissä maineessa ollut, keskiarvo sisäänpääsyyn oli pitkälti yli 8 (enemmän kuin 8,5 muistaakseni sinä vuonna kuin itse menin). Minulla oli keskiarvo itselläni 9,5 tms., mutta en halunnut mennä ns. eliittikouluun, jossa kaikilla on keskiarvo lähes kympin ja keskinäinen kilpailu tietysti kovempaa. Etu-Töölö oli tuolloin filosofiapainotteinen lukio ja näistä syistä se valikoitui minulle. En tiedä sitten, romahtiko taso jossain vaiheessa viimeisen 20 vuoden aikana? Kyllähän nämä asiat muuttuvat ajan mittaan.

Vierailija
2/3 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiarvoraja tais olla 7.92 silloin kun itse aloitin siellä (2012). Kouluna ihan ok, ei oikeestaan pahaa sanottavaa siitä. Itse en vaan koskaan saanu sieltä kavereita, mikä kyllä enimmäkseen johtui omasta ujoudesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä