Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela yllätti

Vierailija
18.11.2019 |

positiivisesti.

Olin saanut liikaa tukia. Muutti päätöstään ja ilmoitti ettei perille liikaa maksettuja (noin 90 e) takaisin. Hämmennyin! Onko jollekin muulle käynyt samoin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/8 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perille = peri. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Pitää osata itse laskea, paljonko kuuluu saada. Kieltämättä usein ollut moka. Ei Kelan.

Vierailija
4/8 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullekin käynyt, mutta kyse oli pienemmästä summasta. Muutin opiskeluaikana hieman halvempaan asuntoon, jolloin asumistuki putosi muutaman euron. Päätös uudesta asumistuesta tehtiin kuitenkin vasta kjn sitä oli jo yksi kuukausi maksettu vanhan päätöksen mukaan. Eli olikohan jotain 3,40€ mitä olivat maksaneet liikaa. Ilmoittivat että ovat päättäneet luopua takaisinperinnästä.

Vierailija
5/8 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
6/8 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ilmoitin muuttuneen tilanteen ja peruin tuen kokonaan, ilmoittivat etteivät peri yhden  kuun osalta takas kun perustelin tuen tarpeen kyseiselle kuulle. Alle 200e kyseessä.

Vierailija
7/8 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kela maksoi kerran 200 euroa liikaa ja ilmoitin siitä heti kelaan ja lupasivat korjata asian, mutta mitään ei korjattu. Valitin uudelleen, mutta siihen ei kukaan vastannut ja tämä tapahtui noin 5 vuotta sitten. En usko, että enää alkavat tuota takaisin perimään.

Vierailija
8/8 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja summa ollut jopa reilusti yli 200. Niin metsä vastaa, kun sinne huutaa. Ja rehellisyys maan perii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä