Mistä niitä senttejä oikein tulee joillekkin naisille, kun ovat niin pitkiä?
Satuinpa näkemään yhden todella pitkän ja harteikkaan naisen! Sinänsä ihan nätti nuori nainen, ehkä aavistuksen verran normihoikkaa naista pyöreämpi, mutta todella pitkä, harteikas ja isokokoinen! Jokainen vastaantuleva mieskin näytti hänen vierellään jotekin pienemmältä ja hintelämmältä! Varmasti heittämällä yli 180 cm, ainakin jossain lähellä 190 senttiä, ellei vieläkin enemmän! Ja kädet ja jalatkin näyttivät todella isoilta! Kengännumero varmasti nelkytjotain!
On pakko kysyä joidenkin naisten osalta, että mistä niitä senttejä oikein tulee, kun ovat niin valtavan pitkiä? Minulla käy miehenä miehisyyden päälle, jos joudun noin pitkien ja kookkaiden naisten lähelle!
Kommentit (6)
Miksi kaikille miehille ei tule tarpeeksi senttejä? Estrogeeni?
En tiiä. Minäkin olen hemmetin harteikas, 174 pitkä, kenkä 40, eikä suvussakaan nyt kauheasti pidempiä ole. Naisissa ei yhtään, miehissä ehkä joku.
Ja olen viisikymppinen, joten voisin kysyä että miksi ne miehet ei kasva edes tämän mittaisiksi? Missä vika? Onko ne keskittyneet yöjuoksuun ja karvojen kasvattamiseen kämmeniin kunnon yöunien sijaan?
Kuinka lyhyt tappi ap itse oikein on?
Oletko se sama joka JOKA PÄIVÄ aloittaa nämä "nykynaisten pituus"-ketjut? LOPETA JO.
Testosteroni