Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut toiseen

Vierailija
18.11.2019 |

Oon 30v ja kihloissa miehen kans ollut jo 9v. Meillä on myös yksi pieni lapsi. Mutta, oon ihastunut yhteen naiseen, joka on kaverini. Oon välillä ottanut etäisyyttä, koska oon yrittänyt et tunteet näin viilenisi. Mutta, sitten kun nähdään niin hänessä on vaan jotain maagista. Eihän ne tunteet oo mihinkään viilentyneet. Ja kun sain häneltä itseltään kuulla, et hän tykkää myös minusta.
Yks päivä tilanne sitten eskaloitui siihen, että harrastettiin seksiä.
Mä oon aina jollain lailla myös tuntenut naisiin vetoa, mutta tää henkilö on siis ensimmäinen todellinen ihastus naismaailmasta. Ihastusta on kestänyt jo aika kauan aikaa, ettei oo mikään muutaman kuukauden ihastus.

Mä en tiedä mitä mä teen. Miehelle en oo kertonut pettämisestä. Mun ja miehen seksielämä ei oo mitenkään niin eritystä, mutta tän naisen kanssa seksi oli niin tyydyttävää. Tää nainen on luonteeltaan myös niin ihana. Tiedän, että miehen sydän menis palasiksi jos kuulisi, mitä oon tehnyt. On tosi herkkä, koska joskus joku meidän riitakin on vaan vetänyt miehen tosi huonoon fiilikseen. Mies ei myöskään hyväksy mitään bi-seksuaaleja, homoja tai lesboja. Mä oon aina hyväksynyt ja nähtävästi oon sitten bi.

En tiiä mitä tällä tekstillä haen. Ehkä vertaistukea, muiden kokemuksia.
Ihastus on niin vahva, kun ei mene pois. Tän naisen vierellä on vaan oma fiilis tosi hyvä.

Mun ja miehen suhde on ihan ok. Periaatteessa toimii, mutta ei oo niin intohimoinen suhde.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ihastunut toiseen. Minä ihastuin kolmanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi