Leppilammen tytöllä itseään 10 vuotta vanhempi äitipuoli
Kommentit (21)
Haittaako ketään muuta kuin sinua?
Mulla on itseäni vuoden nuorempi äitipuoli. Ihanan tervettä iskä.
Mikä siinä on, ettei mies ole aikuinen edes 80-vuotiaana?
Ihquu! Kohta saamme lukea, miten äippäpuoli ja tytär ovat kuin siskot toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Leppilammen touhu on minulle evvk, mutta kun oma isä sekoilee niin kyllä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
heh, kukahan :)
Juu, Leppilammen tyttö on 14, tyttöystävä 24, itse on 41.
Mun kaverilla on itseään 2v nuorempi äitipuoli.
Kaveri oli 20v, kun isänsä löysi tämän naisen. Oli se kuulemma aluksi vähän outoa, mutta ei ole häirinnyt.
Beatan vanhemmatkin eronneet ja videoista päätellen ei uusi äitipuoli ole paljoa Beaa vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Leppilammen onnennumero on varmastikin 4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppilammen onnennumero on varmastikin 4.
Mutta siis, Beata vaikuttaa ikäisekseen hyvin kypsältä joten tuskin tytärtä haittaa. Mikko taas on ikäisekseen hyvässä kuosissa itsekin.
Munkin tyttärellä sitä 10v vanhempi isäpuoli. Big deal.
Vierailija kirjoitti:
minulla sama kokemus. Äitipuoli on 23 v, itse olen 24 v ja isä on 45 v. Äitipuoli on lukutaidoton ja Aasiasta.
Isään en enää pidä mitään yhteyttä. Kun olin teini, hän yritti iskeä kavereitani.
Kun nainen aikanaan 44 on mies jo 61 v
Miksi pitää olla edes mitään äitipuolia? Miksi ei vaan isän naisystävä? Eihän se mikään äitipuoli ole, jos ei hän ole tehnyt sinulle sisarpuolta. Sisarpuoli ei ole mikään sisarpuoli, jos ei ole jompikumpi hänen vanhemmistaan myös sinun vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minulla sama kokemus. Äitipuoli on 23 v, itse olen 24 v ja isä on 45 v. Äitipuoli on lukutaidoton ja Aasiasta.
Isään en enää pidä mitään yhteyttä. Kun olin teini, hän yritti iskeä kavereitani.
Ilmeisen kypsymätön yksilö tämä isäukkosi.
Ei voi kuin sanoa: hyi helvetti!
Ei tuo nyt aloituksen, ihmettelyn ja varsinkaan tuomitsemisen arvoinen asia nykymaailmassa ole!
On exää ja nyksää, vanhaa ja nuorta.
__
Jollain on vaikkapa kuusi sisarusta, joista vain yksi on täysisa/-veli, kun vanhemmilla on uusista liitoistaan useampi lapsi.
Ja sen uuden liiton toinen osapuoli voi olla samaa ikäluokkaa itsen kanssa.
Nykyaikaa, ei muuta.
__
(Mun eno on mua vuoden vanhempi ja tulin tädiksi 8-vuotiaana.
Olen 53-vuotias.)
Just luin haastattelun missä Mikko toteaa olevansa lapselleen kaveri, kun ei perinteinen isän rooli ole luonteva. Eli siis tyypilliseen etä-isän tyyliin pakoillaan vastuuta eikä osata ja haluta opetella sitä vanhemmuutta, annetaan äidin kasvattaa ja ite ollaan kiva kaveri 🙄
Mitä sitten? Tuskin häntäkään haittaa kymmenen vuoden kuluttua jos nelikymppinen poikaystävä tulee näytille.
Kiinnostaa kuin kilo pa**aa.