POKS podcast
Oletteko kuunnelleet? Mitä mieltä? Omasta mielestäni ihana ja piristävä podcast harmaaseen arkeen ja hauskoja, fiksuja juttuja nuorten naisten kertomina.
Kommentit (32)
En ole kuunnellut kyseistä podcastia mutta eipä niin kiinnostakaan, sillä tuo jokapaikassa nykyään höyläävä Veronica Verho on siinä
Hauska ja virkistävä podcasti. Kuuntelen aina matkalla töihin 😁
On aivan ihana podcast. Itse olen kuunnellut kaikki jaksot ja varsinkin nyt syksyllä piristää kummasti tämän harmauden keskellä. Lisäksi aiheet on mielenkiintoisia ja sopii omaankin elämään
Hyvin tehty podcast jossa mielenkiintosia aiheita, go girls! :)
Ei jaksa kiinnostaa.. Veronicasta huomaa että tekee podcastia rahan takia kuten myös ahne Sita.. Naureskelevat kuin pikkutytöt.ei jatkoon
Tykkäsin, jos Sita tekisi sitä jonkun toisen kanssa -en voi sietää tuota Veronicaa! Jotenkin niin lapselliset, kliseiset jutut ja selvästi rakastaa omaa ääntään..
"Rakkaat höpönassut" voi yöks. Verho jaksaa jauhaa tuota hassunhauskaa lausahdusta joka jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin, jos Sita tekisi sitä jonkun toisen kanssa -en voi sietää tuota Veronicaa! Jotenkin niin lapselliset, kliseiset jutut ja selvästi rakastaa omaa ääntään..
Itse taas tykkään Veronicasta ja ammattimaisuudesta puhua mikkiin, sen huomaa. Mut en tykkää Sitasta, rahan ahne ja tekopyhä.
Kateelliset eivät siedä "rahanahnetta" Sitaa, koska hän on avoimesti kertonut tienestinsä. Tehkää itse itsellenne tuottaisa elinkeino, niin ei tarvitse kadehtia toisia.
Tykkään kovasti. Toki joihinkin asioihin mietin, että nyt olen kyllä liian vanha tähän juttuun, mutta se sallittakoon, sillä Veronica on vain vajaa kolme vuotta vanhempi, kuin lapseni. Toisaalta juuri se mielestäni osoittaa, että tekevät kivaa podcastia, että tällainen 40-vuotiaskin mielellään kuuntelee heidän juttujaan.
Hauska. Sitan murre vaan ärsyttää
Sitalla nimenomaan on jalat maassa 👍
Onko Veronica alkanut antaa enemmän suunvuoroa Sitallekin ykköskauteen verrattuna?
Ärsyttävä on silti, latelee itsestäänselvyyksiä ja vaikuttaa kyllä paljon nuoremmalta kuin on
Ehdottomasti paras podcast mitä olen kuunnellut. Myös teknisesti taitavasti tehty. Pitävät kasassa rungon ym taitavasti, puhuvat selkeästi ja rennosti. Aivan loistavaa.
Tykkään kuunnella myös koska ovat mun mielestä niin aitoja ja tavallisia, mutta ilmaisevat itseään kumpikin hyvin. Tulee sellainen olo että kiinnostaa tietää miten ajattelevat asioista ym. Sellainen kaverillinen ote josta voi ottaa vaikutteita. Eivät mitään aivan älykköjä ole, joissain asioissa vähän naiiveja tm mutta sellaisia monet on. Tavallisten nuorten naisten ihan mielenkiintoisia ajatuksia. Sopii mulle 👍🏻
n 25
Mukavaa ajanvietettä vähän vanhemmallekin naiselle. Tykkään ja aiheet ovat mielenkiintoisia. Tulee itsekin palattua välillä omaan menneeseen nuoruuteensa sitä kuunnellessa.
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä! Jos sanoisi että; "Meidän koira pitää puruleluista" niin Sita sanoisi; "Meän koira piättää puruleluista". Missä päin tuollaisia sanoja vai johtuuko siitä että Thaikku??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä! Jos sanoisi että; "Meidän koira pitää puruleluista" niin Sita sanoisi; "Meän koira piättää puruleluista". Missä päin tuollaisia sanoja vai johtuuko siitä että Thaikku??
Olet aika pahasti jumissa kotipaikkasi murteeseen. Matkustaisit joskus jonnekin.
Ihan kuunneltavia jaksoja varsinkin kakkoskaudella.. Saa nauraa huumorille kuunnellessa :D