Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen osaaminen Suomessa on tutkia lasten/teinien esittämiä menneisyyteen sijoittuvia hyväksikäyttövihjeitä? Mietin tätä, koska

Vierailija
18.11.2019 |

seurustelen nykyään miehen kanssa, joka ei ole missään yhteydessä nykyään teini-ikäiseen tyttäreensä, lapsi sai alkunsa yhden illan jutusta ja vanhempien välit olivat aina olleet tulehtuneet, kuitenkin lapsi tapasi isäänsä silloin tällöin n.4v - 10v ikävälillä. Tiedän, että sittemmin ovat olleet oikeudessakin elatusmaksuista, huoltajuudesta ja tapaamisista, äidillä ollut omat ongelmansa mm päihteiden kanssa. Alettiin seurustella yli vuosi sitten, ja meni varmaan puoli vuotta, ennen kuin mies edes kertoi koko tyttärestä. Eivät ole tavanneet useampaan vuoteen, tytär ei kuulemma halua. Mies syyttää eksää tästä, mutta tiedän, että sos.toimikin on yrittänyt tapaamisia järjestää aikanaan, miehen sisko mainitsi tästä. Kuten myös siitä, että tytön äiti/tyttö itse(?) olisi jollakin tavoin vihjaissut huolta mahd seks. hyväksikäyttöön liittyen sillä ajalla, kun tyttö kävi isänsä luona. Miestä selkeästi surettaa ettei ole lapsensa kanssa enää välejä, sanoo että kaikki "paha" on katkeran äidin keksimää ja syy siihen, ettei voi tavata lastaan.
Oon itse lapseton enkä tiedä miten tuollaiset kuviot menee, mietin vain, voisinko mitenkään tehdä jotakin avuksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei tutki ellei nuori itse kerro asiasta poliisille ja tee rikosilmoitusta ja ole kykenevä kuulusteluun asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi