Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mirena - tiputtelut

17.11.2019 |

Mulla on ollut Mirena-kierukka 2 ½ vuotta. Kuukautisvuodot harveni ja niistä tuli sellaset tiputtelut. En enää pitänyt niistä kirjaa. Nyt olen tämän syksyn pitänyt ja ajattelin kysyä, kuulostaako teistä ihan tyypilliseltä tiputtelulta. N. 21-28 pv:n välein tulee pikkasen verta kun käy pissalla, yleensä muutamana päivänä peräkkäin. Kerran oli vaan 16 pv väliä ja tuli taas, sitten siitä meni taas n. 21-28 pv kun tuli yhtenä päivänä, oli jotain 4 pv väliä ja taas yhtenä päivänä. Tissit on kipeenä niinku menkkojen aikaan ja helpottaa noitten "veriviivojen" jälkeen, mut kummastuttaa tällanen. Monesti on myös se "menkkahaju", vaikkei verta edes oikein tule.
Miten teillä muilla, jotka käytätte Mirenaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tavalliselta Mirena-meiningiltä. Ensimmäisellä mirena-kierukalla tosin jäi kuukautiset ja vuoto kokonaan pois kahdeksi vuodeksi mutta sitä ennen oli juuri tuota. Ja tuo sama meininki on ollut koko ajan nyt toisella Mirena-kierukalla.

Oletan itse että minulla on myös kyse pre-vaihdevuosista kun olen 45v. Ne alkavat noin 5-10v ennen varsinaisia vaihdevuosia ja ensimmäinen oire on epäsäännöllinen kierto joka lyhenee loppujan lopuksi noin 3 viikkoon.

Vierailija
2/3 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut toinen Mirena nyt 2 vuotta ja tämän ajan olen ollut täysin vuodoton, lukuun ottamatta asennuksen jälkeistä vuotoa. Nyt sitten parin vuoden tauon jälkeen on vuotoa, voiko teho alkaa jo laskemaan vai mistä voi johtua? Ikää minulla 45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^