Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten juuri sinä käyttäydyt ihastuneena?

Vierailija
17.11.2019 |

Miten teikäläiset alkavat käyttäytymään kun sattuu käymään sellainen vahinko, että päädytte ihastumaan johonkuhun? Pyrittekö ihastuksen seuraan, välttelettekö jne?

Itsellä on aika erikoisetkin toimintamallit. Alkuun välttelen ihastusta ja harrastan sitä sellaista kaukaa ihailua, mutta tietysti haluaisin olla sen ihastuksen lähettyvillä jatkuvasti. Myöhemmässä vaiheessa sitten lopulta uskaltaudun sillekin tasolle, että pystyn olemaan ihastuksen lähettyvillä ja jopa käyttäytymään melkein normaalin ihmisen tavoin. Ihastustani en tuo mitenkään koskaan itse ilmi, mutta epäilen sen paistavan läpi katseestani. Ainakin itse tunnen omassa katseessani jotain sellaista vahvaa lempeyden tunnetta jos katson ihastuksiani. Tulee itselle niin vahva tunne, että en voi olla ajattelematta, etteikö se näkyisi ja tuntuisi muillekin. Saatanpa jossain vaiheessa uskaltautua harrastamaan jotain flirttailunkin tapaista, mutta tämä menee jo sitten ihan extreme-tasolle, ja sen naisen on oltava todella tuttu ja turvallinen hahmo, että pystyn ja uskallan irroitella.

Terveisin Naispelko26

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuneena vilkuilen kohdetta useammin ja pitempään, ja yritän keksiä jonkun syyn olla hänen seurassaan. Normaalisti olen hiljainen ja ujo, mutta ihastuneena on niin voimakas halu lähestyä toista, että yleisistä aiheista keskusteleminen on helppoa. Mitään romanttista aloitetta en kuitenkaan pysty tekemään, joten ihastumiseni jäävät tälle tasolle siihen saakka kunnes nämä ihmiset katoavat elämästäni.

En pysty romanttisiin aloitteisiin minäkään. Enkä osaa itse lukea naisista, että ovatko he millään tasolla minusta kiinnostuneita. Kaikenlaisia merkkejähän sitä maailmasta löytyy mistä voisi naisen tai miehen kiinnostuksen lukea, mutta onko ne sitten paikkaansa pitäviä kaikkien yksilöiden kohdalla. En oikein usko, että on olemassa mitään sellaista varmaa merkkiä mistä voisi sanoa, että tuo nainen on kiinnostunut. Jos hän ei siis itse sano niin. Enkä oikein uskalla tehdä aloitetta kun en ole varma haluaako nainen minun sitä tekevän. Joku minua luonnehti täällä autistiksi kun en osaa lukea merkkejä, mutta hän saattaakin olla ihan oikeassa.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
22/25 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen ihastustani ja mietin häntä 24/7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekumoin tapaamisia etukäteen. Sitten kun tilanne on päällä, en tajua selviäkään vihjeitä, riennän tulkitsemaan kaiken "ei se kumminkaan", pahimmillaan pakenen tilanteista, joku sensory overload vissiin.

Vierailija
24/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudun lähelle, mutta en mitenkään näytä, että olisin kiinnostunut. Kaksi vuotta olin työpaikalla ihastunut nykyiseen miesystävään. Ei mies tai kukaan muukaan huomannut mitään. Suhde alkoi, mutta sittenkään ei kukaan huomannut mitään ennen kuin kerrottiin vuoden kuluttua.

Vierailija
25/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa kun ihastuin, niin en uskaltanut päin naamaa mennä kysymään treffeille, pyörin samoissa paikoissa ja hymyilin, joten kaivoin auton rekkarin avulla numeron ja pyysin treffeille.

Käytiin, ei ollut oikein kemiaa.

Myös tuijotan silmiin ihan taukoamatta ja siinä vaiheessa vastapuoli on tosi ahdistunut.

Laitan tyhmiä viestejä ja vitsailen tyhmiä juttuja.