Nainen, haluaisitko YVETTE BOVAN vartalon?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on rahka maistunut.
Mutta peruukki peittää klingon-tyyliset otsarutut, joita paljosta rahkan syömisestä saa. Ainakin Mentula sai.
En tiedä kuka kyseinen hklö on, enkä viitsi linkkiä avata mutta olen ihan tyytyväinen itseeni.
=/ En halua että mieheni ottaisi minusta eron.
En avaa linkkiä enkä tiedä kenestä on kysymys, mutta kerro sinä, miksi minun kannattaisi haluta. Miten se muuttaisi elämääni?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka kyseinen hklö on, enkä viitsi linkkiä avata mutta olen ihan tyytyväinen itseeni.
Oikea ratkaisu. Säästyt painajaisilta.
En halua ruumiita pihalleni, sinne on jo haudattu lemmikki kissa ja koira.
Kuvassa on siis nainen joka on asunut punttisalilla ja vetänyt dopingia enemmän kuin kymmenen Schwartzeneggeria.
Vierailija kirjoitti:
En avaa linkkiä enkä tiedä kenestä on kysymys, mutta kerro sinä, miksi minun kannattaisi haluta. Miten se muuttaisi elämääni?
Et takuulla jäisi keltään huomiotta.
No, jos rinnat sais luomuna, niin miksei. Puolenvuoden mässäilyn ja laiskottelun jälkeen kroppa ois aika kivassa kunnossa. Nyt taas vaatisi puolen vuoden rahka ja sali kuurin, että pääsisin siihen kivaan kuntoon. Helpompaa se tuosta olisi lähteä työstämään.
En haluaisi. Hänen vartalonsa on hieman liian lihaksikas.
Haluaisin sen ruotsalaisen Natashan vartalon. Sillä on niin kivan pehmeä takamus.
Upea nainen! Monet kerrat katsellut tuon tumman kaunottaren kuvia.
On sillä ainakin kunnon tissit eikä mitkään ketun nenät. Tissien koko ja koostumus on tärkeintä kun mieliasentoni on vakoon veto. Muu nainen suht turha.
En todella. Olen siro ja tyytyväinen itseeni.
163/ 51
Tahtoisin ehdottomasti. Ahdistelijat varokoot!