En uskalla jutella muiden kanssa
Pelkään aina, että olen liian tungetteleva ja että muut eivät halua minua seuraansa. Esimerkiksi viime viikollakin työkavereilla oli todella hauskaa, mutta en uskaltanut mennä kysymään mille he nauravat, kun pelkäsin, että he pitävät minua liian uteliaana ja ärsyttävänä seuraan tuppautujana. Ja vielä on sitten sekin tosiseikka että minun kanssani ei kyllä ikinä tulla juttelemaan yhtään mistään, joten ehkä sitten olen todellakin ei-toivottua seuraa.
En tiedä... Haluaisin olla sosiaalisempi, mutta olen niin huono "lukemaan" muita ihmisiä, että minusta on tullut jotenkin ylivarovainen.
Kommentit (4)
Hymyilet vaan kaikille, ole hyväntuulinen ja tervehdi. Kyllä se siitä.
Itsekin ajattelen että tuskin muita kiinnostaa seurani, ja siksi olenkin yleensä yksin. En ole koskaan ollut mikään tuppautuja tai kovin spontaani tyyppi, persoonallisuuspiirre se kai on.
Samaa vikaa, että ajattelin niin ettei seuraani kaivata. Ja eikä minulla omasta mielestäni ole oikein mitään juteltavaakaan kovin monien ihmisten kanssa. Vaikkakin aina välistä vaikuttaa siltä, että asia on vähän päinvastoin, mutta se aikoinaan tapahtunut syrjiminen, kiusaaminen ja vähätteleminen aiheuttaa sen, että minun on vaikeaa uskoa sitä, että seurani olisi mitenkään kaivattua. Pidän itseäni todella tylsänä tyyppinä, joten siksikin olen epäileväinen seurani kelpaavaisuudesta.
Terveisin Naispelko26
Olen pahoillani puolestasi. Minulla taas ei ole minkäänlaista kiinnostusta tai halua jutella juuri kenenkään kanssa, mutta varmaan olisi hankalaa, jos sellainen mielenkiinto olisi, eikä voi tai uskalla toteuttaa sitä.