Miehen sisko viestittelee koko ajan menoistaan ystävien kanssa
Ollaan ihan hyvissä väleissä ja hän tietää minusta aika paljon, mm. sen, että olen aika introvertti kotona paljon aikaa viettävä, eikä kavereita ole paljon. Hänellä on tapana viestitellä minulle aina, kun hänellä on menoa kaveriporukalla. Hän kertoo viesteissä aina, kuinka monta heitä on ollut ja miten hauskaa on ollut ja miten mieltä piristävää oli pitää kunnolla hauskaa ihanien ihmisten kanssa. Näitä juttuja on vähintään joka toinen viikonloppu, usein enemmänkin. Joka kerran saan viestin. Tänä viikonloppuna riitti menoa ystävien kanssa sekä perjantaina että lauantaina.
Olenko outo, kun minua on alkanut ihmetyttää nuo alleviivaavat viestit hänen hyvin aktiivisesta seuraelämästään? Vai ihan normaalia iloista viestittelyä, jossa kerrotaan elämän mukavista jutuista?
Kommentit (9)
Kuulostaa vähän oudolle? Vastaatko viesteihin?
Ai onko ne vaan puhaasti tuollaisia raportteja ?
Musta olisi outoa, jos joku lähettelis mulle tuommoisia viestejä. Somesta jos lukis moisia, niin asia ok, mutta että henk-koht?
Mihin sillä pyrkii? Kyseletkö? Vai tuleeko sieltä vaan päivitys menoista yllättäen, pyytämättä?
Vierailija kirjoitti:
Ai onko ne vaan puhaasti tuollaisia raportteja ?
Yleensä kyllä, mutta joskus niissä on muutakin juttua. Saattaa olla myös lastensa riennoista ystäviensä kanssa. Jotain sosiaalisen elämän selostuksia ainakin osana viestiä, mutta hyvin usein kokonaan. Ap
Minusta kuulostaa siltä, että haluaa alleviivata omaa sosiaalisuuttaan sinulle "kotihiirelle". Vähintään lievää ylenkatsetta.
Se haluaa että olisit kade ja kun et ole sitä ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan jotain, että no olipa vauhdikas viikonloppu tms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan jotain, että no olipa vauhdikas viikonloppu tms. Ap
Tämä on varmaan ihan hyvä ja neutraali tapa toimia, kun ei tiedä, mistä on kyse vai onko oikeastaan kyse yhtään mistään. Pysyy kaikkien välit kunnossa.
No on vähän outoa ja ehkä sitä ärsyttää että olet tyytyväinen oloosi rauhassa yksin.