Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevytuntsikka on uusi junttitakki, Crocsien manttelinperijä

Vierailija
17.11.2019 |

Kevytuntsikkaa käyttää ”siistin pukeutumisen” yhteydessä vain tosijuntit. Joka päivä näkee naisia jotka luulevat olevansa tyylikkäitä koska heillä on nahkainen käsilaukku tai laadukkaat kengät. Takkina kokonaisuudessa kuitenkin ulkoiluhenkinen kevytvanutakki.
Nainen, jos haluat vaikuttaa laatunaiselta, älä käytä ulkoilutakkia osana siistiä pukeutumistasi.
:oksuhymiö
T. Mies

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyseinen vaatekappale saa kaikki käyttäjänsä näyttämään mahakkailta, notkoselkäisiltä, roikkopyllyisiltä persjaloilta? Sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
22/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ulkoiluhenkinen nainen. Miksen saa käyttää ulkoiluhenkistä takkia? On mulla useampikin siistimpi villakangastakki, mutta ei tässä kaupungissa oo montaa tarpeeksi hienoa paikkaa niiden käyttämiseen. Käytän niitä sitten kun menen esim. teatteriin tai pääkaupunkiin.

Koska ap: n mielestä se ei ole ”laatunaisen” takki. Tiedä sitten mitä on olla laatunainen. Kate Middlletonillakin on sellainen oikein kaunis punainen takki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Haloseltä 250€ talvirotsin just.

En muista merkkiä. Ei mikää untsikka.

Vierailija
24/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen aito untuvatakki on muuten sitten ihan älyttömän mukava vaate, sillä se on lämmin ja samalla kuitenkin hengittävä. Mukavasti pukeutuminen ei ole junttia vaan päinvastoin. 

Vierailija
25/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta näytä juntilta, vaan nostalgiselta. Eikö niitä ollut joskus 70-80-luvulla.

Vierailija
26/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aamulla nopea katsaus työmatkaväkeen. Arviolta PUOLET kaikista ihmisistä pitää tällä hetkellä ahh sitä niin ihanaa kevyttoppaa päällään. Pilvin pimein naisiakin (heitä useimmiten kiinnostaa oma ulkonäkö/kauneus) joilla on suoran housut tai muuten siisti alaosa ja jopa korkonilkkurit jalassa. Käsilaukkuna toki kaunis veska ja on korut, meikit, kampaukset sekä asusteet siinä mielessä että näytetään kivalta. Koko komeuden kruunaa joku Haltin lantiopituinen kevytuntsikka jolla nainen näyttää pulleamahaiselta ja rotevalta. Täytyy sanoa, että aika vähän ihmisillä on silmää, millä tavalla oikeasti voisi näyttää edustavalta, elegantilta ja laadukkaalta naiselta. Ei helvetti, nuorehkot naiset, älkää pukeko sitä ylävartaloa tynnyriksi tekevää 8848 kevytuntsikkaa päällenne JOS haluatte näyttää kivalta naiselta.

T. Mies

Vierailija
27/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas aamulla nopea katsaus työmatkaväkeen. Arviolta PUOLET kaikista ihmisistä pitää tällä hetkellä ahh sitä niin ihanaa kevyttoppaa päällään.

Mitä se toinen puoli sitten käyttää ja sekö ei ole yhtään junttia? ;D

En ole muuten koskaan omistanut villakangastakkia ja hyvin on talvet pärjätty.

Vierailija
28/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmassa on sitten pelkkiä juntteja. Oikeasti se on aika kätevä. Kevytuntuvatakki + kuoritakki = talvitakki. Sitä voi käyttää lähes ympäri vuoden.

Vierailija
29/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukholmassa on sitten pelkkiä juntteja. Oikeasti se on aika kätevä. Kevytuntuvatakki + kuoritakki = talvitakki. Sitä voi käyttää lähes ympäri vuoden.

Niin voi, linnanjuhlista lähtien..?

Pointti olikin se, että näyttää vi**n urpolta kun muu pukeutuminen on huoliteltua, nahkaa, suoraa housua jne ja takki on kuin laskettelukeskukseen tai lapsen kevätriehaan olisi osallistumassa.

Vierailija
30/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se semmoinen tiheään vaakatikattu, yhden koon liian pieni ja iloisen värinen kevytuntuvatakki tuttu näky lähiöostareilla.

Ennen niitä näkyi vain mummoilla. Niitä tikkitakkeja.

Nyt näkyy kaikilla ja ovat juntteja.

Vierailija
31/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras takki vaellukselle taukotakiksi. Muuttuu yötä varten mukavaksi tyynyksi. En kyllä sadekelille laittaisi päälle ilman kuoritakkia.

Vierailija
32/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voi, linnanjuhlista lähtien..?

Pointti olikin se, että näyttää vi**n urpolta kun muu pukeutuminen on huoliteltua, nahkaa, suoraa housua jne ja takki on kuin laskettelukeskukseen tai lapsen kevätriehaan olisi osallistumassa.

No kaikkia ei voi ikinä miellyttää, joten on parasta miellyttää itseään.

Vierailija
33/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanaa 'untsikka' ei käytä kuin tosiurpot. (Huom: 1 tosiurpo = 100 tosijunttia.)

Vierailija
34/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se semmoinen tiheään vaakatikattu, yhden koon liian pieni ja iloisen värinen kevytuntuvatakki tuttu näky lähiöostareilla.

Ennen niitä näkyi vain mummoilla. Niitä tikkitakkeja.

Nyt näkyy kaikilla ja ovat juntteja.

Juntti ei nyt ehkä ihan kuvaa tuota, kun sitä käyttää kaikki ökyt kuninkaallisista lähtien.

Vierailija
35/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulkaa huolestukaa kaikki naiset ja rynnätkää takkiostoksille!

En tiedä millainen on kevytuntsikka, itselläni on tavallinen ohut toppatakki joka on mukava eikä liian lämmin esim kauppaan poikettaessa. Sopii mainiosti arkikäyttöön eikä minua jaksa kiinnostaa mitä joku siitä tai minusta ajattelee. Mietin ihan muita asioita. Paremmat takit sitten tilaisuuden niin vaatiessa.

Vierailija
36/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytuntsikka on ruma ja tylså valinta, kenelle tahansa. Sama unifornu kaikilla...pelkästään ulkoiluun menee, muuten ei.

Vierailija
37/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pahoillani, että en pukeudu työmatkalla random-miesten katseita varten, vaan selvitäkseni työpaikalleni suhteellisen kuivana, lämpimänä ja hyväntuulisena. Työpaikalla riisun takin ja jäljelle jää harkittu ja viimeistelty asukokonaisuus.

Mulla voi olla työmatkalla joskus jalassa myös kumisaappaat niiden kynähameiden tai suorien housujen kanssa! Kamalaa! Työpaikalla vaihdan jalkaani ballerinat/avokkaat/piikkikorot päivän asun, agendan ja fiiliksen mukaan.

Suomessa on toistaiseksi neljä vuodenaikaa ja ulkona pitää pukeutua sään mukaisesti.

Vierailija
38/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on järjettömän ruma takki. En ikinä laittaisi päälleni ... pahin joku tummanliila... hyi hemmetti🤣

Vierailija
39/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytuntuvatakki on tosi mukava, itseä ei kiinnosta tyylikkyys, mutta en häpeä se päällä kaupungille menoa. Menee myös kuoritakin alla lämmittämässä :-D T. ulkoilua harrastava

Vierailija
40/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ulkoiluhenkinen nainen. Miksen saa käyttää ulkoiluhenkistä takkia? On mulla useampikin siistimpi villakangastakki, mutta ei tässä kaupungissa oo montaa tarpeeksi hienoa paikkaa niiden käyttämiseen. Käytän niitä sitten kun menen esim. teatteriin tai pääkaupunkiin.

Saat sinä toki käyttää ulkoilutakkia, ei se keneltäkään ole pois. :) Silmääni iski vain tuo villakangastakin "hienous". Miksi ihmeessä säästelet niitä kivoja takkejasi jonnekin teatterireissulle? Arkenakin voi pukeutua kauniisti. Ohis ja eri,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi