Mistä hyvä puhdistusmaito? Kaikilla vaan misellivesiä!
Hei apua, kosmetiikan tuntijat!
Olen aiemmin käyttänyt Dermosilin ja Vichyn puhdistusmaitoja, mutta kumpikin on lopettanut puhdistusmaidon valmistamisen. Dermosilillä on joku puhdistusvaahto, jota kyllä kehutaan, ja Vichy tarjoaa vain misellivettä, jota on jo joka valmistajalla muutenkin tarjolla.
Misellivesi on kyllä välillä hyvä, mutta ainakin mun ihoni tarvitsee vaihtelua ja talvisin eri puhdistustuotteet kuin kesäisin. Mitkä valmistajat enää tekevät hyviä puhdistusmaitoja? Lancomen tiedän, olen Galateis Confortia joskus käyttänytkin, mutta ehkä vähän edullisempaa nyt etsin. Nivean puhdistusmaito taas on liian rasvainen ja puhdistamaton, sellaista joka putsaa mutta ei kuivata etsin nyt.
Kommentit (8)
En ole käyttänyt puhdistusmaitoja sen jälkeen kun eka kertaa kokeilin meikinpuhdistusliinoja. Tosi käteviä ja puhdistaavat myös vedenkestävän meikin.
Oletko kokeillut puhdistusöljyä? Misellivettä hellempi ja tuntuu olevan muodissa nyt, vaihtoehtoja riittää.
Dermosilin vaahto ei ole hyvä. Vaahto häviää samantein ja lopuksi lotrailet vaan vedellä. Kuivattaa ihoa myös.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut puhdistusöljyä? Misellivettä hellempi ja tuntuu olevan muodissa nyt, vaihtoehtoja riittää.
Olen, mutta onkohan se sitten mulle liian hellävarainen tai rasvainen, kun tuntuu ettei iho voi yhtä hyvin öljypuhdistuksella kuin puhdistusmaidolla.
Se Vichyn edesmennyt puhdistusmaito oli tosi hyvä. Teki ihostani silkkisen ja samettisen kuin vauvan peppu. Eikä tarvinnut yöksi mitään yövoidetta, iho sai hengittää puhdistuksen jälkeen.
L'Oréal Paris Fine Flowers Cleansing Milk itsellä ainoa mikä on toiminut.
Dermosililla on 3 erilaista puhdistusvaahtoa. Se valkoisessa pullossa oleva oli aika huono kasvojen pesuun, ja olenkin pessyt sillä vartalon. Siihenkin sitä voi käyttää. Sinisessä pullossa oleva on ihan vaan kasvoille tarkoitettu ja se on ihan ok. Tuoksu voisi olla parempi.
Nivella on puhdistusmaito. Siinä tosin on mineraaliöljyä ja mikromuovia. Myös Garnierilla on puhdistusmaito ja siinäkin mikromuovia. Itse välttelen noita ainesosia, joten ei ole kokemusta millaisia tuotteet ovat.
Onhan noita. Kysy vaikka apteekista. Ainakin Avenella, La Roche Posaylla ja monella tavaratalomerkillä on maitoja. Ainakin Clarinsilla, Biothermillä.